Gå til innhold

Hvis dere menn virkelig liker en kvinne, og finner ut at hun er opptatt; hva gjør dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøker dere å utforske dette videre for å se  om hun feks lever i et forhold hun vil ut av? Eller trekker du deg unna med en gang?

Anonymkode: c8659...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forsøker dere å utforske dette videre for å se  om hun feks lever i et forhold hun vil ut av? Eller trekker du deg unna med en gang?

Går videre, for hadde jeg klart å forføre henne, så ville jeg visst med sikkerhet at hun ikke er til å stole på 

Anonymkode: 24b96...1cf

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Trekker meg tilbake å prøver lykken en annen plass.

Anonymkode: 957ec...0fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Forsøker spørs på personen ☺️

Anonymkode: dcef8...bf3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke bare å spørre henne da? 

Man får jo ikke greie på noe om man ikke spør...

• Nyttig 1
Skrevet

Fra 1 til 10 hvor meg meg meg er du?

Anonymkode: 8967c...b8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis jeg virkelig virkelig liker henne stopper ikke en annen mann meg.

• Nyttig 2
Skrevet

Det var en gang jeg ble forelsket i ei utrolig fin dame som var opptatt. Jeg fikk henne likevel til sengs, altså hun var utro mot samboeren sin. Etter dette forsvant forelskelsen fort, gitt...

I dag hadde jeg bare skygget banen. Men blir ikke forelsket lenger. Blir mer betatt.

M44

Anonymkode: 9fddf...52a

Skrevet (endret)

Da hadde jeg snudd på flekken.

For hun er ikke tilgjengelig, og det hele er dødfødt.

Og hadde jeg fått henne til mens hun var i forhold så sier litt om typen kvinne hun er som roter rundt med andre menn mens hun er i forhold... og det er ikke noe for meg.

Ønsker heller ikke å få en sint kjæreste etter meg. Du kan være sikker på at det hadde vært jeg som var den store stygge ulven som gjorde utroskap mot han, og ikke hun som var utro ovenfor han...

Endret av Bombasi
  • Liker 1
Skrevet

Jeg nøyer meg med å være venner.

Anonymkode: 613f1...3e0

• Liker 1
Skrevet

Går videre, for hadde jeg klart å forføre henne, så ville jeg visst med sikkerhet at hun ikke er til å stole på 

Anonymkode: 24b96...1cf

Verden er ikke så svart/hvitt altså. Noen ganger klarer man ikke å gå fra et forhold man burde gå fra, og kanskje man trenger en øyeåpner? Kanskje har man aldri vært ordentlig forelskelse før og innser det først når man møter den rette osv, osv.

Nå er jeg kvinne, men jeg ville ikke skygget banen uten å ha gjort litt mer research først. Dersom forholdet virker stabilt og sterkt, så dropper man å gjøre noe med det, selvfølgelig. 

Anonymkode: d0ccb...0a5

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...