AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1 Del Skrevet 29. november 2024 Det siste halvåret har kroppen min vært i en endring som jeg anser som negativt. Jeg er 34 år, mulig det er alderen, men jeg synes det blir litt for heftige forandringer til å skylde på det. Jeg har blitt lubben, jeg har begynt å lukte og jeg har fått utslett i ansiktet (skrev et innlegg for en stund siden angående utslettet ). I fjor var jeg veldig pen. Jeg er 158 cm, veide 46/47 kg, hadde en glød i ansiktet og luktet godt. Nå har jeg lagt på meg syv kg, begynt å lukte dårlig fra underlivet, litt stramt liksom og begynt å svette mer og fått utslett. Jeg tåler ikke sminke heller lenger, så føler meg konstant stygg. Magen er svær pga delte magemuskler og låra trøkker seg inn til hverandre. Har hørt man kan legge på seg av antidepressiva, og legen har gitt meg cipralex. Hun sa brintellix er den man legger på seg minst av, men den tålte jeg ikke og nå vurderer jeg å slutte tilfellet det er det det er. Jeg prøver å slanke meg med periodisk fasting og det har egentlig funka, men nå klarer jeg ikke lenger fordi jeg er så sliten pga studier, jobb, aleneansvar om barn, fritidsaktiviteter, og stress i privatlivet, så nå blir det en del usunne valg jeg ikke klarer å legge fra meg. Jeg vil så gjerne bli fin igjen, føle meg som en pen og sexy kvinne, men nå føler jeg at veien er for lang. Prøver å gå med litt fine klær og sånt, og det hjelper, men det blir litt som å pynte en søplesekk. Tar imot alt av råd med stor takknemelighet. Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #2 Del Skrevet 29. november 2024 Delte magemuskler, skriver du…. tok du keisersnitt for seks mnd siden? Anonymkode: a52f0...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #3 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Delte magemuskler, skriver du…. tok du keisersnitt for seks mnd siden? Anonymkode: a52f0...22c Nei, fødte vaginalt for tre år siden. Han veide fire kg da.. Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #4 Del Skrevet 29. november 2024 158 og 54 kg er jo på ingen måte lubbent da, ganske normalvektig vil jeg si. Men skjønner jo at man likevel kan føle seg dårlig når man går opp i vekt. Kan vel hende at det er medisinene som bidrar til vektøkningen ja , ikke uvanlig. ville sjekket ut det. Også ville jeg tatt en sjekk hos gynekolog. Kanskje det er bakteriell vaginose eller noe sånt som man kan få hjelp for. er noe som heter hypopressiv trening som er veldig bra for delte magemuskler iaf .. sjekk det ut på nett. Er helt sikker på at dette ikke er så ille som du skal ha det til.. men å være sliten og utilpass gjør selvsagt noe med selvfølelsen ❤️ Anonymkode: fd8ff...015 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #5 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 158 og 54 kg er jo på ingen måte lubbent da, ganske normalvektig vil jeg si. Men skjønner jo at man likevel kan føle seg dårlig når man går opp i vekt. Kan vel hende at det er medisinene som bidrar til vektøkningen ja , ikke uvanlig. ville sjekket ut det. Også ville jeg tatt en sjekk hos gynekolog. Kanskje det er bakteriell vaginose eller noe sånt som man kan få hjelp for. er noe som heter hypopressiv trening som er veldig bra for delte magemuskler iaf .. sjekk det ut på nett. Er helt sikker på at dette ikke er så ille som du skal ha det til.. men å være sliten og utilpass gjør selvsagt noe med selvfølelsen ❤️ Anonymkode: fd8ff...015 Håper og håper ikke det er medisinene. Vil ikke slutte på dem, fordi de gjør at jeg klarer å leve litt. Samtidig vil jeg slutte på dem om jeg blir feit. Takk for gode råd ang trening for da kan jeg prøve det hjemme Ja det er kanskje ikke så ille, jeg har jo sett my 600 pound life så kunne vært verre, men det er sant det påvirker en når man ser minner fra et år siden på Snapchat liksom Anonymkode: 8d8b2...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 Trener du? Anonymkode: 6d174...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 7 Kg??? Jeg er da minst 70 Kg for tung. Stinker da ikke av den grunn. Anonymkode: f16a7...988 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #8 Del Skrevet 29. november 2024 Hvis det er medisinene så er det uansett matinntaket, selv om det ikke alltid er lett å jobbe med når medisiner øker sultfølelsen. Anonymkode: cd188...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #9 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trener du? Anonymkode: 6d174...158 Nei. Har ikke mulighet fordi jeg er alene med barn. Har heldigvis en aktiv jobb i barnehage. Kan eventuelt prøve å lure inn noe dans her hjemme. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 7 Kg??? Jeg er da minst 70 Kg for tung. Stinker da ikke av den grunn. Anonymkode: f16a7...988 Sier ikke at vekt og lukt har noen sammenheng, men når en har vært tynn hele livet og plutselig ikke er det er det klart det føles som en omveltning selvom det ikke er sykelig fedme jeg snakker om. Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #10 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er medisinene så er det uansett matinntaket, selv om det ikke alltid er lett å jobbe med når medisiner øker sultfølelsen. Anonymkode: cd188...bc5 Ja for jeg eter hele tiden føler jeg. Særlig sjokolade. Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #11 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Har ikke mulighet fordi jeg er alene med barn. Har heldigvis en aktiv jobb i barnehage. Kan eventuelt prøve å lure inn noe dans her hjemme. Sier ikke at vekt og lukt har noen sammenheng, men når en har vært tynn hele livet og plutselig ikke er det er det klart det føles som en omveltning selvom det ikke er sykelig fedme jeg snakker om. Anonymkode: 8d8b2...d06 Du kan jo trene når ungen har lagt seg? Det finnes masse bra kroppsvekt øvelser du kan ta, og masse videoer på bla youtube du kan følge. Anonymkode: 6d174...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #12 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo trene når ungen har lagt seg? Det finnes masse bra kroppsvekt øvelser du kan ta, og masse videoer på bla youtube du kan følge. Anonymkode: 6d174...158 Det er nok løsningen ja. Er ofte dausliten etter barna har lagt seg, de er en håndfull og jeg bruker ofte den tiden på skolearbeid eller avslapping. Kunne kanskje fått til en treningsøkt på morgenen istede 😊 Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #13 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er nok løsningen ja. Er ofte dausliten etter barna har lagt seg, de er en håndfull og jeg bruker ofte den tiden på skolearbeid eller avslapping. Kunne kanskje fått til en treningsøkt på morgenen istede 😊 Anonymkode: 8d8b2...d06 Trening på morgenen er kjempedeilig, det er fin måte å starte dagen på, lykke til 😊 Anonymkode: 6d174...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #14 Del Skrevet 29. november 2024 Så du veier nå 54 kg? Og ser på deg selv som feit? Tror du må få deg en virkelighetsorientering. Anonymkode: 520d2...cc7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #15 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trening på morgenen er kjempedeilig, det er fin måte å starte dagen på, lykke til 😊 Anonymkode: 6d174...158 Takk det trenger jeg 😅 Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #16 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du veier nå 54 kg? Og ser på deg selv som feit? Tror du må få deg en virkelighetsorientering. Anonymkode: 520d2...cc7 Jeg er ikke veldig høy, så fettet er litt mer på meg enn en på 165 cm. Som du leser er det stor forskjell fra hvordan jeg har pleid å se ut. Anonymkode: 8d8b2...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #17 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg har også nylig begynt med cipralex! La også på meg og svetten begynte å stinke smøraktig. Før merket jeg aldri svettelukt på meg selv, selv hvis jeg trente. Men i det minste vil jeg ikke ta livet mitt lenger, så det er vel prisen å betale. Har også hatt konstant diaré etter jeg begynte på medisinen, merkelig nok er jeg likevel mer positiv en før. Anonymkode: 132c9...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #18 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg la på meg 20 kg på 3 måneder på Cipralex, og stinket svette. Jeg kuttet de ut, de holdt på å ødelegge meg. Anonymkode: fdf84...f1b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #19 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du veier nå 54 kg? Og ser på deg selv som feit? Tror du må få deg en virkelighetsorientering. Anonymkode: 520d2...cc7 Nu er dette snakk om en person som har begynt på angst og depresjonsdepende medisiner, så syns du kan holde kjeft om du skal snakke sånn til en person som allerede sliter. Anonymkode: 132c9...009 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #20 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg la på meg 20 kg på 3 måneder på Cipralex, og stinket svette. Jeg kuttet de ut, de holdt på å ødelegge meg. Anonymkode: fdf84...f1b Shit det var mye! Prøvde du andre medisiner eller fikk orden på psyken på en annen måte? Anonymkode: 132c9...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå