Gå til innhold

Vibrator mot baksiden av penishodet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Strengen som i der m hodet på penisen lverst på penisen eller under ballene på mellomkjøttet? Begynner dere med det eller suger og sleiker/runker først? eller samtidig?  Noe i baken og blir det kraftigere?

Anonymkode: ec120...4ad

Mot strengen ved hodet på penis er det mest følsomme stedet, det er der vibrator presses mot. Har ikke prøvd analt, men ser flere her har prøvd analt og med enorme orgasmer som resultat 😅 Forresten Ts

Anonymkode: bc4bd...34d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Typen digger det også, men kan ikke bruke den for ofte for da sliter han med å komme ved samleie...virker som han blir mindre følsom og trenger hardere stimuli hvis han bruker vibratoren for ofte.

Anonymkode: 9cf31...1fa

Har hørt om det du skriver om her. Typen er like følsom, men gjør det ikke hver gang, men ganske ofte fordi orgasmen blir så enormt sterk. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjør det på mannen hvertfall. Men han kan gjerne få rene anal orgasmer av prostata stimuli.  Er så sinnsykt deilig å kjenne han klemme rundt fingene mens han vrir seg ut av sitt gode skinn i orgasme 🤭

Anonymkode: fb474...92a

Herlig høydepunkt må dette være. Kommer det sprut ved en ren analorgasme, eller er de tørre? Høres ut til at du opplever at han opplever helt enorme orgasmer og at han vrir seg i spasmer. Ts her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Woow. Herlig brukte du massasjestaven? Hørtes ut som han digget dette helt sykt. Den omgangen varte ganske lenge vil jeg tro, eller ble det flere omganger? Har dere opplevd det så intenst og sterkt tidligere?

Ja brukte massasjestaven😀 holdt lenge på samme sted og presset den inntil, varte ca 15-20 min tror jeg, eller lengre. Gjorde det både i går kveld og i dag. Han får ganske intens orgasme av Fleshlight også, men da kommer han like raskt som ved vanlig samleie. 

Anonymkode: c0f28...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Herlig helt vilt deilig opplevelse både for deg og mannen din. Høres ut til at dere har funnet den mest intense måten å gi han orgasme på. Helt vilt, først 2-5 orgasmer før spruten står i taket og så klar igjen når han kommer til seg selv å slikker deg mot orgasme og fortsetter kåt og klar, herlig❤️ Forresten Ts

Hehe, han klager ikke 🤭

Deiligste jeg vet er å ta på en litt stor stapon, og be han sette seg på den mens jeg holder wanden mot hodet, og kjenner han spruter oppover puppene mens han kollapser bakover, suger han hard igjen og glir ned på pikken hans og bruker han til mine egne orgasmer før han får lov til å sprute igjen 🤭. Da gjerne med en vibrerende butplug. 

Det er bare så sinnsykt hot og se den store svarte dildoen gli inn og ut mens pikken hans spruter og spruter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Herlig høydepunkt må dette være. Kommer det sprut ved en ren analorgasme, eller er de tørre? Høres ut til at du opplever at han opplever helt enorme orgasmer og at han vrir seg i spasmer. Ts her

Kan gjerne bruke kun en dildo eller vibrator på han,  ta han dypt og hardt.  Da pleier han å sprute mens han skriker/brøler og bukter seg. 

Men beste er å ta han analt, mens jeg runker han veldig fort når han kommer analt, og se han komme som en fontene.  Så ta han enda litt hardere bak uten å stoppe å runke han, så spruter han igjen etter noen sekunder bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten vibrator på ca 10cm som jeg fester runt skaftet med 2 ringer, bare legger meg bakover og lar den gjøre jobben. den har litt flere moduser så jeg velger den som går i langsomme bølger, og bare kniper og ligger bakover å nyter til jeg spruter meg selv oppover magen. orker ikke bruke hånda lengre. dette er så mye bedre.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tauglede skrev (29 minutter siden):

Jeg har en liten vibrator på ca 10cm som jeg fester runt skaftet med 2 ringer, bare legger meg bakover og lar den gjøre jobben. den har litt flere moduser så jeg velger den som går i langsomme bølger, og bare kniper og ligger bakover å nyter til jeg spruter meg selv oppover magen. orker ikke bruke hånda lengre. dette er så mye bedre.

Hvordan er det med følsomheten i penis når du har sex? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen liker best en bensindrevet greie fra Husqvarna. Vi kan dessverre bare bruke den når vi er på hytta, pga naboklagene. Han får spasmer, og øynene ruller bakover, men jeg håper han ikke skal være naboen vår for alltid. Forresten ikke TS.

Anonymkode: e1e63...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Typen liker best en bensindrevet greie fra Husqvarna. Vi kan dessverre bare bruke den når vi er på hytta, pga naboklagene. Han får spasmer, og øynene ruller bakover, men jeg håper han ikke skal være naboen vår for alltid. Forresten ikke TS.

Betongvibrator er tingen ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Trolling håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 13.38):

Dette er jo old news 😅 Ja, Så og si alle menn liker det der.

Anonymkode: 80e78...c11

Mulig, men ikke alle av oss har menn som gir veldig utrykk for hva de liker ekstra godt, og heller ikke så uvanlige orgasmer at man kan trekke noen konklusjoner, og noen tenker ikke i de baner, så fint med slike tråder som gir tips. 

Jeg har vært gift i over 20 år med mann som aldri gir meg tilbakemelding utover "Det er deilig!". Når jeg litt frustrert sier at ok, men det må da være noe som er deiligere enn annet, så nekter han likevel å svare annet enn "Alt du gjør er deilig!". 

Jeg blir helt oppriktig sprø av det. Jeg leser om ulikt og prøver ut mye. Inkludert anbefalte leketøy for menn, og hvordan bruke leketøy på menn. Innimellom blir jeg imidlertid veldig oppgitt over det er deilig/alt er deilig. Nesten så jeg blir motløs innimellom. NOE burde jeg for pokker klare å finne på som er unikt fantastisk for ham! 

Har forsøkt vibrator der tidligere, men av mangel på respons droppet jeg det. Skal forsøke igjen, og ikke gi meg så kjapt. Håper jeg en gang får en slik respons! 😍

Anonymkode: 0db9c...fe2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tauglede skrev (1 time siden):

Så kult, får du også hardere og mer intense og lengre orgasmer? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mulig, men ikke alle av oss har menn som gir veldig utrykk for hva de liker ekstra godt, og heller ikke så uvanlige orgasmer at man kan trekke noen konklusjoner, og noen tenker ikke i de baner, så fint med slike tråder som gir tips. 

Jeg har vært gift i over 20 år med mann som aldri gir meg tilbakemelding utover "Det er deilig!". Når jeg litt frustrert sier at ok, men det må da være noe som er deiligere enn annet, så nekter han likevel å svare annet enn "Alt du gjør er deilig!". 

Jeg blir helt oppriktig sprø av det. Jeg leser om ulikt og prøver ut mye. Inkludert anbefalte leketøy for menn, og hvordan bruke leketøy på menn. Innimellom blir jeg imidlertid veldig oppgitt over det er deilig/alt er deilig. Nesten så jeg blir motløs innimellom. NOE burde jeg for pokker klare å finne på som er unikt fantastisk for ham! 

Har forsøkt vibrator der tidligere, men av mangel på respons droppet jeg det. Skal forsøke igjen, og ikke gi meg så kjapt. Håper jeg en gang får en slik respons! 😍

Anonymkode: 0db9c...fe2

Hei ts her.

både kult å se at du søker inspirasjon, men samtidig trist å lese at typen din er så flat, ikke noe signaler om hva han liker best, hva som gir han de sterkeste og mest intense orgasmer. Bare flat, alt er deilig… Vi alle vet at det er ulik grad av nytelse, noe er mye mer intenst og sterkere enn andre ting. Garantert er det måter å gi typen din orgasme på som får han helt av hengslene der både kropp og lyder er helt ut av kontroll. I hvert fall så mye at du lett ville sett og opplevd forskjellen på grad av nytelse hos han. Sånn er jo bare vilt turn on for dama, i hvert fall er det sånn for meg. Hans ekstreme orgasmer som jeg har kontroll på, gjør meg gal av kåthet og bidrar til å gi mine egne orgasmer et super kick❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den mæ kickstart, og som en må olje blande bensina sjøl. Den digger je å. 

Anonymkode: b6a4f...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 14.11):

Hvorfor vil han ikke? Bare så jeg er forberedt når jeg skal prøve senere i dag

Vibratorstimuli er jo veldig intenst for både menn og kvinner. I blant vil han bare ha naturlig stimuli. Jeg er slik selv. 

Anonymkode: 2159b...b48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tjuva skrev (4 timer siden):

Hvordan er det med følsomheten i penis når du har sex? 

Ja, dette lurer jeg også på!

(Siden kvinner blir "beskyldt" for å ødelegge sin følsomhet nedentil ved bruk av vibratorer..)

Anonymkode: 09fc6...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, dette lurer jeg også på!

(Siden kvinner blir "beskyldt" for å ødelegge sin følsomhet nedentil ved bruk av vibratorer..)

Anonymkode: 09fc6...566

Var det jeg og tenkte på 😅🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lekt litt med massasje stav på meg selv. Gir meg ikke det helt store, mulig det hadde vært bedre å "blitt utført på"..

Men, siden dette er så i vinden her nå..jeg har en Arcwave Ion, som er typ womanizer, for menn. Den blir flittig brukt, og kan anbefales varmt. Den er noen hakk råere enn en vanlig vibrator ;)

Anonymkode: 56d09...ec2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Typen digger det også, men kan ikke bruke den for ofte for da sliter han med å komme ved samleie...virker som han blir mindre følsom og trenger hardere stimuli hvis han bruker vibratoren for ofte.

Anonymkode: 9cf31...1fa

👆 Jepp

Anonymkode: d9580...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...