AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei damer, kan dere date en mann som liker å kle seg som dame i kjoler og andre dameting? Anonymkode: 9abfa...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Vet egentlig ikke, men tror det. Er ikke så glad i oppmerksomhet, så det hadde blitt en tilvenning om det er offentlig, men ja. Om man elsker noen, så syns jeg ikke dette er problematisk. Å jeg liker jo dame klær jeg også Anonymkode: d22da...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Beklager, men det hadde vært helt uaktuelt. Må ha en mann som er Mann, ikke en som surrer rundt i dameklær. Anonymkode: 466d9...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Vanskelig å si sikkert når jeg aldri har vært borti det, men om typen hadde avslørt at han likte å kle seg som dame, så ville jeg da i det minste gitt det en sjanse. Kan ikke se for meg at det ville vært noen big deal for meg, så lenge personligheten ville vært den samme, har det ikke så altfor mye å si hva det ytre tar seg til. Men som sagt, vanskelig å vite uten å ha opplevd det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #5 Del Skrevet 46 minutter siden Jeg er gift med en mann som noen ganger har på seg dameklær. Jeg visste det før vi begynte å date, og før vi giftet oss. Han går dog ikke i klærne fordi han vil se ut som en dame. Han bruker det fordi han syntes dame/herreklær er et teit konsept. Skjørt/kjoler brukte han bare 2-3 ganger i årene før han møtte meg, men likte ikke følelsen av at det var så åpent. Klærne han bruker er heller ikke ultrafeminine, mest nøytrale. Jeg hadde nok ikke vært like gira om han brukte det for å skulle være dame, det må jeg innrømme. Jeg er hetero, og liker mannen min som en mann. At han er trygg i seg selv og kan gå med de klærne han ønsker - men fortsatt være mann. Jeg har jo også noen herreskjorter og bukser, men er jo ikke mandig allikevel. Anonymkode: 0ebf7...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #6 Del Skrevet 17 minutter siden men hva er sammenhengen? hvilke konsekvenser har det for meg? Vil han gå i dameklær offentlig? Dukker han opp i dameklær i familieselskaper? Vil han ha date nights i dameklær med meg? Er det en fetisj hvor han ønsker å ha det på under akten? Skal jeg engasjere meg og hjelpe han å finne antrekk og gi han komplimenter og beundre han? Det at noen spør uten å late til å ha tenkt gjennom hvordan dette påvirker partneren er ikke et godt tegn. En mann som av en eller annen grunn liker dameklær er ikke i utgangspunktet en dealbreaker. Men en mann som ikke mener det er relevant hvordan hans uvanlige trekk går utover partneren er et skikkelig stort rødt flagg. Anonymkode: 32309...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #7 Del Skrevet 11 minutter siden Ja, ingen problem!:) Kan også synes det høres interessant og spennende ut! Anonymkode: 95cf1...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå