AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg liker godt å være singel, og har brent meg på kontrollerende menn tidligere. Det gjør at jeg ikke er særlig keen på å gå inn et forhold. Jeg har lyst til å finne noen jeg kan treffe i blant mest for sengekos og sex. Det jeg er redd for er om jeg klarer å ha en sånn relasjon uten å involvere følelser, og for eksempel akseptere at mannen kanskje treffer flere enn meg. Jeg har forsøkt det med en mann nå i det siste, men fordi jeg var så redd for å involvere meg for mye så skjedde det at jeg etter noen treff tok kontakt med en tidligere pulevenn og hadde sex med han. Bare for å distansere meg fra den andre fyren. Men den sex'en ga meg absolutt ingenting så det kommer jeg ikke til å gjenta. Med den andre mannen er det fortsatt nytt og spennende, så da vil jeg heller møte han flere ganger. Men jeg sliter veldig med tankene for på den ene siden vil jeg gjerne at han skal like meg og ønske å være i et forhold med meg, og ikke treffe andre. Samtidig som jeg absolutt ikke ønsker å binde meg til et forhold, og spesielt ikke med han, for han er ikke drømmemannen. Blir sprø av dette tankespinnet, så nå lurer jeg på å bare droppe å møte noen som helst, og gå tilbake til eremitt-tilværelsen og holde meg unna menn. Noen tips til hvordan det er mulig å ha en relasjon til en mann uten å involvere følelsene? Hva kan jeg tenke på/si til meg selv/gjøre? Anonymkode: 08778...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Er han snill? Tenker det er der du bør vurdere, for hva om han er en grei person og ikke vil komme med trøbbel? Anonymkode: 75c0e...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå