Gå til innhold

Av og til tester kvinner nice guys

Anbefalte innlegg

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Og det synes jeg er helt greit. Dessverre har jeg ikke noen link eller noen sitater, men jeg har selv blitt testet. Dermed kan jeg fastslå at det av og til er nok å være helt ordinær og kjedelig og bare være seg selv.

Sikkert helt uinteressant.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

dette tror jeg ikke på. Jeg er jente, og at jeg stort sett har fått med meg nice guys hjem tror jeg må bero på en misforståelse - de så vittelig bad (bædde? bade?) ut i halvmørket og jeg har dårlig nattsyn.

At jeg faktisk foretrekker å ta initiativ til sex selv, fordi jeg synes gutter som egler seg innpå eller "krever" sex er usjarmerende, kan kanskje forklares med at jeg er født noen uker for tidlig og sikkert skadet ved fødselen?

Gjest Jalileh
Skrevet

Nå syns jeg du er innmari paranoid Marcus.

:ironi:

Skrevet

Nå har du tross alt en bad-girl på gang i en annen tråd da.. :sjarmor:

:ler:

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
Nå har du tross alt en bad-girl på gang i en annen tråd da..  :sjarmor:

:ler:

Tør ikke det lenger, etter at et dvergmonster viste meg pekefingeren.

Skrevet
Tør ikke det lenger, etter at et dvergmonster viste meg pekefingeren.

Det var nå denne kommingen og gåingen du fikk fingeren for.. ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Meg? :klø: Jeg er jo egentlig et får i ulveklær. Men ikke si det til noen!

Skrevet
Meg?  :klø: Jeg er jo egentlig et får i ulveklær. Men ikke si det til noen!

:klem:

Gjest Gjest
Skrevet
Og det synes jeg er helt greit. Dessverre har jeg ikke noen link eller noen sitater, men jeg har selv blitt testet. Dermed kan jeg fastslå at det av og til er nok å være helt ordinær og kjedelig og bare være seg selv.

Sikkert helt uinteressant.

Jeg forstår ikke hva du sier her. Du sier altså at kvinner tester nice guys.

Ja vel.

Men hadde det ikke vært en idè, tror du, å utdype litt mer hva du tenker på da?

Eksempler på hva du mener er å "teste"?

Skrevet
Jeg forstår ikke hva du sier her. Du sier altså at kvinner tester nice guys.

Ja vel.

Men hadde det ikke vært en idè, tror du, å utdype litt mer hva du tenker på da?

Eksempler på hva du mener er å "teste"?

Kvinner tester alle menn. Både bad og nice. Problemet er at kun bad boys består testene konsekvent. Derfor er de så mye mer attraktive.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
Kvinner tester alle menn. Både bad og nice. Problemet er at kun bad boys består testene konsekvent. Derfor er de så mye mer attraktive.

Det er mulig, men en kjæreste av gangen er jeg likevel ganske godt fornøyd med. Føler meg faktisk attraktiv nok bare med dét.

Gjest Gjest
Skrevet

:roll: Valentino og Markus i Oslo, ingen av dere har gitt noen som helst konkrete svar!!! :sove:

Hvordan kan det forventes gode svar når man i grunnen ikke vet hva spørsmålet er?

Det frustrerende med menn som tror at alle andre legger samme betydning i ord som de selv! Jeg har ikke sett at trådstarter forklarer og eksemplifiserer hva han mener denne "testingen" består i. I hvilke situasjoner skjer det og hvordan?

Har det gått sport i det å være vag, diffus, uklar, rund i formuleringene og indriekte, si minst mulig og være ordknapp hos menn??! :overrasket::forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg savner en definisjon på "bad" og "nice". Hva er en badguy og og hva er en nice guy?

Jeg har testet mange ulike menn, noen snille fløtepuser uten ryggrad, og noen taltentløse drittsekker uten hjerte. Men alle mine langvarige forhold har vært med snille, gode, trygge, intelligente og tøffe menn.

Skrevet
alle mine langvarige forhold har vært med snille, gode, trygge, intelligente og tøffe menn.

Men ikke alle dine kortvarige forhold?

Gjest Sukkerert
Skrevet
Meg?  :klø: Jeg er jo egentlig et får i ulveklær. Men ikke si det til noen!

Næh. Et lite får i ulveklær, tror jeg heller vi sier. :sjarmor:

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
:roll: Valentino og Markus i Oslo, ingen av dere har gitt noen som helst konkrete svar!!! :sove:

Hvordan kan det forventes gode svar når man i grunnen ikke vet hva spørsmålet er?

Det frustrerende med menn som tror at alle andre legger samme betydning i ord som de selv! Jeg har ikke sett at trådstarter forklarer og eksemplifiserer hva han mener denne "testingen" består i. I hvilke situasjoner skjer det og hvordan?

Har det gått sport i det å være vag, diffus, uklar, rund i formuleringene og indriekte, si minst mulig og være ordknapp hos menn??! :overrasket:  :forvirret:

Hvis du er på jakt etter konkrete svar eller en fasit bør du kanskje starte med å tenke selv. Som du selv sier; jeg legger ikke samme betydning i ord som deg.

Prøv å leve ditt eget liv istedetfor å søke konkrete svar gjennom andres KG-liv. Hvem vet, kanskje finner du selv et svar eller to underveis?

;)

Gjest Gjest
Skrevet
QUOTE(Gjest @ 01.03.2006 (15:18) )

alle mine langvarige forhold har vært med snille, gode, trygge, intelligente og tøffe menn.

Men ikke alle dine kortvarige forhold?

Nei, men de fleste. Your point?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...