AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden En slektning av meg er psykisk utviklingshemmet, narkoman og emosjonell ustabil. Hun forstår ikke konsekvensen av sine egne handlinger og hun blir ofte sint på andre mennesker. Stadig vekk skriver hun stygge ting om barnevernet på Facebook og andre sider på nettet. Hun har 2 barn, hvor barnevernet tidligere har hatt omsorgsovertakelse. I kommentarfeltet på Facebook skriver folk blant annet "Du er verdens beste mamma" og "Du er sterk og tøff". Bør jeg sende bekymringsmelding til barnevernet? Kan dette gjøres anonymt? Anonymkode: d2d3b...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En slektning av meg er psykisk utviklingshemmet, narkoman og emosjonell ustabil. Hun forstår ikke konsekvensen av sine egne handlinger og hun blir ofte sint på andre mennesker. Stadig vekk skriver hun stygge ting om barnevernet på Facebook og andre sider på nettet. Hun har 2 barn, hvor barnevernet tidligere har hatt omsorgsovertakelse. I kommentarfeltet på Facebook skriver folk blant annet "Du er verdens beste mamma" og "Du er sterk og tøff". Bør jeg sende bekymringsmelding til barnevernet? Kan dette gjøres anonymt? Anonymkode: d2d3b...c45 Hva er det du skal melde om? Anonymkode: c24e8...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du skal melde om? Anonymkode: c24e8...66f Ehh, alle tre nevnte faktorer (PU, rusmisbruker og emosjonell ustabil) er vel isolert sett nok til å melde? Anonymkode: 6479b...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ja. Barn skal ikke vokse opp med narkomane og ustabile foreldre. Anonymkode: 28c52...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er det du skal melde om? Anonymkode: c24e8...66f Rus og psykisk uhelse Anonymkode: d2d3b...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): En slektning av meg er psykisk utviklingshemmet, narkoman og emosjonell ustabil. Hun forstår ikke konsekvensen av sine egne handlinger og hun blir ofte sint på andre mennesker. Stadig vekk skriver hun stygge ting om barnevernet på Facebook og andre sider på nettet. Hun har 2 barn, hvor barnevernet tidligere har hatt omsorgsovertakelse. I kommentarfeltet på Facebook skriver folk blant annet "Du er verdens beste mamma" og "Du er sterk og tøff". Bør jeg sende bekymringsmelding til barnevernet? Kan dette gjøres anonymt? Anonymkode: d2d3b...c45 Du sa jo at Bv allerede har tatt ungene? Ellers sterk mistanke om trolleri trollera da det var da ikke måte på hvor mye denne damen feilte... Anonymkode: 5b179...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Du bør melde bekymring dersom barna utsettes for omsorgssvikt. Det er det selvsagt stor sannsynlighet for dersom mor er i aktivt rusmisbruk og gar daglig omsorg. Anonymkode: 16c16...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå