AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Usikker på hva jeg skal kalle det, fordi det er ikke direkte mangel på sexlyst. Men jeg tenker ikke mye eller ofte på sex, og blir veldig sjeldent tent «ut av det blå». Samtidig er jeg veldig tiltrukket til partneren min, og når vi begynner blir jeg selvfølgelig kåt, og kan ofte ha lyst på sex flere ganger etterpå. Er som om jeg må «tvinge» meg selv i gang, for at jeg skal kjenne på lysten. Samboer er heldigvis både forståelsesfull og tålmodig, og jeg er blitt flinkere til å ta initiativ - men føler meg så annerledes. Jeg er ung, og føler «alle» rundt meg er mer «normale» når det kommer til dette. Er det flere som meg der ute? Hilsen kvinne, 22 Anonymkode: 9d896...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Del Skrevet 30. november 2024 Helt normalt,er i samme båt. Anonymkode: afa56...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg er også sånn. Jeg får sjelden lyst på sex, sånn til vanlig. Er sjelden kåt av meg selv. Føles som et "tiltak" å begynne. Men når vi først er i gang så er det superdigg, jeg får multiorgasmer og vi har svært god sex. Forstår ikke hva det er. Anonymkode: 9bf1e...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 Helt normalt. Jeg hjelper meg selv,ser på erotiske bilder og erotikk, kler meg i klær jeg føler meg sexy i og bruker tid på å ta vare på kroppen min, kremer, spa osv. Så hvor mye sexlyst jeg har avhenger veldig mye av meg selv. Men jeg liker biten med å "tvinge" meg selv i gang. Det er kjekt å bruke tiden på det for det er jo utelukkende positive aktiviteter. Anonymkode: 5b248...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Del Skrevet 30. november 2024 Det er bare så enkelt som at du ikke tenner seksuelt på partneren din. Derfor kommer ikke lysten av seg selv men må jobbes frem. Anonymkode: adf3f...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #6 Del Skrevet 1. desember 2024 Har det sånn selv. Vart noen år nå. Men det er litt fordi partner sliter med potens. Det er så mye greier før en kan ha sex. Så jeg har mista det litt. Anonymkode: 01109...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 1. desember 2024 #7 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er bare så enkelt som at du ikke tenner seksuelt på partneren din. Derfor kommer ikke lysten av seg selv men må jobbes frem. Anonymkode: adf3f...d32 Det er bare tull. Noen er bare slik, både kvinner og menn og det er helt normalt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #8 Del Skrevet 1. desember 2024 Vær i det minste ærlig med partneren din. Du er ung nå, men med 3 barn og 15 år sammen så vil lysten neppe øke. Hvis du allerede nå sliter med lyst så er det rimelig å forvente at det blir vanskeligere etterhvert. Kjæresten din fortjener å få innsikt i det nå. Anonymkode: fb8e8...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 1. desember 2024 #9 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Usikker på hva jeg skal kalle det, fordi det er ikke direkte mangel på sexlyst. Men jeg tenker ikke mye eller ofte på sex, og blir veldig sjeldent tent «ut av det blå». Samtidig er jeg veldig tiltrukket til partneren min, og når vi begynner blir jeg selvfølgelig kåt, og kan ofte ha lyst på sex flere ganger etterpå. Er som om jeg må «tvinge» meg selv i gang, for at jeg skal kjenne på lysten. Samboer er heldigvis både forståelsesfull og tålmodig, og jeg er blitt flinkere til å ta initiativ - men føler meg så annerledes. Jeg er ung, og føler «alle» rundt meg er mer «normale» når det kommer til dette. Er det flere som meg der ute? Hilsen kvinne, 22 Anonymkode: 9d896...8f4 Håper kjæresten din vet at han snart er et barn unna et sexløst forhold. Enten er du ikke særlig seksuell av deg eller så tenner du ikke på mannen, helt vanlig...eller du tar p-piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #10 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær i det minste ærlig med partneren din. Du er ung nå, men med 3 barn og 15 år sammen så vil lysten neppe øke. Hvis du allerede nå sliter med lyst så er det rimelig å forvente at det blir vanskeligere etterhvert. Kjæresten din fortjener å få innsikt i det nå. Anonymkode: fb8e8...072 Nettop. Ts må gjerne forberede seg for å enten forsone seg med å forholdet er dømt til å feile eller å hun må dele han med ei annen ei. Anonymkode: 2d880...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #11 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg er ganske lik. Jeg er mann. Sjelden jeg spontant får lyst på sex. Tar derfor svært sjeldent initiativ til sex og kan gå hvor lenge som helst uten sex. Samtidig kan jeg ha det like fint med å ha sex hver dag. Sex er digg og utelukkende positivt. Jeg rett og slett bare tenker sjeldent på det om ikke dama tar initiativ. Når hun gjør det, så er jeg med umiddelbart. Anonymkode: 60271...2d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #12 Del Skrevet 1. desember 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Nettop. Ts må gjerne forberede seg for å enten forsone seg med å forholdet er dømt til å feile eller å hun må dele han med ei annen ei. Anonymkode: 2d880...3e4 Hyggelig. Anonymkode: 9d896...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #13 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg og partner kommuniserer godt, dette er ikke noe jeg er uærlig om. Har også snakket om at jeg ønsker å opparbeide sexlysten, så der gjør jeg det jeg kan. Gjerne spar dere for kommentarer om at forholdet kommer til å feile og at stakkars fyren kommer til å ende i et sexløst forhold, lite koselig å sitte på mottakersiden. ts Anonymkode: 9d896...8f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #14 Del Skrevet 1. desember 2024 Mange her som ikke forstår noe av responsiv sexlyst, ser vi. Les dere opp. Og da mener jeg ikke minst utfra de dømmende og ekle kommentarene til ts fra seksuelt vettløse menn. Dere kan f.eks begynne her: https://www.uncoveringintimacy.com/responsive-vs-spontaneous-desire/ Anonymkode: 9016f...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #15 Del Skrevet 1. desember 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Mange her som ikke forstår noe av responsiv sexlyst, ser vi. Les dere opp. Og da mener jeg ikke minst utfra de dømmende og ekle kommentarene til ts fra seksuelt vettløse menn. Dere kan f.eks begynne her: https://www.uncoveringintimacy.com/responsive-vs-spontaneous-desire/ Anonymkode: 9016f...a08 Tusen takk for dette!❤️ ts Anonymkode: 9d896...8f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå