AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:20 #21 Del Skrevet lørdag kl 08:20 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Date noen som deler hus med eksen annenhver uke, nope. Not gonna happen. Jeg har absolutt ikke noe i mot at typen har kjempegod kontakt med eksen. Han må gjerne drikke kaffe eller spise en middag med henne å barna. Men ikke sjanse i helvette at jeg hadde orket en eks som kunne stå i vinduet å følge med på når jeg kom og dro... Det er for meg hundre ganger verre enn å skulle date en som bor i underetasjen hos moren sin... Jeg orker ikke måtte møte på eksen hans hver gang jeg skal ut med søpla, eller hente posten. Jeg orker ikke stå ute å smile til eksem hans hver gang innkjørselen må måkes, eller avtale med eksen hans hvem som skal male hva og når. Anonymkode: 442e9...53d Tror du misforstår, JEG trenger ikke å forholde meg til exen hannes fordi jeg møter han kun de ukene han disponerer den andre boligen han låner av noen andre fremtil leiligheten hannes står klar som vil bli til vinteren neste år.. huset han eier med exen skal selges.. Anonymkode: 7e3d6...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:57 #22 Del Skrevet lørdag kl 09:57 Styr unna menn som ikke er helt ferdige med de barnemødrene. Snakker av erfaring. Ble sammen med en som akkurat hadde gått gjennom et samlivsbrudd med barn. Eksen hans gikk i krig mot meg bokstavelig talt. Så tror jeg han var ute etter en mor til ungen sin. Han flyttet inn til meg ganske fort. Dum og naiv som jeg var fikk et barn med han. Ble slutt 1 år senere. Vipps ble jeg barnemor nr 2. Han var utro mot meg med barnemor nr 1. Er så latterlig at jeg ikke klarer å holde meg seriøs når jeg snakker om det. Han fikk et barn til med henne. Heldigvis så jeg meg aldri tilbake og klarer meg heldigvis helt fint som alenemor. Sønnen min har det fint uten faren sin. Ble også sammen med en mann som var separert. Fant ut i etterkant at han og eksen byttet på hvem som bodde i huset. Hun var også sjalu. Så jeg droppet det ganske fort. Ble for rotete for meg. Har kun gått etter menn som er barnløse eller som ikke har en barnemor. Har nå blitt sammen med en alenefar. Og der er det ingen mor i bildet. Og godt er det! Ønsker heller ikke flere unger selv. Mitt råd er, sørg for at det ikke er noe oppvask der. En eks som står i bakgrunnen eller at han kanskje ikke er ferdig med eksen. Blir også fort rotete med barn i bildet. Bare vær forberedt om du velger en mann med barn fra før. Anonymkode: 1f8a7...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:17 #23 Del Skrevet lørdag kl 10:17 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Styr unna menn som ikke er helt ferdige med de barnemødrene. Snakker av erfaring. Ble sammen med en som akkurat hadde gått gjennom et samlivsbrudd med barn. Eksen hans gikk i krig mot meg bokstavelig talt. Så tror jeg han var ute etter en mor til ungen sin. Han flyttet inn til meg ganske fort. Dum og naiv som jeg var fikk et barn med han. Ble slutt 1 år senere. Vipps ble jeg barnemor nr 2. Han var utro mot meg med barnemor nr 1. Er så latterlig at jeg ikke klarer å holde meg seriøs når jeg snakker om det. Han fikk et barn til med henne. Heldigvis så jeg meg aldri tilbake og klarer meg heldigvis helt fint som alenemor. Sønnen min har det fint uten faren sin. Ble også sammen med en mann som var separert. Fant ut i etterkant at han og eksen byttet på hvem som bodde i huset. Hun var også sjalu. Så jeg droppet det ganske fort. Ble for rotete for meg. Har kun gått etter menn som er barnløse eller som ikke har en barnemor. Har nå blitt sammen med en alenefar. Og der er det ingen mor i bildet. Og godt er det! Ønsker heller ikke flere unger selv. Mitt råd er, sørg for at det ikke er noe oppvask der. En eks som står i bakgrunnen eller at han kanskje ikke er ferdig med eksen. Blir også fort rotete med barn i bildet. Bare vær forberedt om du velger en mann med barn fra før. Anonymkode: 1f8a7...005 Hehe, du snakker om erfaring. Hvor mye erfaring har du? Imponerende å se hvor mange som kan snakke om erfaring, og overføre den erfaringen til alle andre. At man har erfart et menneske betyr bare at du har erfaring med dette mennesket. Og den erfaringen har fint lite å si for et annet menneske, selv om man kan bruke den erfaringen til å se etter lignende trekk ved atferden til andre mennesker. Anonymkode: 15fee...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 11:05 #24 Del Skrevet lørdag kl 11:05 Jeg ville vært skeptisk til noen med barn, særlig når de er såpass små. Barn med to forskjellige mødre gjør det enda mer uaktuelt, det blir så mye logistikk og planlegging og hensyn å ta - jeg vil ikke være så lavt på prioriteringslisten i mitt eget liv. En mann som fortsatt delte bolig med eksen, nesten uansett omstendigheter, ville jeg styrt unna selv om han ikke hadde barn. Så nei, dette er ikke en mann jeg ville vurdert å date... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå