Gå til innhold

Trenger hjelp av dere som er klarsynt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (6 minutter siden):

Om du har gode intensjoner så syns ikke jeg du skal gi henne opp. Vis at du er en støtte. 

Det skal jeg fortsette å gjøre for alltid❤️

Anonymkode: 31d1d...157

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Instinktene dine er jo helt på jordet. Du fremstår jo bare som en ekstremt usympatisk person uten evne til å sette deg inn i situasjonen til TS. Klarsynt er du iallefall ikke 😅

Anonymkode: 47ba8...a3a

Korrekt. Jeg setter meg ikke inn i ts sin situasjon- men i hennes slektning sin. Og hennes energi er veldig tydelig. Det ts og andre viser her er mangel for respekt av grenser og personen selv. Det er self love å distansere seg fra toxic personer.

Anonymkode: 353c9...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det skal jeg fortsette å gjøre for alltid❤️

Anonymkode: 31d1d...157

Du er skjønn ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Korrekt. Jeg setter meg ikke inn i ts sin situasjon- men i hennes slektning sin. Og hennes energi er veldig tydelig. Det ts og andre viser her er mangel for respekt av grenser og personen selv. Det er self love å distansere seg fra toxic personer.

Og jeg tar til meg mitt eget råd og "preller meg ut" av denne tråden og ser ikke på denne igjen😅 Sannheten er ikke alltid det en vil høre. Ts fikk høre sannheten men velger å ignorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og jeg tar til meg mitt eget råd og "preller meg ut" av denne tråden og ser ikke på denne igjen😅 Sannheten er ikke alltid det en vil høre. Ts fikk høre sannheten men velger å ignorere.

Du har jo veldig lite selvinnsikt selv da, når du nekter å anerkjenne at du tillegger ts negative intensjoner og at du kan ta feil. 

Anonymkode: f3f51...6b6

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du har jo veldig lite selvinnsikt selv da, når du nekter å anerkjenne at du tillegger ts negative intensjoner og at du kan ta feil. 

Anonymkode: f3f51...6b6

Jeg blir egentlig litt lei meg hver gang jeg ser denne personen du siterer dukke opp i disse klarsynt-trådene. Da vet jeg at det blir dårlig stemning i tråden, og at ts blir angrepet. Det samme skjer hver gang. Jeg kjenner igjen skrivemåten hennes, tonen henne og begrepene hun bruker. Det går i at ts alltid er toxic, og hvis noen andre enn ts er uenig med henne, er de også toxic. Hun skriver alltid at hun får dårlige vibber av ts, og begrepet "dårlig karma" brukes også i alle trådene. Og hun "preller seg ut av" alle trådene når hun møter motstand. Jeg blir lei meg både på ts sine vegne, både i denne tråden og i andre lignende tråder, men også lei meg fordi hun som svarer på denne måten ikke kan ha det bra med seg selv. Jeg skulle ønske hun tok til seg rådene hun får i disse trådene, hun får jo stadig tilbakemeldinger på at hun uttaler seg på en usympatisk måte og at hun ikke eier selvinnsikt, som også du og en annen skriver her i denne tråden. Skal man lese noen, så må man levere beskjeder på en sympatisk måte. Man kan heller ikke tolke disse kortene i det vide og det brede, på så konkrete og fæle måter som hun gjør. Fantasien hennes eier ingen grenser, og det kan være farlig. Ts, jeg håper du hopper glatt over ordene hennes og ikke lar deg påvirke ❤️

Anonymkode: 105fc...dff

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...