Gå til innhold

Får en avspasering på julaften og nyttårsaften når en ikke har bedt om fri?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mente leder sa at ber en om fri får en avspasering, men blir en bare satt opp på fri så slipper en det?

Jeg vil heller jobbe enn å miste de timene, men vi skal jo ikke være så mange. 

Anonymkode: c90d1...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en ikke vakter så har en ikke vakter å be om avspasering fra? Det er jo bare sånn det fungerer alle andre dager også.

Om du gjerne jobber jul og nyttår så er det bedre å si fra til sjefen. De fleste ønsker jo fri, så en prøver ofte å gi folk fri på minst en av dagene. Lettere for sjefen å planlegge om de vet at noen helst vil jobbe. 

Anonymkode: b9e89...12c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du står på jobb den dagen så kan ikke sjefen bestemme at du skal ta avspasering den dagen. 

Jeg har tatt avspasering julaften og nyttårsaften. Men så bestemte leder seg for å holde stengt de dagene. Så da slipper jeg å bruke avspaseringsdager 

Anonymkode: 856ce...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en ikke vakter så har en ikke vakter å be om avspasering fra? Det er jo bare sånn det fungerer alle andre dager også.

Om du gjerne jobber jul og nyttår så er det bedre å si fra til sjefen. De fleste ønsker jo fri, så en prøver ofte å gi folk fri på minst en av dagene. Lettere for sjefen å planlegge om de vet at noen helst vil jobbe. 

Anonymkode: b9e89...12c

Her er vi for mange som vil jobbe.

Anonymkode: c90d1...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...