AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Skrevet 30. november 2024 Jeg har møtt en mann som jeg liker veldig godt. Vi er begge snart 50 år, og har datet en liten stund. Vi har det veldig fint sammen. Jeg ønsker jo på sikt et varig forhold. Men han har aldri vært i noe langvarig forhold. Han har riktignok to barn, men forholdet til barnas mor varte ikke så lenge. Jeg vet ikke hvorfor han ikke har hatt noen lange forhold. Bortsett fra dette har han "alt på stell" i livet, og er veldig ordentlig. Er det bare å gi opp tanken på at et langvarig forhold med han er mulig? Eller finnes det solskinnshistorier der man plutselig finner "den rette" i voksen alder og for første gang får et langvarig forhold? Anonymkode: 520af...8b4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Skrevet 30. november 2024 hva sier han selv når du spør hvorfor han aldri har vært i et langvarig forhold? Anonymkode: aa4a0...037 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Skrevet 30. november 2024 Det at han har to barn med samme dame og sier at han aldri har vært i langvarig forhold hadde skurret veldig for meg. Hvis du får to barn med noen så får du sannelig involvere deg nok i småbarnsperioden til å være i et langvarig forhold. Ble han sammen med henne, gjorde henne gravid med en gang, ventet til hun fødte barn nr en og fikk mensen igjen og gjorde henne gravid på nytt og så stakk han? For jeg sliter med å tro at en dame legger opp til noe sånt, det er rett og slett for slitsomt for den som skal gå gravid i en slik situasjon. Her hadde jeg tenkt at det var han som hadde en tvilsom karakter. Jeg tenker ikke noe galt om menn som aldri har vært i langvarige forhold generelt, men akkurat denne fyren hadde jeg blitt skeptisk til. Anonymkode: 5fac7...97a 2 2
Irak Skrevet 30. november 2024 #4 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det at han har to barn med samme dame og sier at han aldri har vært i langvarig forhold hadde skurret veldig for meg. Hvis du får to barn med noen så får du sannelig involvere deg nok i småbarnsperioden til å være i et langvarig forhold. Ble han sammen med henne, gjorde henne gravid med en gang, ventet til hun fødte barn nr en og fikk mensen igjen og gjorde henne gravid på nytt og så stakk han? For jeg sliter med å tro at en dame legger opp til noe sånt, det er rett og slett for slitsomt for den som skal gå gravid i en slik situasjon. Her hadde jeg tenkt at det var han som hadde en tvilsom karakter. Jeg tenker ikke noe galt om menn som aldri har vært i langvarige forhold generelt, men akkurat denne fyren hadde jeg blitt skeptisk til. Anonymkode: 5fac7...97a Da skal han sikkert ikke ha flere barn vil jeg tro. Ville heller sett på hva slags relasjon han har til sine barn. Har han tatt ansvar for dem i den grad han har kunnet? 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Skrevet 30. november 2024 Hva er definisjonen av langvarig forhold her? Jeg er selv kvinne på snart 40. Mitt lengste forhold varte halvannet år, og tok slutt for snart 15 år siden. Jeg vil heller være singel enn å være i ett langvarig forhold jeg ikke trives i. Jeg vil heller vente til jeg møter den jeg føler er riktig, enn å gå inn i ett langvarig forhold bare fordi noen synes det er noe galt med meg om jeg ikke har en eks eller to jeg kan klage på... Anonymkode: ecf2a...514
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Skrevet 30. november 2024 Dere har det fint sammen og du liker ham. Hvorfor i all verden laste det vekk pga fordommer? Hvis du får følelsen av at han forplikter seg til deg, er det ikke noe å lure på. Anonymkode: 23fdc...e90 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Skrevet 30. november 2024 Vi menn er nok ikke designet for "langvarige forhold". Den eneste grunnen til å ikke bytte ut med jevne mellomrom er jo at man ikke har noen valgmuligheter. Anonymkode: 4a799...b36
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi menn er nok ikke designet for "langvarige forhold". Den eneste grunnen til å ikke bytte ut med jevne mellomrom er jo at man ikke har noen valgmuligheter. Anonymkode: 4a799...b36 Dette er deg. Anonymkode: 85cc8...9de 4 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi menn er nok ikke designet for "langvarige forhold". Den eneste grunnen til å ikke bytte ut med jevne mellomrom er jo at man ikke har noen valgmuligheter. Anonymkode: 4a799...b36 Bare det at du tar med "nok" i påstanden din, sier at du ikke akkurat har forsket på det. Tilknytning virker på så mange måter. Anonymkode: df9f0...45e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #10 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi menn er nok ikke designet for "langvarige forhold". Den eneste grunnen til å ikke bytte ut med jevne mellomrom er jo at man ikke har noen valgmuligheter. Anonymkode: 4a799...b36 Attraktive menn har valgmuligheter. «Utfordringen» er nok at menn elsker sin partner og har bygget opp et liv med mennesket. Anonymkode: c9c09...79d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #11 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare det at du tar med "nok" i påstanden din, sier at du ikke akkurat har forsket på det. Tilknytning virker på så mange måter. Anonymkode: df9f0...45e Forsket og forsket, man trenger ikke akkurat så mye forskning for å konstatere at menn ikke er skapt for det. Det er nok av samfunn i verden som lever mer etter naturens orden, hvor man ser det enkelt. Selv du vil greie å se det. Anonymkode: 4a799...b36
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #12 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi menn er nok ikke designet for "langvarige forhold". Den eneste grunnen til å ikke bytte ut med jevne mellomrom er jo at man ikke har noen valgmuligheter. Anonymkode: 4a799...b36 Det gir virkelig ikke mening. Er jo de mest attraktive menn som er i forhold. De uattraktive er single eller importerer kvinner Anonymkode: c9c09...79d 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #13 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det gir virkelig ikke mening. Er jo de mest attraktive menn som er i forhold. De uattraktive er single eller importerer kvinner Anonymkode: c9c09...79d De mest attraktive har veldig ofte barn med flere kvinner. Anonymkode: 4a799...b36
Melus Skrevet 30. november 2024 #14 Skrevet 30. november 2024 Da jeg møtte min mann hadde han aldri vært i er forhold, og nærmet seg 40. Han hadde bare aldri truffet noen han ønsket å være i et forhold med. Han hadde heller ingen barn, da. Hva legger han i et langvarig forhold? Om han har rukket å få to barn med én dame, har de vel vært i et forhold?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #15 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): De mest attraktive har veldig ofte barn med flere kvinner. Anonymkode: 4a799...b36 Det sier jo seg selv at en attraktiv mann har større sjanse for å finne en ny partner om forholdet tar slutt. Det betyr jo ikke at mannen har forlatt sitt første forhold fordi han trenger variasjon Anonymkode: c9c09...79d
Nowayback Skrevet 30. november 2024 #16 Skrevet 30. november 2024 Hvis han har 2 barn og var sammen med kvinnen i hele denne perioden, da har han vært i et langvarig forhold. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå