AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei Jeg har bursdag i dag og 7 åringen var med pappaen sin på black friday i går. 7 åringen kjøpte joggesko (bursdagsgave) til meg med hans egne penger som han har spart 💕 jeg fikk skoene i dag. Men de er bitte litt stramme. Jeg bruker egentlig 40 eller 41 i str. Men disse skoene er 39½. Jeg får de på..men kjenner bare at de er litt stramme. Jeg tenkte å bytte str. Mannen sier at det var den største størrelsen de hadde på butikken. Og jeg har ikke hjerte til å levere tilbake siden det var en gave fra et lite barn. Vil beholde de. Finnes det noen måter å utvide skoen på??? Anonymkode: ac417...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Lengden blir jo vanskelig, men om du har tykke våte sokker å går med de så blir de videre i det minste. Så utrolig flott gave🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Forvirret23 skrev (6 minutter siden): Lengden blir jo vanskelig, men om du har tykke våte sokker å går med de så blir de videre i det minste. Så utrolig flott gave🥰 Lengden er ikke problem. Det er bare på sidene de ee litt stramme Ts Anonymkode: ac417...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #4 Del Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Jeg har bursdag i dag og 7 åringen var med pappaen sin på black friday i går. 7 åringen kjøpte joggesko (bursdagsgave) til meg med hans egne penger som han har spart 💕 jeg fikk skoene i dag. Men de er bitte litt stramme. Jeg bruker egentlig 40 eller 41 i str. Men disse skoene er 39½. Jeg får de på..men kjenner bare at de er litt stramme. Jeg tenkte å bytte str. Mannen sier at det var den største størrelsen de hadde på butikken. Og jeg har ikke hjerte til å levere tilbake siden det var en gave fra et lite barn. Vil beholde de. Finnes det noen måter å utvide skoen på??? Anonymkode: ac417...3d9 Du kan ikke utvide sko i syntetisk materiale. Da ryker sømmene om du prøver å blokke dem. Så dilemmaet ditt er å se om du finner like sko i din størrelse på nettet eller i butikk, enten bytte, levere tilbake dem som er for små og kjøpe nye et annet sted. Alternativet er å lide deg gjennom bruk med gnagsår og annet som følger med for trange sko. Anonymkode: eea90...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7 minutter siden #5 Del Skrevet 7 minutter siden Gratulerer med dagen, og så hyggelig gjort av din sønn 🥰🥳 Kan du ta 7åringen med deg på handel hvor han får lov til å hjelpe å bytte skoene, og velge et par som passer bedre til deg? Skjønner godt du ikke har lyst til å bytte dem, men det er jo en fare for at de ikke blir så mye brukt, eller du får store gnagsår om du bruker dem, og det er jo garantert ikke det din sønn har ønsket. Ellers: vid ut lissene så mye som mulig og gå med litt tykke sokker i de. Gjerne litt fuktige også. Vær forsiktig for sømmene kan ryke som andre her sier. Her er en link til en side med tips, men usikker på hvor godt de passer til de aktuelle skoene, men du kan se på det 😊 https://costume.no/mote/slik-utvider-du-dine-skinnsko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå