AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #21 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har også nylig begynt med cipralex! La også på meg og svetten begynte å stinke smøraktig. Før merket jeg aldri svettelukt på meg selv, selv hvis jeg trente. Men i det minste vil jeg ikke ta livet mitt lenger, så det er vel prisen å betale. Har også hatt konstant diaré etter jeg begynte på medisinen, merkelig nok er jeg likevel mer positiv en før. Anonymkode: 132c9...009 Ja er kanskje det, føler ikke livet er en kamp lenger og slipper å få plagsomme mørke tanker. Har vært ganske vondt. Nå er det mer flatt og jeg synes ting er bedre nå.. er bare dette med vekta da.. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nu er dette snakk om en person som har begynt på angst og depresjonsdepende medisiner, så syns du kan holde kjeft om du skal snakke sånn til en person som allerede sliter. Anonymkode: 132c9...009 Takk ❤️ Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #22 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Shit det var mye! Prøvde du andre medisiner eller fikk orden på psyken på en annen måte? Anonymkode: 132c9...009 Det var mye, ja. Og jeg hadde kronisk rennaræv, ble trøtt og tidvis argsint. Fikk orden på psyken på en annen måte. Hos meg ble det eksponering og søke mestring på eget initiativ uten oppfølgning, samt slanking og trening - og tilslutt bytte jobb. Anonymkode: fdf84...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #23 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var mye, ja. Og jeg hadde kronisk rennaræv, ble trøtt og tidvis argsint. Fikk orden på psyken på en annen måte. Hos meg ble det eksponering og søke mestring på eget initiativ uten oppfølgning, samt slanking og trening - og tilslutt bytte jobb. Anonymkode: fdf84...f1b Det ble du være stolt av ❤️ Jeg har selv funnet ting i livet nå som gir meg mestring, men mulig det er pga medisinen.. for min del har det vært de sterke følelsene som har tatt over og vært en direkte konsekvens av at jeg har levd som normalt . Fått ganske mørke tanker etter sosialisering og lignende, og nå klarer jeg å fortsette uten at det blir helt krise. Har våget å tenke at jeg ikke er en byrde og hvis jeg er det, er det ikke mitt problem, så lenge jeg holder meg saklig og gjør jobben min... Blant veldig mye annet. Anonymkode: 8d8b2...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #24 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det ble du være stolt av ❤️ Jeg har selv funnet ting i livet nå som gir meg mestring, men mulig det er pga medisinen.. for min del har det vært de sterke følelsene som har tatt over og vært en direkte konsekvens av at jeg har levd som normalt . Fått ganske mørke tanker etter sosialisering og lignende, og nå klarer jeg å fortsette uten at det blir helt krise. Har våget å tenke at jeg ikke er en byrde og hvis jeg er det, er det ikke mitt problem, så lenge jeg holder meg saklig og gjør jobben min... Blant veldig mye annet. Anonymkode: 8d8b2...d06 Jo, men jeg har enda forbedringspotensiale. Skulle nok prøvd en annen medisin, men Cipralexen skremte meg skikkelig, så jeg prøver å unngå. Men du må gjøre det som er riktig for deg. Cipralex kan endre liv til det positive også. Noen legger ikke på seg så mye heller. Andre ikke i det hele tatt. Mens noen legger på seg mye. Så ikke bli redd for det jeg skriver om meg. Det er kun min opplevelse. Lykke til med din vei Anonymkode: fdf84...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #25 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja er kanskje det, føler ikke livet er en kamp lenger og slipper å få plagsomme mørke tanker. Har vært ganske vondt. Nå er det mer flatt og jeg synes ting er bedre nå.. er bare dette med vekta da.. Takk ❤️ Anonymkode: 8d8b2...d06 Godt å høre at det går bedre! Ja det er noe dritt det med vekta, dyrt er det også siden man må handle inn nye klær, men det stabiliseres nok etterhvert som kroppen blir vant til medisinen ❤️ Anonymkode: 132c9...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #26 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det var mye, ja. Og jeg hadde kronisk rennaræv, ble trøtt og tidvis argsint. Fikk orden på psyken på en annen måte. Hos meg ble det eksponering og søke mestring på eget initiativ uten oppfølgning, samt slanking og trening - og tilslutt bytte jobb. Anonymkode: fdf84...f1b Godt å høre at du fant metoder som fungerte for deg! Gleder meg til jeg også for ting på stell❤️ Anonymkode: 132c9...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #27 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Godt å høre at det går bedre! Ja det er noe dritt det med vekta, dyrt er det også siden man må handle inn nye klær, men det stabiliseres nok etterhvert som kroppen blir vant til medisinen ❤️ Anonymkode: 132c9...009 Ja ganske kjedelig når det er ting som blir for stramt, jeg liker ikke stramme klær så har blitt litt nye klær i det siste. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, men jeg har enda forbedringspotensiale. Skulle nok prøvd en annen medisin, men Cipralexen skremte meg skikkelig, så jeg prøver å unngå. Men du må gjøre det som er riktig for deg. Cipralex kan endre liv til det positive også. Noen legger ikke på seg så mye heller. Andre ikke i det hele tatt. Mens noen legger på seg mye. Så ikke bli redd for det jeg skriver om meg. Det er kun min opplevelse. Lykke til med din vei Anonymkode: fdf84...f1b Ja er ganske forskjellig hvordan man reagerer på det, ingen fasit ❤️ takk ❤️ Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå