AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #21 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor i all verden godtok du dette??? I 15!! År! Vippse for fellesutgifter 😂😂😂 man bruker som samboere å betale 50/50 på felles konto. At det går an å være så uten ryggrad til å stille opp for seg selv! Men bra du kom deg ut Anonymkode: 11566...fb7 Ja hvorfor i all verden godtar noen å bli utsatt for psykisk vold… Her er et eksempel på hvorfor verden fortsatt må opplyses om hva psykisk vold er. Anonymkode: 5fe87...4ea 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 1. desember 2024 #22 Del Skrevet 1. desember 2024 Bra du er ute av dette forholdet. Mitt innspill: ift gjeld dreier det seg om å få kontroll på rentekostnadene. Dersom du ønsker forutsigbarhet, bør du se på fastrente. Dersom du har annen gjeld en boliglån, vurder å flytte dette inn her. Gå gjennom alt av forsikringer og abonnement (inkludert strømavtaler). Kutt alt som ikke trengs. Noen hundringser hver mnd hjelper. Alt hjelper litt. Mat er jo en stor post for mange. Her er jeg dårlig, men jeg vet venner av meg som har redusert matutgiftene med nærmere 50% ved å planlegge bedre, samt gjøre 1 innkjøp pr uke. Dermed står du igjen med inntektssiden. Se om du har mulighet til å få høyere lønn. Enten forhandle eller skifte jobb. Dette er ikke lett, men det har blitt gjort av andre før deg. Jeg vokste opp med absolutt ingen penger. Ikke til ferie, ikke gaver, aldri restaurantbesøk. Jeg så hvordan min mor jobbet med økonomien for å få det til å gå rundt. Det var ikke lett, men det gikk på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 1. desember 2024 #23 Del Skrevet 1. desember 2024 Du har allerede gjort det viktigste for økonomien din: å bli kvitt den største utgiftsposten, den dritten av en mann du hadde. 👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå