AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #21 Del Skrevet 30. november 2024 Men da vet du at du ikke skal lage flere avtaler med han fremover. Anonymkode: a6a5f...d53 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #22 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg har vært borti lignende. Ds har jeg sendt en melding og om jeg ikke har fått svar, har jeg gjort andre ting og sett om det passer å møtes når vedkommende tar kontakt. Ingen kan forvente at andre setter av hele dagen for en løs avtale. Anonymkode: 52242...dab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #23 Del Skrevet 1. desember 2024 Hva ble det til, klarte han finne et tidspunkt, og dro du? Anonymkode: ad06d...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #24 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ble det til, klarte han finne et tidspunkt, og dro du? Anonymkode: ad06d...260 Han kontaktet meg kl 16 og lurte på om jeg ønsket å komme . Jeg sa jeg hadde droppet planene om besøk og da beklaget han seg og sa han skulle hente meg. Jeg sa ja til det og det ble besøk til slutt. Ts Anonymkode: 473cc...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #25 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han kontaktet meg kl 16 og lurte på om jeg ønsket å komme . Jeg sa jeg hadde droppet planene om besøk og da beklaget han seg og sa han skulle hente meg. Jeg sa ja til det og det ble besøk til slutt. Ts Anonymkode: 473cc...db1 Han respekterer deg ikke og tror at du bare sitter hjemme og venter på at han skal ta kontakt. Anonymkode: 2d20a...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #26 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han respekterer deg ikke og tror at du bare sitter hjemme og venter på at han skal ta kontakt. Anonymkode: 2d20a...fc5 Jeg ga han beskjed om at jeg har et liv og ønsker ikke å rote bort en hel dag kun fordi han ikke klarer å lage avtaler og følge opp. Han ble da stille og sa kun ja. Ts Anonymkode: 473cc...db1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå