AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har barn med to forskjellige mødre relativt små barn 10 år og, minste er 3 år, barnemor til den yngste deler han hus med de ukene( annenhver uke) har barna, hun bor der da, han sier han sover i egen etasje.. de ukene han har barnefri bor han i et annet hus han kan disponere. Han er veldig på og virker tilgjengelig for å prate /snappe hele tiden men jeg kjenner jeg mister interessen…. Anonymkode: 7e3d6...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Høres for komplisert ut for min del. Anonymkode: 952f5...d4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Nei. Dater ikke menn med barn generelt Anonymkode: 6b837...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har barn med to forskjellige mødre relativt små barn 10 år og, minste er 3 år, barnemor til den yngste deler han hus med de ukene( annenhver uke) har barna, hun bor der da, han sier han sover i egen etasje.. de ukene han har barnefri bor han i et annet hus han kan disponere. Han er veldig på og virker tilgjengelig for å prate /snappe hele tiden men jeg kjenner jeg mister interessen…. Anonymkode: 7e3d6...97a Rettelse: husket de eier skal selges om noen mnd. Anonymkode: 7e3d6...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Dater ikke menn med barn generelt Anonymkode: 6b837...258 Fair enough 😊 Anonymkode: 7e3d6...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Nei. Dater ikke menn med barn. Anonymkode: e1bd0...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Nei hadde ikke datet en mann med kun 1 baby mama heller Anonymkode: 12023...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er veldig på og virker tilgjengelig for å prate /snappe hele tiden men jeg kjenner jeg mister interessen…. Anonymkode: 7e3d6...97a Du får kjenne etter om du har lyst til å bli alenemor nummer tre. Anonymkode: a312c...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Selv hadde jeg gått videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Barn er ikke et problem i det hele tatt. Noen av de tingene som kan følge med barn kan være det, fra turbulente forhold til mødrene, at de enda er gift med mor til barna, at de ikke er å høre fra i ukesvis, til lav investeringsvilje i nye forhold. Noen sjeldne ganger er måten barna er unnfanget på mindre tiltalende, som å uplanlagt ha fått barn fordi sex kjentes best ut uten kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har barn Anonymkode: 7e3d6...97a Det ble nei fra meg allerede der. Anonymkode: d0a10...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har gjort det og gjør det ikke igjen. Bare stress og kompromisser. Anonymkode: 510a3...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17 minutter siden #13 Del Skrevet 17 minutter siden Nei. Dater helst ikke menn med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 12 minutter siden #14 Del Skrevet 12 minutter siden Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå