Gå til innhold

Kan man ta med vibrator i innsjekka bagasje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er litt flaut, men har aldri reist med det før. Er i Ibiza nå, og har kjøpt meg en slikkemaskin/vibrator.. Den er oppladbar. Det er vel lithiumbatterier? Hva om den slår seg på? Vil ikke kaste den heller :( 

Anonymkode: df4f0...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja er jo folk som tar med elektriste tann børster osv om du er i veldig tvil ville jeg ringt til flyplassen og forhørt meg, men altså det skal nok gå bra

Anonymkode: 9f9f5...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere, da tar jeg sjansen. Ser for meg verste scenario der den skrur seg på midt i lufta og flyet må stoppe, men det skal vel litt til 😃

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem. Folk har det til og med i håndbagasjen.

Anonymkode: 01782...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar dere, da tar jeg sjansen. Ser for meg verste scenario der den skrur seg på midt i lufta og flyet må stoppe, men det skal vel litt til 😃

TS

Mye enklere å reise med en mann som både slikker og tar deg godt..🙈🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tått skrev (4 minutter siden):

Mye enklere å reise med en mann som både slikker og tar deg godt..🙈🤭

Det kan hende 😂 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke noe problem. Folk har det til og med i håndbagasjen.

Anonymkode: 01782...0e4

Takk ❤️ 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

Nei, det skjer ofte!! Sørh for at den er helt utladet!

Det hender også at de må.sjekke den i sikkerhetskontrollen, men de pleier å være diskré da. De ser det ofte.

Anonymkode: 9a21e...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skal elektronikk med batteri i handbagasje, men de gangene jeg har sagt at jeg har hatt barbermaskin ol. har jeg fått sjekke inn kofferten likevel.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det skjer ofte!! Sørh for at den er helt utladet!

Det hender også at de må.sjekke den i sikkerhetskontrollen, men de pleier å være diskré da. De ser det ofte.

Anonymkode: 9a21e...cce

Nei, det skjer nok ikke ofte og sikkerhetskontrollen må aldri sjekke innsjekket bagasje, den har du jo levert fra deg før du kommer så langt.

Det skjer så og si aldri at fly "må stoppe". Når fly stopper så faller de ned. Med mindre du har kjøpt en ufattelig kraftig vibrator med vibrasjon som en hoppetusse, vil jo ingen merke om den skrur seg på i flyets lasterom. Problemet er jo uansett ikke at den kan begynne å vibrere, men at lithium-batteri kan selvantenne.

Uansett, er det du usikker, så har du den i håndbagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...