AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Prater med en mann, altså vi holder på å bli kjent. Snapper endel. Når jeg har delt bilder av type kun fang og føtter, altså bare tær, kommenterer han føttene eller tærne mine. Ikke seksuelt, men type «kos deg med tottelottene i det fri» eller lignende. Tanken har vokst frem, så bare lurer ganske enkelt på dette. vet det er spekulativt, hehe, men lurer uansett på om dette er vanlig blant menn? Anonymkode: 2f749...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Må være tidens enkleste og beste fetish for en kvinne å bli utsatt for! Sykt praktisk i tillegg! Trorlig ikke det de fleste menn kicker på men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Kaneel skrev (6 minutter siden): Må være tidens enkleste og beste fetish for en kvinne å bli utsatt for! Sykt praktisk i tillegg! Trorlig ikke det de fleste menn kicker på men men Enig i det, sykt praktisk😇 Anonymkode: 2f749...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Nei. Det forbinder jeg med tåfis🤢 Anonymkode: 8cd1d...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Svaret er ja, det er (ganske) vanlig blant menn å tenne på/like/være fascinert av kvinners føtter. Om jeg husker rett, den mest utbredte «fetisjen» blant menn. Det er kanskje medregnet en dragning mot sko, ankler, strømper etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Gorgonzola skrev (1 minutt siden): Svaret er ja, det er (ganske) vanlig blant menn å tenne på/like/være fascinert av kvinners føtter. Om jeg husker rett, den mest utbredte «fetisjen» blant menn. Det er kanskje medregnet en dragning mot sko, ankler, strømper etc. fascinerende. Lurer på hvorfor. Anonymkode: 2f749...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Prater med en mann, altså vi holder på å bli kjent. Snapper endel. Når jeg har delt bilder av type kun fang og føtter, altså bare tær, kommenterer han føttene eller tærne mine. Ikke seksuelt, men type «kos deg med tottelottene i det fri» eller lignende. Tanken har vokst frem, så bare lurer ganske enkelt på dette. vet det er spekulativt, hehe, men lurer uansett på om dette er vanlig blant menn? Anonymkode: 2f749...712 Ja denne mannen liker tær. Det tror jeg 😉. Hva som er vanlig og ikke...Tja si det. Er mange som liker mye forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Irak skrev (1 minutt siden): Ja denne mannen liker tær. Det tror jeg 😉. Hva som er vanlig og ikke...Tja si det. Er mange som liker mye forskjellig... 😃🤩 Anonymkode: 2f749...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Herlig! Håper han er keen på å Sponse pedikyr, gi fot massaje, kjøpe sko og strømper hahahah skulle ønske mannen min var keen på det der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Kaneel skrev (3 minutter siden): Herlig! Håper han er keen på å Sponse pedikyr, gi fot massaje, kjøpe sko og strømper hahahah skulle ønske mannen min var keen på det der jeg 🤩🤩🤩 Anonymkode: 2f749...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Prater med en mann, altså vi holder på å bli kjent. Snapper endel. Når jeg har delt bilder av type kun fang og føtter, altså bare tær, kommenterer han føttene eller tærne mine. Ikke seksuelt, men type «kos deg med tottelottene i det fri» eller lignende. Tanken har vokst frem, så bare lurer ganske enkelt på dette. vet det er spekulativt, hehe, men lurer uansett på om dette er vanlig blant menn? Anonymkode: 2f749...712 Det er IKKE det vanligste, nei, men en kjent fetisj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Mine føtter er velstelte og pene. Så får gjerne et kick på den 😄 Men en voksen mann som sier "tottelotter"? Skeptisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Stor pike skrev (29 minutter siden): Mine føtter er velstelte og pene. Så får gjerne et kick på den 😄 Men en voksen mann som sier "tottelotter"? Skeptisk... Får du kick på egne føtter?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Bare føtter,- NEI. Men nylonføtter,- YES👍 Anonymkode: 8cd1d...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 minutter siden #15 Del Skrevet 7 minutter siden Stor pike skrev (1 time siden): Mine føtter er velstelte og pene. Så får gjerne et kick på den 😄 Men en voksen mann som sier "tottelotter"? Skeptisk... Fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå