AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kjennes ut som det er betennelse eller noe under øyelokket, helt hovent og rødt utenpå øyelokket på kanten (ikke innerst mot tårekanalen). Jeg har hatt sånn en gang før og da hovna det helt sykt opp,måtte få salve og dråper av lege. Men nå er det jo helg, ringer man legevakt for sånt? Syns jo det er skummelt siden det er øye liksom.. Om det er sånn som sist så våkner jeg opp i morgen og ser ut som Quasimodo.. Anonymkode: 98bef...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Høres ut som øyelokksbetennelse/sti. Noen ganger må man ha antibiotika tabletter hvis det ikke hjelper med salve. Kan være pga tette kjertler på vippekanten. Er nok lurt å gå til lege hvis det er veldig hovent, og vondt. Anonymkode: 368e8...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som øyelokksbetennelse/sti. Noen ganger må man ha antibiotika tabletter hvis det ikke hjelper med salve. Kan være pga tette kjertler på vippekanten. Er nok lurt å gå til lege hvis det er veldig hovent, og vondt. Anonymkode: 368e8...f44 Er ikke så vondt nå, men det kjennes. Når jeg blinker så kjennes det godt. Vondt når jeg trykker på det. Det er ikke sånn at det kommer puss ut i øyekroken, så er ikke «vanlig» betennelse men ja under øyelokket som du sier. Men vil ikke plage de på legevakten uten grunn, samtidig vil jeg ikke gå med dette mer enn nødvendig heller, sånn at jeg må gå i arbeidstid på mandag.. Anonymkode: 98bef...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Varm opp øyelokket og masser. Stort sett unødvendig med antibiotika. Anonymkode: dafc9...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Varm opp øyelokket og masser. Stort sett unødvendig med antibiotika. Anonymkode: dafc9...a55 Jeg er redd det blir for smertefullt, det er vondt å bare trykke lett på område 😫 Har også vondt i hodet, men vet ikke om det er en sammenheng med øyet. Går utifra at legen ikke hadde gitt meg salve og dråper forrige gang om det ikke var nødvendig Anonymkode: 98bef...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå