Gå til innhold

Hvorfor sender Postnord pakken til et hentested langt til helvete (når pakkeboksen var full) når det er sånn 4 hentesteder som er nærmere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker det er på grunn av kapasiteten på de enkelte stedene.

Om det er vanskelig for deg å hente, kan du spørre kundeservice om de kan sendes nærmere. Du får lett kontakt med de på chat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og 2 av de stedene har samme postnummer som pakkeboksen. 

Anonymkode: fcd7e...a30

Fordi postnord er idioter. Er drita lei av de.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (3 minutter siden):

Tenker det er på grunn av kapasiteten på de enkelte stedene.

Om det er vanskelig for deg å hente, kan du spørre kundeservice om de kan sendes nærmere. Du får lett kontakt med de på chat.

Jeg fikk beskjed fra kundeservice om at bare avsender kunne be om at pakken ble flyttet nærmere

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk beskjed fra kundeservice om at bare avsender kunne be om at pakken ble flyttet nærmere

Okey, da får du be avsender gjøre det, så løser det seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi PostNord er elendige snyltere som ingen burde bruke som distributør! Når det er sagt, så får jeg som mottaker endret utleveringssted via kundeservice. 

Anonymkode: 3511c...806

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her måtte jeg ta trikken i en time for å hente en pakke en gang, ga null mening å levere den langt uti det urbane ingenmannsland når det var tusen andre å velge mellom i området. Noen ganger tror jeg de kjeder seg jobb.

Anonymkode: 8590c...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd å få pakken noe annet sted enn nermeste boks. Jeg tror rett og slett det er enkelte sjåfører som ikke gidder kjøre hele ruta.

Anonymkode: f9b51...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det én gang, kontaktet kundeservice og de fikk den omlevert til mitt nærmeste i stedet.

Anonymkode: 4c17c...998

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder ikke bare Postnord, men føler at flere hentesteder har blitt mer ulempe enn fordel. Spesielt når man ikke kan velge sted. Jeg fikk en pakke levert til pakkeboks. Boksen måtte åpnes med en app jeg ikke får laste ned på mobilen (har bare jobbtelefon).

Men jeg tenkte jaja, dette blir lett som en plett, for post i butikk ligger jo rett ved siden av pakkeboksen. Gikk inn dit og spurte om de kunne hjelpe, men så lett var det ikke. De kunne bare hjelpe meg med å bestille en flytting av pakken fra boksen tilbake til pakkesentralen, så kunne den sendes derfra til post i butikk igjen. Ok, gjorde dette.

Så fulgte et par uker med tre meldinger om at pakken er forsøkt levert i pakkeboks(!), men returnert til pakkesentralen fordi boksen var full. Til slutt kom meldingen om at pakken nå er returnert til selger. 

Anonymkode: 69f12...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og 2 av de stedene har samme postnummer som pakkeboksen. 

Anonymkode: fcd7e...a30

Av samme grunn som at Helthjem gjør nøyaktig det samme, sjåføren skal bli kvitt pakkene og gjør det systemet har bestemt at han skal gjøre, levere der det er plass. 
Blir nok enda mer av dette tullet når alle Black uke/friday og syner monday skal ut fra lagrene til fraktselskapet. 
Bare å glede seg. 

Anonymkode: f345d...45b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde meg med Posten nå. Har her 5 utleveringssteder nærmere en der de leverte den. Måtte ta 2 busser for å komme meg dit.

Anonymkode: f9f13...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det har med ruta deres. Kanskje de har kjørt forbi butikkene med utleveringssted da de kom til pakkeboksen du skulle ha levert pakken i. De leverer da på neste sted hvor enn det er enn å kjøre tilbake

det var det jeg fikk svar av posten når jeg opplevde det samme der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...