AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor? Hva skjedde? Hva har gjort at dere ikke vil ha sex med mannen lengre? Bare gått lei gubben? Hilsen fortvilet mann i sånn situasjon Anonymkode: 9f5ef...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Det eneste som er sikkert, her på KG, er at det er din feil. Feilen ligger hos mannen dersom han vil ha sex, men ikke hun. Og feilen ligger hos mannen dersom hun vil ha sex, men ikke mannen. Anonymkode: f1acb...b4f 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Mental utmattelse. Ikke pga mannen, men fortid og eksterne faktorer. Vi har sex men for sjelden. K34 Anonymkode: bc3be...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Vi var igjennom en slik periode. Vi hadde det generelt vanskelig i forholdet, og jeg var i tenkeboksen rundt å forlate han. Jeg følte meg alene i hverdagen. Men vi fikk ordnet opp i det, og sexlivet kom tilbake. Kan jo være utrolig mange grunner til mangel på lyst. Har du snakket med henne om det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor? Hva skjedde? Hva har gjort at dere ikke vil ha sex med mannen lengre? Bare gått lei gubben? Hilsen fortvilet mann i sånn situasjon Anonymkode: 9f5ef...906 Kanskje ikke helt det du spør om, fordi vi har fortsatt sex, men ikke ofte. Etter nylig barnefødsel har det gått 2-3 mnd mellom, men det kunne fort gå 1 mnd mellom før vi fikk barn også. Jeg er ikke lei gubben på noe som helst vis, men sexlivet har kommet i litt vond spiral fordi jeg er litt trang og lett får smerter/rifter uansett hvor forsiktige vi er. Men hovedgrunnen er vel at han alltid har hatt mer lyst enn meg, og ikke liker å bli avvist, så han har lagt stafettpinnen hos meg. Men som så mange kvinner, så har jeg reaponsiv lyst, det vil si at jeg ikke bare plutselig får lyst av meg selv, noe må vekke den lysten. Og det er litt vanskelig, fordi den bruker også gjerne noen timer på å bygge seg opp, så trenger å enten snakke om sex eller flørte litt osv over tid, mens det er tøft for mannen som helst ikke vil tenke på sex før idet vi skal ha det fordi han blir for tent, særlig hvis det da er lenge siden. Det er en litt håpløs situasjon for oss begge, for jeg har også lyst på å kjenne på lyst og ikke føle meg presser til sex; men selv om han ikke maser skjønner jo jeg at samlivet ikke fungerer om det stopper helt opp, så derfor pusher jeg meg selv litt. Mens han da ikke ønsker sex med meg om ikke jeg virkelig vil, så jeg føler press på å kjenne lyst, hvis det gir mening. Føles sikkert likt som med menn med ereksjonsproblemer, bare at dette er rent mentalt da. Når jeg var gravid hadde jeg lyst hele tiden, så jeg tror egentlig det er et hormonelt problem for min del. Men det hjalp ikke å slutte på prevensjon for min del heller, lurer på om jeg har litt lite østrogen, men ikke så lett å få det utredet. Poenget mitt er at grunnen kan være sammensatt, og at det ka være veldig skamfull og fælt for kvinnen også, man har jo lyst til å ha lyst på den flotte mannen man elsker, men så har man jo ikke kontroll på det, og lett å føle på press som dreper all lyst. Men man er nødt til å snakke om det, tross for lite sex, så ble samlivet vårt enormt mye bedre når vi ble helt åpne om følelsene våre rundt sex og hvorfor ting halter litt, da ble det mindre sårt for han også selv om vi såklart håper å få til mer hyppighet igjen når jeg kommer meg litt etter fødselen. Anonymkode: 66ce8...571 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Hadde det slik med eksen. Selvfølgelig hadde jeg ikke lyst på sex med han når: - Han bidro ikke med husarbeid. Brukte tiden på gaming. - Bidro svært lite økonomisk - Ble sint hver gang jeg tok opp problemer. Det var visst jeg som var problemet mente han, bl.a. at jeg ikke ville ha sex 🤷♀️ - Overlot alt av ansvar med sønnen vår til meg fra dag én. Likevel var det jeg som var en dårlig forelder påsto han. - Truet med både det ene og andre om jeg skulle finne på å forlate han. Kunne kommet med flere eksempler, men dette får være nok til å gi en pekepinn på hvorfor det manglet sex i forholdet. Nå har jeg en mann som er rake motsetningen og vi har masse sex, selv om vi har en liten baby. Anonymkode: 59f3c...912 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var ensom i forholdet. Anonymkode: 8ff64...fb0 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var ensom i forholdet. Anonymkode: 8ff64...fb0 Samme her. Føler at mine tanker og følelser ikke betyr en dritt. Jeg har f eks hatet området vi bor i helt siden vi flyttet hit for 6 år siden, men det driter han i. Han har i tillegg forandret seg totalt yrkesmessig, fra å være sugen på en skikkelig karriere til at jeg snart tar ham igjen lønnsmessig. Etter snart 20 år sammen så har jeg begynt å mislike ham mer og mer. Vet vi burde skille oss før jeg ikke tåler trynet på ham, men det er svært vanskelig når tidsklemma med 3 barn krever oss begge to hver eneste dag. Anonymkode: df0ec...d1d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Mental utmattelse. Ikke pga mannen, men fortid og eksterne faktorer. Vi har sex men for sjelden. K34 Anonymkode: bc3be...e6e Heldigvis holder mannen ut med deg. Anonymkode: 35dbb...786 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heldigvis holder mannen ut med deg. Anonymkode: 35dbb...786 Hva mener du med dette? Anonymkode: bc3be...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det eneste som er sikkert, her på KG, er at det er din feil. Feilen ligger hos mannen dersom han vil ha sex, men ikke hun. Og feilen ligger hos mannen dersom hun vil ha sex, men ikke mannen. Anonymkode: f1acb...b4f Mens realiteten faktisk er stikk motsatt. Men ikke her på KG eller Foreldre forum. Alt er mannens feil. Mannen skal tas. Anonymkode: 35dbb...786 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Han har mistet lysten fordi jeg har blitt svært undervektig, han tenner rett og slett ikke på meg lenger. Anonymkode: ec07d...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Han har i tillegg forandret seg totalt yrkesmessig, fra å være sugen på en skikkelig karriere til at jeg snart tar ham igjen lønnsmessig. Anonymkode: df0ec...d1d Ja huff. Menn som tjener mindre, sånne er ikke noe å samle på. Anonymkode: cbb3d...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mens realiteten faktisk er stikk motsatt. Men ikke her på KG eller Foreldre forum. Alt er mannens feil. Mannen skal tas. Anonymkode: 35dbb...786 Det er nok det motsatte problemet. Kvinner orker ikke å ta mannen mer. Nå tjener kvinner og menn like mye, så da kommer stadig flere kvinner til å velge å leve alene. Jeg gleder meg hvert fall noe helt sinnsykt til å kunne legge meg i senga uten sexpress, til å kunne gå gjennom et hus uten å plukke opp andres rot og å slippe å ta hensyn til en fyr jeg knapt nok liker lenger. Venter kun på et bedre boligmarked og på at barna skal bli noen år eldre. Anonymkode: df0ec...d1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Konstant mas om sex over flere år selv om vi hadde sex daglig. Så var han utro og jeg kom i overgangsalder og fikk sår og tørr skjede, og alt gikk i lås for meg😵💫 Anonymkode: 765bf...49f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor? Hva skjedde? Hva har gjort at dere ikke vil ha sex med mannen lengre? Bare gått lei gubben? Hilsen fortvilet mann i sånn situasjon Anonymkode: 9f5ef...906 Jeg elsker ham ikke lenger. Han tenner meg overhodet ikke. Han har vært fripassasjer i familien i mange år. Han forstår meg ikke, ser meg ikke, snakker ikke med meg, lytter ikke. Anonymkode: 716eb...15a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja huff. Menn som tjener mindre, sånne er ikke noe å samle på. Anonymkode: cbb3d...199 Nei ikke når de samtidig forventer at damene likevel skal jobbe 2-3 timer mer enn dem hver eneste dag på hjemmebane med alt fra klesvask, oppvask og husvask til å følge opp deres felles barns lekser, legetimer, dugnader og matlaging. Da føler man seg brukt og latterliggjort, og forakten for partneren bare øker og øker. Anonymkode: df0ec...d1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg elsker ham ikke lenger. Han tenner meg overhodet ikke. Han har vært fripassasjer i familien i mange år. Han forstår meg ikke, ser meg ikke, snakker ikke med meg, lytter ikke. Anonymkode: 716eb...15a Akkurat slik føler jeg det også. Han er en gratispassasjer i familien. Anonymkode: df0ec...d1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er nok det motsatte problemet. Kvinner orker ikke å ta mannen mer. Nå tjener kvinner og menn like mye, så da kommer stadig flere kvinner til å velge å leve alene. Jeg gleder meg hvert fall noe helt sinnsykt til å kunne legge meg i senga uten sexpress, til å kunne gå gjennom et hus uten å plukke opp andres rot og å slippe å ta hensyn til en fyr jeg knapt nok liker lenger. Venter kun på et bedre boligmarked og på at barna skal bli noen år eldre. Anonymkode: df0ec...d1d De velger ikke å leve alene. Det er et resultat av at alle kvinner kan ikke få det fåtallet av menn dere alle vil ha. Og istedetfor å velge en mann på deres eget nivå er det nå mulig å forbli singel. Anonymkode: f2765...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Småbarnslivet er nok en faktor, men det ligger også mye i at han ikke skjønner at jeg etter 10 år trenger litt romantikk for å få lyst og at det ikke holder med litt gnikking på puppene og et «hey, sexy». Min mann er en super partner på de fleste måter, det eneste jeg savner er romantikk og kvalitetstid. Men selv om jeg har omtrent skrevet det ut med blokkbokstaver skjønner han ikke sammenhengen mellom å ta seg tid til og prioritere hverandre opp mot det å få fysisk lyst. Anonymkode: a5580...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå