AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:02 #1 Del Skrevet lørdag kl 10:02 Hadde aldri trodd jeg skulle bli hun som var stressa for dette, but here we are Hvor mye tåler gravidmagen/babyen? Jeg er i uke 14 og har en katt på ca 4 kg som eeeeelsker å ligge på magen min. Men hun må jo tråkke opp på magen for at hun skal få lagt seg ned og nå ble jeg plutselig litt stress for at det kan skade eller irritere baby i magen på noe vis? Hvor mye merker egentlig baby av ting som skjer på utsiden? Føler jo at de er godt polstra inni der, men er de egentlig det? Anonymkode: e762c...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:10 #2 Del Skrevet lørdag kl 10:10 mamma fikk slag i magen da hun gikk gravid med meg. Jeg merket ingenting (ha-ha) og jeg har klart meg igjennom livet så langt uten varige mén 🙂 Anonymkode: 98926...ad1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:16 #3 Del Skrevet lørdag kl 10:16 Magen tåler myyye 😅 babyen er så godt beskyttet atte. Med mindre noe annet tilsier at du er i risiko for noe så skal det feks hardt slag/fall på magen osv til før du skal bekymre deg. Anonymkode: 46281...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:37 #4 Del Skrevet lørdag kl 10:37 Tusen takk for svar Da skal pus få ligge så mye på fanget som hun vil! ts Anonymkode: e762c...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:43 #5 Del Skrevet lørdag kl 10:43 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for svar Da skal pus få ligge så mye på fanget som hun vil! ts Anonymkode: e762c...8bc Baby koser seg nok med omsorgen fra katten din. Anonymkode: dd7a7...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:45 #6 Del Skrevet lørdag kl 10:45 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tusen takk for svar Da skal pus få ligge så mye på fanget som hun vil! ts Anonymkode: e762c...8bc Det er mer du som får det ubehagelig utover svangerskapet når magen blir større 😅 Anonymkode: 46281...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:42 #7 Del Skrevet lørdag kl 14:42 Jeg er i uke 30 og har en katt på 5,5kg som tråkker meg på magen oooooog en på 16mnd som bruker meg som sakkosekk.. 🤓 Magen og foster tåler utrolig mye. Anonymkode: 0fe54...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå