AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #21 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 9.14): Jeg har lest slike historier flere ganger, men vet ikke helt om det er skrøner eller ikke. Den går slik at en du kjører på motorveien, så kommer en bil bak som kjører helt opp i rasshøllet ditt, så du setter opp farten til godt over fartsgrensen. Så setter bilen på blålys, og det viste seg å være en sivil purkebil, og du får bot for å kjøre for fort. Anonymkode: dd4a5...443 Om du lar deg presse av folk bak deg i trafikken til å kjøre for fort, da bør du jo holde deg til fots egentlig. Anonymkode: 95d2c...736 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #22 Del Skrevet 2. desember 2024 «Purkebiler» 😂😂😂 Anonymkode: f1e1e...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #23 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 9.14): Jeg har lest slike historier flere ganger, men vet ikke helt om det er skrøner eller ikke. Den går slik at en du kjører på motorveien, så kommer en bil bak som kjører helt opp i rasshøllet ditt, så du setter opp farten til godt over fartsgrensen. Så setter bilen på blålys, og det viste seg å være en sivil purkebil, og du får bot for å kjøre for fort. Anonymkode: dd4a5...443 Har skjedd meg. De lå i ca 75 i 80 sone og så kjørte jeg forbi(2-felts) og de la seg sånn bak at jeg følte jeg måtte kjøre litt og litt fortere. Ble tatt i 119 i 80 sone. Var i 1988 og jeg var 18. Litt skummelt Anonymkode: 322b3...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #24 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «Purkebiler» 😂😂😂 Anonymkode: f1e1e...545 Livets harde skole-uttrykk. Anonymkode: 76e43...f4f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #25 Del Skrevet 2. desember 2024 Politiet skal vel ikke fremprovosere lovbrudd, men jeg vil ikke si at det er noe som heter å bli "presset opp i fart". Altså, får du noen bak deg som ligger tett så er det bare å fortsette med ditt. De bak må evt. kjøre forbi deg. Ligger du i venstre så legger du deg selvfølgelig over i høyre og slipper bilen bak forbi, men igjen: Du bestemmer selv hvor fort du vil kjøre. Velger du å trykke på gasspedalen så velger du også å ta konsekvensene for det. Anonymkode: fdff6...5b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #26 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har skjedd meg. De lå i ca 75 i 80 sone og så kjørte jeg forbi(2-felts) og de la seg sånn bak at jeg følte jeg måtte kjøre litt og litt fortere. Ble tatt i 119 i 80 sone. Var i 1988 og jeg var 18. Litt skummelt Anonymkode: 322b3...c9c Ingen presset deg til å kjøre i 119 i 80-sonen... Anonymkode: fdff6...5b4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #27 Del Skrevet 2. desember 2024 Ingen kan presse deg opp i fart med mindre de kommer inn i bilen din og står på gasspedalen din. Anonymkode: 095cd...c80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå