AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:55 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:55 Hvilke navn er litt rampete og tøffe av seg? Anonymkode: 0061d...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:57 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:57 Ole Jonny, Ronny, Stian Anonymkode: 1df02...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:59 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:59 Kevin Anonymkode: d35f4...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:00 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jonny, Ronny, Anonymkode: 1df02...b14 Slemt å kalle barna det i 2024 Anonymkode: d35f4...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet lørdag kl 09:01 #5 Del Skrevet lørdag kl 09:01 Noen av de mer norrøne navnene synes jeg er litt tøffe. Vet ikke med rampete, men de er litt røffere. Odin, Einar og Storm for å ta noen. Gjelder jo ikke alle da. Vebjørn er gjerne ikke så tøft, mens andre er det (etter mitt syn. Jeg synes Vebjørn er et fint navn.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:03 #6 Del Skrevet lørdag kl 09:03 Ronny, Glenn Anonymkode: 1f6a1...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:05 #7 Del Skrevet lørdag kl 09:05 Mener du hvilke navn man forbinder med røff og tøff? I positiv forstand eller negativ? Som en som jobber med barn kan jeg fortelle hvilke navn som, i mitt område, ofte er mere utagerende enn andre…som går igjen. 😉 Om man tar fra filmverdenen er jo Ronja og Emil slike navn. Fra skoleverden vil jeg si: Jonas, Henrik, Ali, Emilian Anonymkode: 70f80...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Dennis Anonymkode: 95b42...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå