Gå til innhold

Filmen snøsøsteren på Netflix.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest boka for noen år siden, hadde jeg store forventninger til filmen som kom på Netflix i går. Og den innfridde alle forventninger. For en fin film! Det er sjelden jeg blir rørt til tårer av noe jeg ser på tv, men her måtte lommetørkleet frem flere ganger. Og så er det jo et pluss at mye av filmen er filmet i byen min Tromsø.

Så hva synes folket på KG? Tror mange med meg har ventet på denne filmen. 

Anonymkode: 92772...7fb

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke lest boken. Filmen var nydelig. 

Anonymkode: 6d0ac...5c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne med norsk tale, og om så er tilfelle, klarer barna uttale L? Jeg liker boken og teaterstykket, men er allergisk mot Østfold-L , så det avgjør om jeg vil se filmen. 😅

Anonymkode: 44c57...aa7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt hørespillet av boken på NRK hver jul de siste årene. Anbefales. Gledet meg massivt til i går og filmpremiere! Så den i dag tidlig, og det bleee såå mye sipping. FOR en filmatisering. Bedre enn forventningene, og den magiske og levende stemningen fra boka var veldig godt bevart. Fine, fine historien 🤍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest boka to ganger for døtrene mine og gråt litt da, så teaterstykket på det Norske teateret og gråt en skvett… Tenkte spare filmen til en familiekveld i desember - bare å glede seg forstår jeg! ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn så den i går, og syntes den var veldig fin. Budskapet kom også godt frem. 
Jeg kan ikke se det da boks ødela meg fullstendig, det ble for nært da jeg selv har mistet et søsken. 💔

Anonymkode: 047fe...24f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var vidunderlig nydelig! Mine forventninger var skyhøye og likevel ble jeg positivt overrasket over hvordan de har klart å ivareta boken. 

Anonymkode: a4b38...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Den var vidunderlig nydelig! Mine forventninger var skyhøye og likevel ble jeg positivt overrasket over hvordan de har klart å ivareta boken. 

Anonymkode: a4b38...eaa

Må si meg enig i det. Ofte blir man jo skuffet over filmer basert på bøker man har likt. Definitivt ikke tilfelle her. 

Anonymkode: 92772...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (1 time siden):

Hvor små barn kan se den? Jeg har lest boka men har ikke lest den for barna mine ennå, eldste er 8. 

Den står som 10+ på Netflix grunnet «alvorlig tema» eller hva de skrev. 

Anonymkode: 96fb4...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...