AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Det er ca 9 år siden vi giftet oss, og hele denne tiden har jeg følt det samme om det. Vi planla bryllupet relativt kjapt, og begge var enig i at vi ikke ville ha et stort klassisk bryllup, men jeg ønsket å sjekke muligheten for om det var mulig å bli viet av prest, typ på kontoret hans med kun vitner tilstede. Dette ble ikke gjort, det rant ut i sanden da vi hadde en bekjent fra tinghuset som kunne komme og vie oss der vi ville. Men det "plager" meg ennå, etter så lang tid, og jeg lurer på om dette er noe man kan gjøre noe med?🙈😅 Anonymkode: 0f8dc...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ja, man kan få "velsignelse". Mine tante og onkel ble gift på tinghuset, og så velsignet i kirken etterpå. Anonymkode: c02d0...b70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Virker desperat... Anonymkode: 887a6...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ja, det kan du gjøre noe med. Men du må snakke med nærmeste kirkekontor/prest. De kan kjøre en seremoni på dere. Men er du sikker på at du får med deg mannen på det? Anonymkode: e3d57...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Vet ikke hvor vanlig det er å "føle seg gift"? Jeg har vært gift i 10 år og kan ikke helt si hva den følelsen isåfall er... mulig du ønsker deg en følelse som du uansett ikke vil finne. Anonymkode: 321ab...00a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Synes ikke det er rart at kristne ønske seg en velsignelse i kirken i det hele tatt. Jeg er ikke kristen, og er gift borgerlig, og føler meg veldig gift😊 Anonymkode: a1b1f...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Nei du er ikke rar, det er en grunn til at veldig mange gifter seg i kirken selv om de ikke er kristne. Men hvis du tenker seremoni med gjester, vil kanskje folk synes det er rart å dra i bryllup til noen som alt er gift. En seremoni for bare dere blir noe annet. Anonymkode: 19ab5...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Er du kristen? Hvis ja, hvorfor giftet dere ikke i kirken i utgangspunktet? Hvis nei. Så er det utrolig merkelig å absolutt ville ha kirkevelsignelse. På kanten til latterlig. Anonymkode: cb6ee...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Ikke bare det, men også en lekker brudekjole må til. Anonymkode: e56d1...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Skjønner deg godt ♥️ Anonymkode: 24fb0...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er ca 9 år siden vi giftet oss, og hele denne tiden har jeg følt det samme om det. Vi planla bryllupet relativt kjapt, og begge var enig i at vi ikke ville ha et stort klassisk bryllup, men jeg ønsket å sjekke muligheten for om det var mulig å bli viet av prest, typ på kontoret hans med kun vitner tilstede. Dette ble ikke gjort, det rant ut i sanden da vi hadde en bekjent fra tinghuset som kunne komme og vie oss der vi ville. Men det "plager" meg ennå, etter så lang tid, og jeg lurer på om dette er noe man kan gjøre noe med?🙈😅 Anonymkode: 0f8dc...dd2 Er du kristen? Anonymkode: d9e15...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå