Babyface Skrevet 17. november 2002 #1 Skrevet 17. november 2002 Jeg har blitt 100% sykemeldt i tre uker pga bekkenløsning og har fått rekvisisjon til fysioterapeut. Er det forventet at jeg skal begynne å jobbe 100% igjen etter disse tre uken? Jeg har ikke kommet i gang med behandling ennå, pga lang ventetid. Det kjennes ikke ut på bekkenet som jeg greier å jobbe 100% på en stund, selv om det er mye bedre nå som jeg tar livet med ro. Jeg har ikke så lyst til å ringen legen å spørre heller, for sykepleieren som svarer på telefoner er alltid så sur og nedlatende. Det har ikke blitt satt opp ny legetime til meg etter disse tre ukene heller.
tvillingmamma´n Skrevet 17. november 2002 #2 Skrevet 17. november 2002 Det blir ikke forventet at du skal begynne å jobbe 100% igjen før du er "frisk" nok til det. Rart at du ikke har fått en kontrolltime hos legen din. Men ta det opp med fysioterapeuten når det nærmer seg tid for friskmelding. Og når det gjelder den sure damen som tar telefonen når du ringer til legen, fortell henne det. Kan hende hun ikke mener å være sur og nedlatende. Mange mennesker blir bare oppfattet sånn. Eller snakk med legen din om hvordan du dynes hennes oppførsel er. Kanskje han kan snakke med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå