AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er en rolig dame i 40-årene. Jeg savner en familie, en trygg og god familie. Jeg ønsker et jordnært, trygt og stabilt forhold. Er det for mye å be om i disse dager? Jeg har ett barn, og hadde alltid drømt om flere. Jeg er glad i barn, og synes det er trist at min ungdom ikke har søsken. Jeg har hatt noen småforhold som jer ikke er stolt av. Jeg vil ikke være det forbildet for barnet mitt som viser at man skal hoppe fra den ene til den andre. Men jeg har så sterkt ønsket en kjæreste, og en familie for oss. Og har kanskje gått inn i forhold før vi hat blitt ordentlig kjent, og det har dukket opp mye. Siste hadde et stort kontrollbehov og var utrolig mistenksom, men det fant jeg ikke ut før lenge etterpå. Jeg og mitt barn har veldig lite familie. Finnes det noen snille og gode menn der ute, uten krav om at kjæresten skal ha mye familie, mange venner, være 100% selvsikker ++? Jeg er snill, passe pen, har gode verdier og har et så stort ønske om en trygg og god familie. Anonymkode: 04f53...5c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Dette er ikke forumet for å søke kjærligheten i. Ville anbefalt deg og finne ut hva du trives med, ta et kurs i det (uavhengig av om du allerede driver med det og kan det) evt kanskje møte noen gjennom annen en plattform du er komfortabel med. Venn av en venn? Da har du referanser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Er ikke dette ett singelforum da? Spørsmålet mitt er vel; finnes det noen mulighet for meg i dagens samfunn? Anonymkode: 04f53...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden De finnes, jeg er sånn og har ikke mange krav til en partner enn om å være søt, snill, loyal , ville ha familie, være omtenksom. Nå har jeg fått meg kone, men lykke til i søket etter din kjærlighet. Jeg fant meg ei alenemor med en datter som jeg har blitt veldig glad i. Så jeg vet det finnes andre som meg. Hvor mange det er av oss vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden stian42 skrev (9 minutter siden): De finnes, jeg er sånn og har ikke mange krav til en partner enn om å være søt, snill, loyal , ville ha familie, være omtenksom. Nå har jeg fått meg kone, men lykke til i søket etter din kjærlighet. Jeg fant meg ei alenemor med en datter som jeg har blitt veldig glad i. Så jeg vet det finnes andre som meg. Hvor mange det er av oss vet jeg ikke. Mest sannsynlig ikke så mange, siden disse nok er i gode og trygge forhold fra før. Anonymkode: 04f53...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er ikke dette ett singelforum da? Spørsmålet mitt er vel; finnes det noen mulighet for meg i dagens samfunn? Anonymkode: 04f53...5c9 Ja, uten tvil, har vanskelig for å tro at du skal ha noen problemer. Men det handler også om å annerkjenne at du ikkje vil «ha noen for å ha noen», men noen du ser en fremtid med. Og nei, dette er ikke et singel forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Når man er desperat så er faren stor for at man møter menn som ikke er bra, har du noe liv utenom barna? Anonymkode: dcd30...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Snickersogtwist skrev (3 minutter siden): Ja, uten tvil, har vanskelig for å tro at du skal ha noen problemer. Men det handler også om å annerkjenne at du ikkje vil «ha noen for å ha noen», men noen du ser en fremtid med. Og nei, dette er ikke et singel forum Snickersogtwist skrev (3 minutter siden): Ja, uten tvil, har vanskelig for å tro at du skal ha noen problemer. Men det handler også om å annerkjenne at du ikkje vil «ha noen for å ha noen», men noen du ser en fremtid med. Og nei, dette er ikke et singel forum Singelliv og dating. Diskutere med andre single. Hva er det du mener dette forumet er for da? Anonymkode: 04f53...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man er desperat så er faren stor for at man møter menn som ikke er bra, har du noe liv utenom barna? Anonymkode: dcd30...7e9 Som sagt, jeg har bare en. Anonymkode: 04f53...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som sagt, jeg har bare en. Anonymkode: 04f53...5c9 Men har du noe liv utenom barnet? Har du venner, hobbyer eller andre ting? Anonymkode: dcd30...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men jeg har så sterkt ønsket en kjæreste, og en familie for oss. Anonymkode: 04f53...5c9 Dere er jo en familie. Du kan gjøre den skikkelig trygg og god. En ny mann inn i familien vil ikke gjøre det tryggere eller godere. Anonymkode: 3c93a...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men har du noe liv utenom barnet? Har du venner, hobbyer eller andre ting? Anonymkode: dcd30...7e9 Ja. Anonymkode: 04f53...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Snickersogtwist skrev (17 minutter siden): Ja, uten tvil, har vanskelig for å tro at du skal ha noen problemer. Men det handler også om å annerkjenne at du ikkje vil «ha noen for å ha noen», men noen du ser en fremtid med. Og nei, dette er ikke et singel forum AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Singelliv og dating. Diskutere med andre single. Hva er det du mener dette forumet er for da? Anonymkode: 04f53...5c9 Åh, my bad, ift hovedinnlegget så fikk jeg inntrykk av at du mente en datingside, sp det var det jeg mente, det er ikke en dating side, men jeg forstår nå at jeg kanskje har misforstått intensjonen din med hovedinnlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere er jo en familie. Du kan gjøre den skikkelig trygg og god. En ny mann inn i familien vil ikke gjøre det tryggere eller godere. Anonymkode: 3c93a...7d7 Mange har et stort ønske om en god partner ut livet. Du burde ikke snakke ned det. Jeg har selv det og det er mange menn som gjerne vil ha noen der ute. Jeg synes det selv var vanskelig å finne en god dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå