AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei! Jeg har kontakt med en jente,og vi snakker kun vennskap potensielt.. Vi har ikke snakket lenge,og vi har hverandre kun på snap. Det er ingen felles bekjente,osv. Greia er at jeg merker jeg begynner å bli skeptisk til henne,fordi hun gir merkelige svar Spurte henne om å møtes,hun virker varm og interessert,sånnsett-men hele perspeltivet hennes er <off>,synes jeg.. Svaret hennes,da jeg spurte om å møtes nå i helgen, var at hun måtte se ann-Dette er jo et dårlig svar generelt. Jeg kan jo ikke bruke hele dagen,potensielt neste dag-elrr verre begge dagene-på noe som potensielt skjer. Jeg kan heller ikke kaste alt jeg har i hendene, kun fordi hun plutselig kan. Har noen andre vært borti liknende oppførsel? Jeg klarer ikke forstå henne,hvordan hun kan ha overlevd <der ute> med en sånn respons?? Har derfor blitt usikker på hele vennskapet,men lurer veldig oå hvordan andre som har erfaring med sånt type svar håndterer situasjonen? Jeg tenker selvfølgelig å kjøre mitt eget løp,og si vi får finne annen tid og dato-for jeg har nå lagt andre planer,men sånn som dette ser jeg ingen fremtid sammen.. Håper på litt innspill! På forhånd, takk!!:) Anonymkode: 2a1c5...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg har kontakt med en jente,og vi snakker kun vennskap potensielt.. Vi har ikke snakket lenge,og vi har hverandre kun på snap. Det er ingen felles bekjente,osv. Greia er at jeg merker jeg begynner å bli skeptisk til henne,fordi hun gir merkelige svar Spurte henne om å møtes,hun virker varm og interessert,sånnsett-men hele perspeltivet hennes er <off>,synes jeg.. Svaret hennes,da jeg spurte om å møtes nå i helgen, var at hun måtte se ann-Dette er jo et dårlig svar generelt. Jeg kan jo ikke bruke hele dagen,potensielt neste dag-elrr verre begge dagene-på noe som potensielt skjer. Jeg kan heller ikke kaste alt jeg har i hendene, kun fordi hun plutselig kan. Har noen andre vært borti liknende oppførsel? Jeg klarer ikke forstå henne,hvordan hun kan ha overlevd <der ute> med en sånn respons?? Har derfor blitt usikker på hele vennskapet,men lurer veldig oå hvordan andre som har erfaring med sånt type svar håndterer situasjonen? Jeg tenker selvfølgelig å kjøre mitt eget løp,og si vi får finne annen tid og dato-for jeg har nå lagt andre planer,men sånn som dette ser jeg ingen fremtid sammen.. Håper på litt innspill! På forhånd, takk!!:) Anonymkode: 2a1c5...442 Legger til; Grunnen til at hun måtte se ann, var fordi hun muligens skulle hjelpe moren hennes,med julepynt. To ting; hvor sliten blir du av å henge opp julekuler(kansje heller at det var lang tur/retur reise) og 2; Hvor vanslelgo er det å ha julepynt på søndag og ut på lørdag? Julepynt er ikke noe som haster,pg bare MÅ settes opp idag!! Moren var visst operert,i dårlig form og var hun som måtte se ann-men her snakker vi om å ta en avgjørelse Anonymkode: 2a1c5...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Legger til; Grunnen til at hun måtte se ann, var fordi hun muligens skulle hjelpe moren hennes,med julepynt. To ting; hvor sliten blir du av å henge opp julekuler(kansje heller at det var lang tur/retur reise) og 2; Hvor vanslelgo er det å ha julepynt på søndag og ut på lørdag? Julepynt er ikke noe som haster,pg bare MÅ settes opp idag!! Moren var visst operert,i dårlig form og var hun som måtte se ann-men her snakker vi om å ta en avgjørelse Anonymkode: 2a1c5...442 Man kan bli sliten av sånt ja. Jeg pleier å holde meg til en avtale om gangen, skal jeg til mine foreldre dropper jeg gjerne andre ting. Anonymkode: 4a8fa...3b4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Regner med at du er gutt/mann? Hvordan har du blitt kjent med henne? Er du sikker på at hun faktisk eksisterer, dvs at hun på sikt ønsker å lure deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Vet ikke om det er tilfellet her, men jeg har bekjente som det nesten er helt umulig å gjøre avtaler med. De vil ikke binde seg til noe, i tilfelle det dukker opp noe mer spennende som de heller vil gjøre. Man føler seg ikke særlig viktig og prioritert i møte med slike folk, og da velger jeg å overlate til dem å ta initiativ og så henger jeg heller med folk som prioriterer å sette av tid til meg. Anonymkode: 869f3...cc5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Du stiller høye krav til en «potensiell venn». Si at hun kan ringe hvis hun har tid, også gjør du det du har lyst til ellers. Å prioritere en man ikke kjenner over syk mor er det ingen skikkelige folk som gjør. Og hvorfor er du så opptatt av å bli venn med akkurat henne, som du vet så lite om? Det er noe som er litt rart med deg også… Anonymkode: fb240...1ee 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Legger til; Grunnen til at hun måtte se ann, var fordi hun muligens skulle hjelpe moren hennes,med julepynt. To ting; hvor sliten blir du av å henge opp julekuler(kansje heller at det var lang tur/retur reise) og 2; Hvor vanslelgo er det å ha julepynt på søndag og ut på lørdag? Julepynt er ikke noe som haster,pg bare MÅ settes opp idag!! Moren var visst operert,i dårlig form og var hun som måtte se ann-men her snakker vi om å ta en avgjørelse Anonymkode: 2a1c5...442 Mødre kan ha 1000 andre "usynlige ting" på lur når man først er tilgjengelig. Anonymkode: daa60...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ville sagt som sant er at jeg liker å lage planer 2 dager i forveien, for å planlegge egen energi, så vi fikk heller finne på noe en annen gang. Og så kan hun alltids ta kontakt spontant og så ser jeg an dagsformen. Folk som skal "se an", der de forventer at motpart skal følge det opp enda en gang er bare tull. Jeg orker ikke flere ensidige relasjoner der bare en tar initiativ. Men jeg er hyggelig og deler at jeg er åpen for deres initiativ når de er klar til det, hvis de ikke er i stand til å ta initiativ selv så er vi en dårlig match. Anonymkode: 0c541...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg blir mer sliten av de som må ha helt konkrete svar, og forventer at jeg booker om andre avtaler. Og henge opp julekuler? Noen har ganske mye mer julepynt enn noen julekuler, og det å pynte til jul betyr for de fleste også vask av hus... Anonymkode: 8e4fa...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Deg igjen...? Du har fått råd i tråd etter her inne i årevis om å roe ned, være mindre intens, gi folk rom og akseptere at de har et liv og prioriteringer som ikke nødvendigvis inkluderer eller handler om deg, og særlig når potensielle vennskap er i startfasen, og tar tilsynelatende ikke til deg noe av det - hvorfor skal det være annerledes denne gangen? Å si at man må se an hva man orker og rekker og får til er helt normalt og greit - og det er like greit at motparten sier at "da tar vi det heller en annen gang" om man trenger/ønsker en mer konkret avtale. Det som ikke er normalt, er å revurdere vennskapet på grunn av et sånt svar. Vennskap forutsetter raushet, fleksibilitet og kommunikasjon. Anonymkode: 9fd7a...419 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Får jo litt vondt av TS, det eneste hun vil ha, er en venn. Det er jo vanskelig, når man selv ikke forstår sosiale koder. Anonymkode: 982aa...a45 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Får jo litt vondt av TS, det eneste hun vil ha, er en venn. Det er jo vanskelig, når man selv ikke forstår sosiale koder. Anonymkode: 982aa...a45 Hun? Vet ikke hva som er verst av å navngi feil kjønn og ha problemer med leseforståelse, eller anta at TS har vanskeligheter med sosiale koder. Anonymkode: 21a41...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Når du får et sånt svar betyr det at dere ikke har noen avtale. Du legger dine planer, hun legger sine. Dersom hun tar kontakt og foreslår et tidspunkt, sier du ja hvis du er ledig. Anonymkode: 3988a...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): men her snakker vi om å ta en avgjørelse Anonymkode: 2a1c5...442 Hun er tydeligvis ikke i stand til det, dermed må du fokusere på deg selv, og ta avgjørelser for deg selv. Her ville jeg valgt å se bort fra hele dama. Tar hun kontakt så får hun jobbe for å få deg på kroken igjen. Det er selvfølgelig mulig at hun ikke eksisterer eller har tenkt å møte deg, men det er like sannsynlig at hun fungerer som kvinner flest, at de er skeptisk til menn som er pågående. Kvinner flest behøver noen de selv kan føle at de velger, føle at de må jobbe litt for. Anonymkode: 71c2d...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden petterm skrev (3 timer siden): Regner med at du er gutt/mann? Hvordan har du blitt kjent med henne? Er du sikker på at hun faktisk eksisterer, dvs at hun på sikt ønsker å lure deg? Det kan selvfølgelig stemme at hun er en robot eller en catfish, men det er minst like sannsynlig at hun er en kvinne og at hun ønsker en mann som har forståelse for følelser og sosiale bånd. At det ikke handler om å bli sliten av julekuler, men om at det er en koselig tradisjon man ikke ønsker å springe videre fra med en gang kulene henger på treet. Anonymkode: 71c2d...eae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har kontakt med en jente,og vi snakker kun vennskap potensielt.. Vi har ikke snakket lenge,og vi har hverandre kun på snap. Det er ingen felles bekjente,osv. Greia er at jeg merker jeg begynner å bli skeptisk til henne,fordi hun gir merkelige svar Spurte henne om å møtes,hun virker varm og interessert,sånnsett-men hele perspeltivet hennes er <off>,synes jeg.. Svaret hennes,da jeg spurte om å møtes nå i helgen, var at hun måtte se ann-Dette er jo et dårlig svar generelt. Jeg kan jo ikke bruke hele dagen,potensielt neste dag-elrr verre begge dagene-på noe som potensielt skjer. Jeg kan heller ikke kaste alt jeg har i hendene, kun fordi hun plutselig kan. Har noen andre vært borti liknende oppførsel? Jeg klarer ikke forstå henne,hvordan hun kan ha overlevd <der ute> med en sånn respons?? Har derfor blitt usikker på hele vennskapet,men lurer veldig oå hvordan andre som har erfaring med sånt type svar håndterer situasjonen? Jeg tenker selvfølgelig å kjøre mitt eget løp,og si vi får finne annen tid og dato-for jeg har nå lagt andre planer,men sånn som dette ser jeg ingen fremtid sammen.. Håper på litt innspill! På forhånd, takk!!:) Anonymkode: 2a1c5...442 Når du får sånne svar skriver du bare; Ok, kos deg! Vi tar det igjen! Eller; 👍🏻 Anonymkode: ed4cd...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Legger til; Grunnen til at hun måtte se ann, var fordi hun muligens skulle hjelpe moren hennes,med julepynt. To ting; hvor sliten blir du av å henge opp julekuler(kansje heller at det var lang tur/retur reise) og 2; Hvor vanslelgo er det å ha julepynt på søndag og ut på lørdag? Julepynt er ikke noe som haster,pg bare MÅ settes opp idag!! Moren var visst operert,i dårlig form og var hun som måtte se ann-men her snakker vi om å ta en avgjørelse Anonymkode: 2a1c5...442 Hun har tatt en avgjørelse! Han har valgt å være med moren sin, og vil prioritere tiden med henne, uten å stresse…🤷♀️ Kanskje det tar ett par timer, kanskje de skal spise middag etterpå, moren er operert, så kanskje hun trenger hjelp til å finne frem julepynten, henge opp, rydde vekk esker etterpå… Du aner jo heller ikke hvordan relasjon hun har til moren. Kanskje de er bestiser, kanskje hun blir helt emosjonellt utslitt av henne! Latt det gå.. Anonymkode: ed4cd...c6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå