Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Markus i Oslo: Jeg digger deg! Towelie: Deg også. Du har noen skikkelige kongekommentarer som får meg virkelig til å le. Violetta: Jeg digger deg også. Valentino: Dui kan være fryktelig irriterende, men noen ganger er du gøy å krangle med(jeg skriver krangle ettersom det er umulig å ha en seriøs diskusjon med deg). Endret 1. mars 2006 av Bellatrix
Gjest Markus i Oslo Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Markus i Oslo: Jeg digger deg!← Tusen takk! Akkurat i dag digger jeg ikke meg selv i det hele tatt, så det gjorde faktisk veldig veldig godt!
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Tusen takk! Akkurat i dag digger jeg ikke meg selv i det hele tatt, så det gjorde faktisk veldig veldig godt! ← Ja, men! Du skriver jo masse, på en utrolig god måte og får fram gode poenger.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #6 Skrevet 1. mars 2006 Ååååh så fint :D Tusen takk, du er ikke akkurat på hatlista mi heller
Gjest Gamle Alex Skrevet 1. mars 2006 #7 Skrevet 1. mars 2006 Signauren din får meg til å le Towlie *sorry mente ikke å spore av tråden din bellatrix *
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #8 Skrevet 1. mars 2006 Signauren din får meg til å le Towlie *sorry mente ikke å spore av tråden din bellatrix * ← Dette er en skryte av Towelie-tråd, så det går bra.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #9 Skrevet 1. mars 2006 Når gjester spør dumt, må de forvente å bli forfulgt av den dumme kommentaren som et spøkelse ;D
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #10 Skrevet 1. mars 2006 Når gjester spør dumt, må de forvente å bli forfulgt av den dumme kommentaren som et spøkelse ;D ← Ja. Jeg synes det er dritkult at du har den signaturen.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #12 Skrevet 1. mars 2006 Vet ikke. Er den god? Jeg liker pølsene fra Gilde best.
Phantasy Skrevet 1. mars 2006 #13 Skrevet 1. mars 2006 Towelie : Jeg er helt enig i hva Bellatrix sier. Det er enkelte ganger jeg ikke kunne ha vært mer enig med deg, og sitter her å klapper for meg selv over dine innlegg. Synes dine kommentarer er helt rå =) Markus i Oslo : Synes det samme som Bellatrix jeg og. Du kommer meg poeng og synspunkter på ting som er veldig viktig og som jeg er utrolig enig i =) Keep up
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #15 Skrevet 1. mars 2006 Nådda ← Jeg er ikke alltid enig med deg, men du har noen rasende festlige kommentarer på lur ofte likevel.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #16 Skrevet 1. mars 2006 Jeg vet hehe. Det med at vi ikke er enige altså, ikke at jeg er så rasende festlig men bra du ikke er en av de brukerne jeg nevnte i en annen tråd, som velger å ta en uenighet personlig og legger meg for hat! Slike folk bør ta seg en liten forumpause
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #17 Skrevet 1. mars 2006 Ja, det må da kunne gå an å være uenig. Men er uenigheten så graverende at man føler seg personlig krenket nesten, da bør man prøve å unngå personen. Det er jo en bruker her som jeg er så uenig med politisk at jeg rett og slett blir lei meg, og det var en stund jeg unngikk h*n. Men så har jeg jo funnet ut at hvis vi holder oss unna enkelte temaer er h*n også morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå