AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg har kjent han halve livet men vi fikk kontakt for noen få år siden. Det har gjenatt seg med litt opphold og på igjen. Jeg tør ikke å vise han hva jeg innerst inne føler og jeg aner ikke helt hva jeg føler heller. Han er tiltrukket av meg så det holder, han velger å ha meg fremfor andre. Setter av tid og overnatting til meg og vi kan gjerne ha sex 3 ganger på en natt 🙉 Men hva med menn og følelser? Er det i det hele tatt en sjans for at han kan få noe for meg? Da vi startet hadde han dame. De flyttet fra hverandre nylig selv om forholdet var over. Men det er mer reellt nå kjenner jeg. Har noen av dere endt opp som kjæreste med elskeren? Anonymkode: cc5df...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #2 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har kjent han halve livet men vi fikk kontakt for noen få år siden. Det har gjenatt seg med litt opphold og på igjen. Jeg tør ikke å vise han hva jeg innerst inne føler og jeg aner ikke helt hva jeg føler heller. Han er tiltrukket av meg så det holder, han velger å ha meg fremfor andre. Setter av tid og overnatting til meg og vi kan gjerne ha sex 3 ganger på en natt 🙉 Men hva med menn og følelser? Er det i det hele tatt en sjans for at han kan få noe for meg? Da vi startet hadde han dame. De flyttet fra hverandre nylig selv om forholdet var over. Men det er mer reellt nå kjenner jeg. Har noen av dere endt opp som kjæreste med elskeren? Anonymkode: cc5df...a79 Snakk med han.... Det er det beste om dere kan det ❤️. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 Irak skrev (1 time siden): Snakk med han.... Det er det beste om dere kan det ❤️. Ja burde vel det😊 men her om dagen så skrev han " du har ikke begynt å fått følelser vel?", så skriver jeg : langt derifra. Å okei... skriver gan. Dagen etter ville han ikke jeg skulle ha noen andre menn og at han ville jeg skulle holde meg til han. Han er nettoppkommet ut fra et langvarig forhold så forstår han ikke vil inn i et på ei stund. Han vil treffe meg ofte og veldig mye mer nå enn før. Det å vil ha sex med en person 3 ganger på 9 timer må vel iallefall tyde på interesse? Jeg kan ikke ha sex med hvem som helst. Dessuten har han utseendet til å kan finne annet.. Anonymkode: cc5df...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 Høre ut som han er her for kosen sin del i og vil helst ikke dele deg med andre menn ? Det han skrev " du har ikke fått følelser, har du vel ?" Tenker jeg at det er ikke så mye følelser i bildet da, fra han sin side. Kan hende jeg tat helt feil altså 🤷♂️ men er det kun sex dere gjør når dere er med hverandre ? Er det noe andre ting som dere finner på ? Gir han deg noe mere oppmerksom enn å komme til deg for å ha sex ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #5 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja burde vel det😊 men her om dagen så skrev han " du har ikke begynt å fått følelser vel?", så skriver jeg : langt derifra. Å okei... skriver gan. Dagen etter ville han ikke jeg skulle ha noen andre menn og at han ville jeg skulle holde meg til han. Han er nettoppkommet ut fra et langvarig forhold så forstår han ikke vil inn i et på ei stund. Han vil treffe meg ofte og veldig mye mer nå enn før. Det å vil ha sex med en person 3 ganger på 9 timer må vel iallefall tyde på interesse? Jeg kan ikke ha sex med hvem som helst. Dessuten har han utseendet til å kan finne annet.. Anonymkode: cc5df...a79 Han her hadde jeg droppet var jeg deg om du er ute etter et kjæresteforhold. Virker som han bare vil ha sex og han er utsultet på det, og du er tilgjengelig for han. Beklager å måtte si dette, men han her er giftig med mindre du også bare er ute etter sex... Håper du har selvrespekt og styrke nok til å kutte han ut om dette stemmer.... Klem 🫂. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Del Skrevet 30. november 2024 Marai skrev (5 timer siden): Høre ut som han er her for kosen sin del i og vil helst ikke dele deg med andre menn ? Det han skrev " du har ikke fått følelser, har du vel ?" Tenker jeg at det er ikke så mye følelser i bildet da, fra han sin side. Kan hende jeg tat helt feil altså 🤷♂️ men er det kun sex dere gjør når dere er med hverandre ? Er det noe andre ting som dere finner på ? Gir han deg noe mere oppmerksom enn å komme til deg for å ha sex ? Du sier noe... Men han er en type som holder følelser veldig inni seg pga oppveksten. Igår kjørte vi tur og vi var innom butikker osv. Han var lenge med meg igår og ville jeg skulle sove over. Han er veldig veldig nøye på at jeg skal komme før han faktisk, men om det betyr noe aner jeg ikke. Får se dagene fremover hvor på han er ☺️ Anonymkode: cc5df...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Del Skrevet 30. november 2024 Irak skrev (4 timer siden): Han her hadde jeg droppet var jeg deg om du er ute etter et kjæresteforhold. Virker som han bare vil ha sex og han er utsultet på det, og du er tilgjengelig for han. Beklager å måtte si dette, men han her er giftig med mindre du også bare er ute etter sex... Håper du har selvrespekt og styrke nok til å kutte han ut om dette stemmer.... Klem 🫂. Takk for råd 🙈💗 Anonymkode: cc5df...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 Irak skrev (6 timer siden): Han her hadde jeg droppet var jeg deg om du er ute etter et kjæresteforhold. Virker som han bare vil ha sex og han er utsultet på det, og du er tilgjengelig for han. Beklager å måtte si dette, men han her er giftig med mindre du også bare er ute etter sex... Håper du har selvrespekt og styrke nok til å kutte han ut om dette stemmer.... Klem 🫂. Jeg burde kanskje se det an litt. Han bruker jo litt tid på meg, ikke bare sex. Men ikke godt å vite med mannfolk 🙃 Anonymkode: cc5df...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #9 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg burde kanskje se det an litt. Han bruker jo litt tid på meg, ikke bare sex. Men ikke godt å vite med mannfolk 🙃 Anonymkode: cc5df...a79 Så er du ihvertfall advart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 30. november 2024 #10 Del Skrevet 30. november 2024 Ut ifra det du skriver så gjør dere ikke noe annet enn sex ?🤷♂️ du nevner ikke at dere går ut på dates, eller gjør drar opplevelse turer?! Har han hintet til at han vil bare være med deg , og ser på deg som fremtidig kjæreste? Virkerosm du kan være litt blind på han, men om du vil ha sex med han og kose , og uten forpliktelser så kjør på . Men vær forberedt på at han ille vil noe mere . Han virker ikke som han gjør så mye romantisk ting med deg. Det er klart at han vil at du skal sove over , det blir vel sex på han - om jeg ikke tar helt feil ^^ du skulle bare visst hvor lang mann/ gutter er villig til å gå for å få sex . Som å gjøre alt for jenta kun for sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #11 Del Skrevet 30. november 2024 Marai skrev (1 time siden): Ut ifra det du skriver så gjør dere ikke noe annet enn sex ?🤷♂️ du nevner ikke at dere går ut på dates, eller gjør drar opplevelse turer?! Har han hintet til at han vil bare være med deg , og ser på deg som fremtidig kjæreste? Virkerosm du kan være litt blind på han, men om du vil ha sex med han og kose , og uten forpliktelser så kjør på . Men vær forberedt på at han ille vil noe mere . Han virker ikke som han gjør så mye romantisk ting med deg. Det er klart at han vil at du skal sove over , det blir vel sex på han - om jeg ikke tar helt feil ^^ du skulle bare visst hvor lang mann/ gutter er villig til å gå for å få sex . Som å gjøre alt for jenta kun for sex Ja altså vi har ingen planer om å bli kjærester. Men han som alle andre kan vel rekke å bli glad i personer, å det merker jeg for hver gang vi treffes. Vi kan kjøre til byen men ikke vært på restaurant besøk. Han har rimelig dametrekket så det å velge meg fremfor andre er ganske 🤔 Anonymkode: cc5df...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #12 Del Skrevet 2. desember 2024 Irak skrev (På 30.11.2024 den 21.20): Så er du ihvertfall advart... Ja. 😊 Sorry å si det. Men han er så lysten på meg hele tiden. Vil prøve nye ting osv osv, men det å være seksuell mot en person trenger ikke å bety følelser. Han må da vel bry seg om meg? Anonymkode: cc5df...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. desember 2024 #13 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. 😊 Sorry å si det. Men han er så lysten på meg hele tiden. Vil prøve nye ting osv osv, men det å være seksuell mot en person trenger ikke å bety følelser. Han må da vel bry seg om meg? Anonymkode: cc5df...a79 Det er det bare han som kan svare på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå