AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:35 #1 Del Skrevet fredag kl 21:35 Er det en del av tenningsmønsteret ditt? En noe eldre kvinne? og hvordan er det å være sammen med en kvinne som er de årene eldre enn deg? Hvor gamle var dere da dere ble sammen? jeg dater en mann som er 7 år yngre enn meg. Har mange tanker og spørsmål. vi er 40 og 47. Anonymkode: df138...848 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:48 #2 Del Skrevet lørdag kl 07:48 Er du seriøs?? Det finnes haugevis av kvinner som er gift med menn som er 7-8 år eldre (og i mange tilfelle mye eldre enn det). De har da funnet sin partner ut fra kjærlighet (vil jeg i hvert fall håpe). Hvorfor skulle det være annerledes når aldersforskjellen går andre veien. Det er virkelig fordomsfullt å antyde at da må mannen være en sær person som tenner seksuelt på akkurat alder. Det går faktisk meget godt an for en mann å bli forelsket og glad i et menneske som er eldre enn ham selv, akkurat som det fungerer helt fint for en kvinne. Anonymkode: 7843a...86c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:54 #3 Del Skrevet lørdag kl 07:54 Altså, når dere er 40+, spiller det liten rolle. Som regel holder kvinner seg bedre enn menn og dør senere Anonymkode: 63b55...fcf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:00 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:00 Jeg som kvinne trekkes veldig mot menn som er 7-10 år eldre enn menn. Det er noe med modenheten, de årene eldre enn meg, tryggheten osv. Er det noe menn også kan kjenne på i forhold til eldre kvinner, tro? Anonymkode: df138...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:40 #5 Del Skrevet lørdag kl 22:40 Min mann er 7 år yngre enn meg. Han har ingen spesiell tenning for eldre kvinner. Han har hatt både yngre og eldre kjærester før meg. Vi ser jevnaldrende ut, men han er mye mer gammeldags enn jeg er. Det må være større forskjell enn 6- 8 år, før man kan snakke om spesielle tenningsmønstre rettet mot eldre. Anonymkode: b1233...ffe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min mann er 7 år yngre enn meg. Han har ingen spesiell tenning for eldre kvinner. Han har hatt både yngre og eldre kjærester før meg. Vi ser jevnaldrende ut, men han er mye mer gammeldags enn jeg er. Det må være større forskjell enn 6- 8 år, før man kan snakke om spesielle tenningsmønstre rettet mot eldre. Anonymkode: b1233...ffe Ja, ærlig talt. Er også noen år eldre enn min mann, men det er det da ingen som ser eller vet hvis de ikke vet det. Vi ser jevngamle ut, oppfører oss som jevngamle og for oss er det ingen aldersforskjell, selv om det er det. 27 år eldre, da kan man begynne å spørre seg selv om det er en fetisj ute og går. Anonymkode: efc8d...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Vi ble sammen da jeg var 21 og hun var 28. Absolutt ikke en del av et tenningsmønster, handlet mer om å møte riktig person. Vi hadde til og med møtt hverandre via felles kjente en del ganger uten å være klar over aldersforskjellen. Gift og to barn nå. Aldersforskjellen har vel knapt vært nevnt siden vi ble sammen bortsett fra at hun stresset litt over det i starten fordi hun var redd for at jeg ikke ville ha barn til samme tid som henne, men for meg har det bare vært et pluss å få barn tidlig. At jeg var student med fleksibel hverdag samtidig som hun var i full jobb med rimelig god inntekt da barna var små har vært helt gull. Ville gjort det samme på nytt. Anonymkode: 5a5ba...a01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå