AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #21 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Føler at mine tanker og følelser ikke betyr en dritt. Jeg har f eks hatet området vi bor i helt siden vi flyttet hit for 6 år siden, men det driter han i. Han har i tillegg forandret seg totalt yrkesmessig, fra å være sugen på en skikkelig karriere til at jeg snart tar ham igjen lønnsmessig. Etter snart 20 år sammen så har jeg begynt å mislike ham mer og mer. Vet vi burde skille oss før jeg ikke tåler trynet på ham, men det er svært vanskelig når tidsklemma med 3 barn krever oss begge to hver eneste dag. Anonymkode: df0ec...d1d Folk som "hater" ditt og datt høres veldig umodne ut. Jeg tror jeg også ville "dritet" i det. 🤣 Anonymkode: 981aa...899 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #22 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Mens realiteten faktisk er stikk motsatt. Men ikke her på KG eller Foreldre forum. Alt er mannens feil. Mannen skal tas. Anonymkode: 35dbb...786 Jeg vil absolutt påstå at det var mannens skyld de to ganger jeg mistet lysta på sex i tidligere forhold. I ene tilfellet ble jeg gjort oppmerksom på at mannen utleverte vårt sexliv og meg veldig detaljert til kompiser. Jeg tok dette opp med ham, han sa han forsto at dette var veldig galt av ham, og det skulle aldri skje igjen. Sexlivet hanglet litt på grunn av at han hadde brutt tilliten mim slik en stund, men så gikk det seg til. Så var vi på fest, han var i annet rom enn meg og pratet med en gjeng, og jeg kom inn i rommet akkurat da han la ut om høydepunktet i en svært privat og personlig seksuell lek opplevelse. Han hadde ikke sluttet med å utlevere meg, og tilliten lot seg ikke bygge opp igjen etter dette. I andre tilfellet ble mannen svært lat og egoistisk seksuelt. Han hadde lavere behov enn meg, så en god stund fant jeg meg i at han bare la seg ned og forventet full service. Noe sex var bedre enn ingen sex liksom, men han fortsatte bare utvikling mot stadig større egoisme, og det ble ingen tilfredsstillelse for meg i dette. Tok det opp med ham gang på gang, og han lovet endringer, men ingenting skjedde. Han ga ingenting, men forventet at jeg en veldig service for hans nytelse. Fullstendig ensidig ble dette, og han blåste også i det dersom sex ble ubehagelig for meg, og absolutt på ingen måte deilig for meg. Sex med ham ble bare negativt etterhvert. Med mann som er like opptatt av at jeg har det bra som jeg er opptatt av at han har det bra har jeg aldri mistet lysta, og dette er nå mitt absolutt lengste forhold. Det er lett å opprettholde lyst på min partner når det er god tillit og trygghet, og alltid deilig å ha sex med ham. 🥰 Anonymkode: 7f187...a1e 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #23 Del Skrevet 1. desember 2024 Kvinne 40 år, har i alle årenes løp elsket sex i forhold. Jeg vil gjerne ha sex hver dag, onani er deilig det også, men foretrekker sex med mannen. Driver ikke å later som at sex med partner og onani er helt vidt forskjellige ting som ikke påvirker hverandre. Jeg prioriterer sex med han jeg elsker. Jeg fantaserer ikke om å ha sex med andre menn. Får jeg øynene opp for andre da betyr det starten på slutten. De forholdene der jeg mister lysten på mannen så ligger det svik, skuffelser eller løgner til grunn. Slike ting er drepen for godfølelsene. Og uten de gode følelsene så blir det ikke sex. Jeg gjør det slutt ved slike situasjoner. Samme om mannen ikke viser begjær og flørter, eller deler på å ta initiativ da mister jeg lysten på han. Og jeg går videre selvfølgelig. Anonymkode: a99f2...6ae 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #24 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg vet faktisk ikke, tror bare at jeg ikke hadde de rette følelsene, men var for uerfaren i kjærlighet og sex til å forstå det. Anonymkode: 9666c...9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #25 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er nok det motsatte problemet. Kvinner orker ikke å ta mannen mer. Nå tjener kvinner og menn like mye, så da kommer stadig flere kvinner til å velge å leve alene. Jeg gleder meg hvert fall noe helt sinnsykt til å kunne legge meg i senga uten sexpress, til å kunne gå gjennom et hus uten å plukke opp andres rot og å slippe å ta hensyn til en fyr jeg knapt nok liker lenger. Venter kun på et bedre boligmarked og på at barna skal bli noen år eldre. Anonymkode: df0ec...d1d Livet er for kort til å vente på et bedre boligmarked.. Livet skal du leve best mulig her og nå, ikke vente på at det skal bli bedre. Det kan være over når du minst aner det. Anonymkode: a7941...b5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #26 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva mener du med dette? Anonymkode: bc3be...e6e Du er jo heldig. Han kunne jo bare ha reist. Mange menn gidder jo ikke leve i et sexløst ekteskap. Anonymkode: 35dbb...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #27 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Akkurat slik føler jeg det også. Han er en gratispassasjer i familien. Anonymkode: df0ec...d1d Hva betyr det? Å være gratispassasjer i en familie? At han lever på dere? At han ikke har inntekt? Hva mener dere? Anonymkode: 35dbb...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #28 Del Skrevet 1. desember 2024 Det finnes uten tvil mange menn som bare er (eller blir) en dårlig partner. Som det også gjør med kvinner. Jeg vil gjerne tro at menn flest er nokså ok. Slik jeg gjerne vil tro at også kvinner flest er nokså ok. Ikke perfekt. Kanskje sjalu eller usikker eller rotete eller … noe. Som vi folk flest er. Men at de kan bli glad i andre, forplikte seg og være et lyspunkt i andres liv. Så hvorfor kommer vi opp i denne greia hvor kvinner etter 10 år, etter to barn og/eller etter fylte 40 får så mye avsmak for mannen? Er det så mange elendige menn? Eller har vi et urealistisk syn på romantiske relasjoner, at man skal tenne på den samme kroppen i 20 år? Burde vi se tilbake i historien hvor ekteskap var en måte å finansiere og oppdra barn? Hvis jeg ser på mine besteforeldre så synes det som om romantikk og seksualitet ikke var hovedfokus på eldre dager. Om det var, ville de ha vist det til lille meg? Kanskje ikke, men for meg virket det som om de var mest irritert på hverandre. Og det gjør meg trist. Anonymkode: cbb3d...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #29 Del Skrevet 1. desember 2024 Fordi HAN ikke vil.. og ikke har villet de siste 8 årene. Hadde han plutselig skifta mening nå tror jeg at jeg hadde sagt nei. Faktisk. Anonymkode: 8d115...2d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #30 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kanskje ikke helt det du spør om, fordi vi har fortsatt sex, men ikke ofte. Etter nylig barnefødsel har det gått 2-3 mnd mellom, men det kunne fort gå 1 mnd mellom før vi fikk barn også. Jeg er ikke lei gubben på noe som helst vis, men sexlivet har kommet i litt vond spiral fordi jeg er litt trang og lett får smerter/rifter uansett hvor forsiktige vi er. Men hovedgrunnen er vel at han alltid har hatt mer lyst enn meg, og ikke liker å bli avvist, så han har lagt stafettpinnen hos meg. Men som så mange kvinner, så har jeg reaponsiv lyst, det vil si at jeg ikke bare plutselig får lyst av meg selv, noe må vekke den lysten. Og det er litt vanskelig, fordi den bruker også gjerne noen timer på å bygge seg opp, så trenger å enten snakke om sex eller flørte litt osv over tid, mens det er tøft for mannen som helst ikke vil tenke på sex før idet vi skal ha det fordi han blir for tent, særlig hvis det da er lenge siden. Det er en litt håpløs situasjon for oss begge, for jeg har også lyst på å kjenne på lyst og ikke føle meg presser til sex; men selv om han ikke maser skjønner jo jeg at samlivet ikke fungerer om det stopper helt opp, så derfor pusher jeg meg selv litt. Mens han da ikke ønsker sex med meg om ikke jeg virkelig vil, så jeg føler press på å kjenne lyst, hvis det gir mening. Føles sikkert likt som med menn med ereksjonsproblemer, bare at dette er rent mentalt da. Når jeg var gravid hadde jeg lyst hele tiden, så jeg tror egentlig det er et hormonelt problem for min del. Men det hjalp ikke å slutte på prevensjon for min del heller, lurer på om jeg har litt lite østrogen, men ikke så lett å få det utredet. Poenget mitt er at grunnen kan være sammensatt, og at det ka være veldig skamfull og fælt for kvinnen også, man har jo lyst til å ha lyst på den flotte mannen man elsker, men så har man jo ikke kontroll på det, og lett å føle på press som dreper all lyst. Men man er nødt til å snakke om det, tross for lite sex, så ble samlivet vårt enormt mye bedre når vi ble helt åpne om følelsene våre rundt sex og hvorfor ting halter litt, da ble det mindre sårt for han også selv om vi såklart håper å få til mer hyppighet igjen når jeg kommer meg litt etter fødselen. Anonymkode: 66ce8...571 Hvis han er kåt oftere enn deg, kan ikke han gi seg selv orgasme, gjerne mens du ser på. Han blir tilfreds og din lyst kanskje vekkes under akten med å få han til orgasme. Men ellers helt enig med deg, det er mange grunner og ofte komplekse grunner til at en eller begge ikke har sex så ofte Anonymkode: 6b20f...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #31 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg vil absolutt påstå at det var mannens skyld de to ganger jeg mistet lysta på sex i tidligere forhold. I ene tilfellet ble jeg gjort oppmerksom på at mannen utleverte vårt sexliv og meg veldig detaljert til kompiser. Jeg tok dette opp med ham, han sa han forsto at dette var veldig galt av ham, og det skulle aldri skje igjen. Sexlivet hanglet litt på grunn av at han hadde brutt tilliten mim slik en stund, men så gikk det seg til. Så var vi på fest, han var i annet rom enn meg og pratet med en gjeng, og jeg kom inn i rommet akkurat da han la ut om høydepunktet i en svært privat og personlig seksuell lek opplevelse. Han hadde ikke sluttet med å utlevere meg, og tilliten lot seg ikke bygge opp igjen etter dette. I andre tilfellet ble mannen svært lat og egoistisk seksuelt. Han hadde lavere behov enn meg, så en god stund fant jeg meg i at han bare la seg ned og forventet full service. Noe sex var bedre enn ingen sex liksom, men han fortsatte bare utvikling mot stadig større egoisme, og det ble ingen tilfredsstillelse for meg i dette. Tok det opp med ham gang på gang, og han lovet endringer, men ingenting skjedde. Han ga ingenting, men forventet at jeg en veldig service for hans nytelse. Fullstendig ensidig ble dette, og han blåste også i det dersom sex ble ubehagelig for meg, og absolutt på ingen måte deilig for meg. Sex med ham ble bare negativt etterhvert. Med mann som er like opptatt av at jeg har det bra som jeg er opptatt av at han har det bra har jeg aldri mistet lysta, og dette er nå mitt absolutt lengste forhold. Det er lett å opprettholde lyst på min partner når det er god tillit og trygghet, og alltid deilig å ha sex med ham. 🥰 Anonymkode: 7f187...a1e Jeg vet og forstår alt du skriver og er helt enig🥰 Min nåværende kjæreste er veldig opptatt av mine orgasmer og jeg er like opptatt av hans orgasmer🥰 Vi er to unge menn, men vil tro dette er helt likt i alle parforhold Anonymkode: 6b20f...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #32 Del Skrevet 1. desember 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Kvinne 40 år, har i alle årenes løp elsket sex i forhold. Jeg vil gjerne ha sex hver dag, onani er deilig det også, men foretrekker sex med mannen. Driver ikke å later som at sex med partner og onani er helt vidt forskjellige ting som ikke påvirker hverandre. Jeg prioriterer sex med han jeg elsker. Jeg fantaserer ikke om å ha sex med andre menn. Får jeg øynene opp for andre da betyr det starten på slutten. De forholdene der jeg mister lysten på mannen så ligger det svik, skuffelser eller løgner til grunn. Slike ting er drepen for godfølelsene. Og uten de gode følelsene så blir det ikke sex. Jeg gjør det slutt ved slike situasjoner. Samme om mannen ikke viser begjær og flørter, eller deler på å ta initiativ da mister jeg lysten på han. Og jeg går videre selvfølgelig. Anonymkode: a99f2...6ae Fortsatt singel da vel.. Anonymkode: 4a75c...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #33 Del Skrevet 1. desember 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi HAN ikke vil.. og ikke har villet de siste 8 årene. Hadde han plutselig skifta mening nå tror jeg at jeg hadde sagt nei. Faktisk. Anonymkode: 8d115...2d7 hvorfor det? Anonymkode: 4a75c...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #34 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva betyr det? Å være gratispassasjer i en familie? At han lever på dere? At han ikke har inntekt? Hva mener dere? Anonymkode: 35dbb...786 Overlater ansvaret for alt til den andre. Lar den andre styre alt fra økonomi til barn og tar ingen oppgaver selv med mindre man blir mast på. Er en mannebaby rett og slett. Anonymkode: 716eb...15a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #35 Del Skrevet 1. desember 2024 Gift i 30 år, ferdig med overgangsalder, null lyst og null sex. Langt i fra "alle" damer på 50+ som har seg med yngre menn heller. Kunne ikke falt meg inn. Anonymkode: 2ad89...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet 1. desember 2024 #36 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor? Hva skjedde? Hva har gjort at dere ikke vil ha sex med mannen lengre? Bare gått lei gubben? Hilsen fortvilet mann i sånn situasjon Anonymkode: 9f5ef...906 Med min ex og jeg, så når jeg bare ville kline eller kose skulle det føre til sex. Det ble tilslutt plikt sex og det ødela alt for meg. Hver gang han tok i meg trodde jeg det skulle føre til sex, og jeg bandt meg. Det er ikke bra. Hvis jeg så tv eller gjorde noe fikk jeg spørsmål. Er du kåt skal vi ha sex?? Altså nei, jeg er en person som du må tirre opp, kanskje overraske meg og nesten overfalle meg. Jakten, bli begjært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #37 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor? Hva skjedde? Hva har gjort at dere ikke vil ha sex med mannen lengre? Bare gått lei gubben? Hilsen fortvilet mann i sånn situasjon Anonymkode: 9f5ef...906 Hvorfor og hva skjedde?. Det har forandret seg i svingninger over tid for begge to. Fra lyst og sex daglig til sex 1-2 ganger i året. Etter svangerskap/fødsel for 12 år siden, så var det et klart skifte i vår begges lyst på sex. Vårt sexliv er et soleklart eksempel på pre og post svangerskap/fødsel/barn. Har ikke noe annet godt svar på «hvorfor» en at våre prioriteringer forandrer seg+energi og overskudd som går med til andre ting+noen år med alvorlig sykdom hos barnet som førte til at en av oss foreldre bodde på sykehus i ca 3 år. Summen av dette har påvirket våre prioriteringer. Nei. Jeg er ikke lei «gubben» og sexen vi har er veldig bra, når vi har den. En ting skal han ha, han er en fantastisk elsker for meg. Fra tiden vi hadde sex daglig og til i dag, så har jeg aldri savnet noe som helst når det kommer til sexen vi har. Skjønner at du kan bli fortvilet. Forskjellen fra deg til oss er jo at dere åpenbart ikke er synkronisert og kompatible seksuelt. Det må være kjipt. Anonymkode: 1adc7...10c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #38 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva betyr det? Å være gratispassasjer i en familie? At han lever på dere? At han ikke har inntekt? Hva mener dere? Anonymkode: 35dbb...786 Å bare slenge rundt og forvente at partneren tar seg av absolutt alt for hele familien. Hvilke barn som skal på hvilke aktiviteter, hvilke barn som har hvilke lekser, å følge opp legeavtaler og evt utredninger. Å arrangere vennegrupper og klassebursdager, å pynte til jul og kjøpe inn alle gaver, å ta initiativ til husvask, klesvask og oppvask uten å måtte bli mast på 100 ganger. Å planlegge, handle inn og lage middager, å planlegge ferieturer, å holde kontakten med familie og venner, å holde utkikk etter utstyr på tilbud til neste skisesong osv. Det å bare jobbe 40 timer i uka og ellers dasse rundt og sutre over sliten og sur masakjerring er ekstremt uattraktivt. Anonymkode: df0ec...d1d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #39 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 13.14): Hvorfor? Hva skjedde? Hva har gjort at dere ikke vil ha sex med mannen lengre? Bare gått lei gubben? Hilsen fortvilet mann i sånn situasjon Anonymkode: 9f5ef...906 Jeg kan bare si fra motsatt side. To av mine ekser (menn) sluttet å ha sex med meg (kvinne). Den første gjorde det fordi jeg ikke lenger var undervektig og 18 år, ergo tilfredsstilte ikke hans syke preferanser lenger. Den andre har egentlig aldri tent på meg, men ble sammen med meg fordi jeg var et godt parti giftemessig. Han klarte ikke å late som lenger, og sluttet med pliktsex. Ei god venninne ble utsatt for voldtekt. Hun klarte ikke å ha sex med mannen i to år, fordi hun var sterkt traumatisert, og fordi hun følte at han shamet henne for å ha blitt voldtatt. Anonymkode: 756cc...441 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. desember 2024 #40 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 13.14): Hvorfor? Hva skjedde? Hva har gjort at dere ikke vil ha sex med mannen lengre? Bare gått lei gubben? Hilsen fortvilet mann i sånn situasjon Anonymkode: 9f5ef...906 Jeg er dame og jeg kan bare svare utifra tidligere erfaringer. Hvorfor? Han gikk lei av meg og tente ikke på meg lenger. Hva skjedde? Han ble kald mot meg. Følte han avskydde meg. Hva har gjort at dere ikke vil ha sex med mannen lengre? Jeg stilte som regel opp når han ville ha sex. Desverre så hadde han mistet følelsene for meg, og da fikk jeg så vondt i sjelen at jeg bare gråt etter sex. Han brydde seg ikke. Bare gått lei gubben? Jeg ikke lei av han, men måten han behandlet meg på. Så da ble vi skilt. Bedre å være alene enn å bli behandlet dårlig. I tillegg så var jeg veldig ensom selv når vi bodde sammen. Har det heldigvis mye bedre idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå