AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Skrevet 30. november 2024 Flyttet sammen med kjæresten for noen måneder siden, etter å ha vært sammen et års tid. Og merker jeg ikke trives… Han stiller så urimelige krav til meg som samboer og samtidig roter han mye selv osv. Noen som opplever noe av det samme? Skulle ønske jeg aldri hadde solgt min egen leilighet…. Anonymkode: cea9f...9c0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Skrevet 30. november 2024 Da bør du flytte.Og ikke trives i et forhold er drepen. Anonymkode: 88a7e...a2c
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Skrevet 30. november 2024 Hva slags urimelige ting er det han krever av deg da? Og er det første gang du bor sammen med noen etter å ha flyttet hjemmefra, bodde du alene før du flyttet inn med han? Det kan være en stor overgang. Anonymkode: d78df...bad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da bør du flytte.Og ikke trives i et forhold er drepen. Anonymkode: 88a7e...a2c Hadde håpet å høre erfaringer fra noen, eller noen som står i det samme, for vil jo helst dette skal funke og at jeg slipper flytte igjen… Anonymkode: cea9f...9c0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags urimelige ting er det han krever av deg da? Og er det første gang du bor sammen med noen etter å ha flyttet hjemmefra, bodde du alene før du flyttet inn med han? Det kan være en stor overgang. Anonymkode: d78df...bad Nei har flyttet før og er i 30-årene Anonymkode: cea9f...9c0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Skrevet 30. november 2024 Derfor man aldri bør hoppe i samboerskap før en har bodd sammen i lengre perioder, men ha eget sted. Det er når en er oppi hverandre 24/7 over tid man virkelig ser hva som funker og ikke funker. Hadde gitt han én sjanse til å sette dere ned og prate om forventninger og komme til en løsning dere begge kan leve med eller blitt særboere. Anonymkode: 98003...aa5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Derfor man aldri bør hoppe i samboerskap før en har bodd sammen i lengre perioder, men ha eget sted. Det er når en er oppi hverandre 24/7 over tid man virkelig ser hva som funker og ikke funker. Hadde gitt han én sjanse til å sette dere ned og prate om forventninger og komme til en løsning dere begge kan leve med eller blitt særboere. Anonymkode: 98003...aa5 Før en har bodd sammen i lengre perioder? Er vel nesten ingen voksne som vil leie sammen før man kjøper sammen. Alle vil jo være inne på boligmarkedet. Jeg hadde egen leilighet men solgte for å flytte sammen Anonymkode: cea9f...9c0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Før en har bodd sammen i lengre perioder? Er vel nesten ingen voksne som vil leie sammen før man kjøper sammen. Alle vil jo være inne på boligmarkedet. Jeg hadde egen leilighet men solgte for å flytte sammen Anonymkode: cea9f...9c0 De fleste leier eller eier hver sin bolig når de blir kjærester. Når en vurderer å bli samboere bør en ha testet det ut ved å bo hos hverandre i lengre perioder før en bare flytter sammen. Anonymkode: 98003...aa5 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste leier eller eier hver sin bolig når de blir kjærester. Når en vurderer å bli samboere bør en ha testet det ut ved å bo hos hverandre i lengre perioder før en bare flytter sammen. Anonymkode: 98003...aa5 Ja, angrer på at jeg flyttet så raskt sammen fordi det var det han ville (krevde).. merker han minimerer mine meninger og tanker hele tiden, mer og mer… Anonymkode: cea9f...9c0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #10 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, angrer på at jeg flyttet så raskt sammen fordi det var det han ville (krevde).. merker han minimerer mine meninger og tanker hele tiden, mer og mer… Anonymkode: cea9f...9c0 Hva gjør han? Anonymkode: c9bc7...d2f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #11 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjør han? Anonymkode: c9bc7...d2f Ønsker ikke gå inn på det her Anonymkode: cea9f...9c0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #12 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, angrer på at jeg flyttet så raskt sammen fordi det var det han ville (krevde).. merker han minimerer mine meninger og tanker hele tiden, mer og mer… Anonymkode: cea9f...9c0 Så han manipulerte deg? Løp! Anonymkode: 98003...aa5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #13 Skrevet 30. november 2024 Noen som har det sånn selv? Anonymkode: cea9f...9c0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #14 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, angrer på at jeg flyttet så raskt sammen fordi det var det han ville (krevde).. merker han minimerer mine meninger og tanker hele tiden, mer og mer… Anonymkode: cea9f...9c0 Vi alle møter på en situasjon hvor vi enten lærer å verne freden vår, eller bukker under og blir værende i livssituasjoner som gjør oss ulykkelige. Du har to valg her. Du kan sette deg ned og prate med samboeren din. Om han ikke lytter til dine bekymringer og jobber med deg for å løse de (eller bare later som i noen uker før alt går tilbake til "normalen"), så finner du deg en plass å leie og flytter ut. Eller, du kan du bli værende i denne situasjonen. Du kan prate og snakke, grine og kjefte og mase i årevis uten at han tar deg på alvor, og du bruker de beste årene av ditt liv på endeløs håp og ulykkelige hverdager. Du bestemmer selv om du vil ta de nødvendige stegene for å leve et godt liv med fred i sjela, eller bli stående og håpe at ting endrer seg helt av seg selv. Anonymkode: b3666...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå