AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:26 #41 Del Skrevet søndag kl 18:26 Med eksen og meg var det ironisk nok fordi jeg hadde høyere sexlyst. 1 gang i uka kunne jeg håpe på det. Da jeg forstod at denne ene gangen var på fredag, så forsvant til slutt lysten. Var drepen å vente og så finne ut at det ble litt forutsigbar puling på fredag. Som om det var Taco. Anonymkode: d28a5...49c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:29 #42 Del Skrevet søndag kl 18:29 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 14.07): Mens realiteten faktisk er stikk motsatt. Men ikke her på KG eller Foreldre forum. Alt er mannens feil. Mannen skal tas. Anonymkode: 35dbb...786 Åja, så det er motsatt. Det er alltid damas feil. God it! Høres like plausibel ut som det motsatte. Anonymkode: d28a5...49c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:29 #43 Del Skrevet søndag kl 20:29 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du er jo heldig. Han kunne jo bare ha reist. Mange menn gidder jo ikke leve i et sexløst ekteskap. Anonymkode: 35dbb...786 Du har jo ikke giddet lese det jeg skrev engang, vi har sex, bare for sjelden, og det er pga mental utmattelse. Så drar du også konklusjoner av ingenting, på null informasjon antar du så mye. Du må jo være et skikkelig varp. Du har herved vunnet prisen for tidenes incel. Anonymkode: bc3be...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:19 #44 Del Skrevet søndag kl 21:19 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fortsatt singel da vel.. Anonymkode: 4a75c...602 Neida, sammen med en nydelig mann som er ærlig, nær, varm, omsorgsfull, oppmerksom og påkoblet. Trenger ikke mase eller lure eller stå med ting alene. Men om han begynner å lyve, snike, melde seg ut, droppe sex, slutte å snakke sammen og slikt. Ja, da blir han fort singel. Jeg kan da gå videre til en som vi stille opp. Anonymkode: a99f2...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:07 #45 Del Skrevet i går, 02:07 De gangene jeg har mistet lysten, så har det handlet om at jeg ikke har følt meg respektert lenger. Anonymkode: 68ce2...267 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:07 #46 Del Skrevet i går, 13:07 Jeg elsker spontan sex, gjerne på sofaen eller ute på skogtur eller i garasjen eller noe sånt (ingen tilskuere takk), gjerne kjappiser. Mannen min liker å ha planlagt sex, i senga, helst om morgenen men etter leggetid kan også gå an. Og så må alt være "klart". Gå på do, pusse tenner, ta en dusj. Det er ikke halvparten så sexy når jeg vet at "nå blir det sex" - ikke fordi vi har flørtet eller hatt en fin kveld eller noe sånt, men fordi jeg var så svett og ekkel at jeg måtte ta en dusj før leggetid. For da kommer han tuslende. Og når vi har perioder uten sex, så er det fordi jeg har vært for sliten til å dusje på kveldene, og bare stupt rett i seng. Hører han ikke dusjen, så rikker han seg ikke fra stua... Anonymkode: bdf0d...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:11 #47 Del Skrevet i går, 13:11 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 14.19): Nei ikke når de samtidig forventer at damene likevel skal jobbe 2-3 timer mer enn dem hver eneste dag på hjemmebane med alt fra klesvask, oppvask og husvask til å følge opp deres felles barns lekser, legetimer, dugnader og matlaging. Da føler man seg brukt og latterliggjort, og forakten for partneren bare øker og øker. Anonymkode: df0ec...d1d Nei de forventer ikke dette. Anonymkode: 8bb74...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #48 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei de forventer ikke dette. Anonymkode: 8bb74...b63 Jeg svarte på en direkte sutring om at kvinner burde tåle at mannen tjener minst. Og det gjør de nok, men ikke når mannen samtidig forventer å gjøre minimalt hjemme. Da blir de en gratispassasjer. Anonymkode: df0ec...d1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #49 Del Skrevet 8 timer siden Vi jobbet like lange dager. Han tjente mye mer, og mente at han derfor var fritatt for absolutt alt i hjemmet. Man blir ikke så veldig kåt av å være 8 t på jobb etterfulgt av noen timer jobb i hjemmet, pluss alt man må huske på og ha kontroll på. Det er vel den vanligste grunnen, vil jeg tro. Anonymkode: a7af3...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #50 Del Skrevet 8 timer siden Jeg kom i overgangsalderen og ble tørr og mistet all lyst og tenning. Han ble tykk, startet med medisiner som gjorde at han mistet potensen eller kun har en kuk som står i to min. Jeg rekker ikke bli varm engang, så er det over for hans del, da er han «ferdig» - svett og sliten. Jeg orker ikke prøve engang… Men vi er gode venner, og han tjener godt… Anonymkode: 4492f...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #51 Del Skrevet 8 timer siden Èn viktig faktor som vi vet er døden for sexlivet; om den som får et nei blir sur. Det var det som kverka sexlysten og ødela forholdet til min ex. Vi hadde regelmessig sex, 1-3 g i uka. Men han tålte likevel ikke når jeg en sjelden gang ikke ville. F.eks på morgen, jeg er ofte litt trøttere enn ham. Responsen hans varierte fra å bare bli kald, avvisende til å bli sur og si noe ubehagelig kritiserende. Uansett ble resultatet at hver gang han hadde lyst, pressa jeg meg til å gjøre det for å beholde husfreden. Det ble liksom ikke verdt det å si nei, uansett hvor sliten eller lite lyst jeg hadde. Over tid førte det til at jeg forsøkte å unngå hele ham når jeg ikke hadde lyst og visste at faren for forventningen til sex var der. Sexen ble også ikke noe god lengre, sikkert noe psykologisk iom jeg gjorde det så ofte bare for å please ham. Jeg gjorde det slutt å flytta ut, og den dårlige sexen var en stor grunn. Anonymkode: e2f31...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Nattgal Skrevet 8 timer siden #52 Del Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 4.36): Du er jo heldig. Han kunne jo bare ha reist. Mange menn gidder jo ikke leve i et sexløst ekteskap. Anonymkode: 35dbb...786 Har du opplevd at din kjæreste slutter å ville ha sex med deg? Endret 8 timer siden av Florence Nattgal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #53 Del Skrevet 8 timer siden Gubben er aseksuell og sa en dag: dette sex greiene, gidder jeg ikke mer! Er ikke noe for meg sa han. Spiller ingen rolle for meg. Sex er kjedelig uansett Anonymkode: 19c2e...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå