AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er det nok ikke lenge igjen før døden. Jeg ville vært der hele tiden om jeg var deg ❤️ Anonymkode: cadbb...621 Enig❤️ tror du kommer til å være glad for det senere. Anonymkode: 88e81...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden Det er nok ikke lenge igjen nå! Anonymkode: 8d267...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden Tok vel rundt tre dager tror jeg. Jeg var i 20 åra og hadde aldri sett noen dø før, jeg syns det var utrolig overveldende og trist. Dro hjem noen timer av og til for å sove litt. Jeg satt å strikket litt å puslet med ting når jeg var på rommet. Greide ikke å bare sitte der, det var virkelig en rar opplevelse, selv om det ikke var uventet. Har hatt mye dårlig samvittighet for at jeg ikke greidde å bare være i øyeblikket, men da tror jeg at jeg hadde blitt alt for psykisk nedkjørt. All mulig medfølelse! Anonymkode: a77d9...910 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tok vel rundt tre dager tror jeg. Jeg var i 20 åra og hadde aldri sett noen dø før, jeg syns det var utrolig overveldende og trist. Dro hjem noen timer av og til for å sove litt. Jeg satt å strikket litt å puslet med ting når jeg var på rommet. Greide ikke å bare sitte der, det var virkelig en rar opplevelse, selv om det ikke var uventet. Har hatt mye dårlig samvittighet for at jeg ikke greidde å bare være i øyeblikket, men da tror jeg at jeg hadde blitt alt for psykisk nedkjørt. All mulig medfølelse! Anonymkode: a77d9...910 Du må ikke ha dårlig samvittighet for å gjøre andre ting mens du ventet. Det viktigste er at man er der. Anonymkode: 8d267...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden Mannen min var på sykehus ca 6 uker, da var jeg med han ofte på dagtid, med noen turer hjem til huset, men han ville at jeg skulle være der , han var redd og urolig, Det var veldig utmattende, han ble sendt fra avdeling til avdeling, innom intensiv av og til. Da det ble klart at det ikke var noe håp kom han på sykehjem. Da var jeg der stort sett hele tiden, den siste uken fikk jeg overnatte på et rom der. De siste dagene sov han hele tiden, da slutten kom bare sluttet han å puste.Da følte jeg bare en slags lammelse, blandet med lettelse, for jeg var helt utslitt, men glad for at jeg var der på slutten. Gode tanker til deg, TS. Anonymkode: 049a5...8ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden Jeg satt 3 uker på dødsleiet til min kjæreste. Han ble lagt inn på sykehuset på en fredag, og legen sa at han ikke kom til å leve ut helgen, men det gjorde han. Så gikk det et par dager og de sa på nytt at han levde kun noen få dager, men så kviknet han til igjen. Han ble overført til palliativ avd på sykehuset og de sa at dette blir siste stopp, men det ble det ikke. To uker senere ble han overført til palliativ avdeling på sykehjem, og de sa at han kom til å dø i løpet av de to neste dagene, men det gjorde han ikke fordi han kviknet til litt et par dager, men så begynte det å gå skikkelig nedover i løpet av ett døgn og da dro han fra oss. Var helt ødelagt etter 3 uker ved sengen med 4 t søvn hver natt, minimalt med mat og å reise frem og tilbake med buss daglig. Skulle sove på sykehuset men klarte det ikke pga ventilasjonsanlegg som durte, sykepleiere som kom inn hver time for å se til han og det å ligge å høre på den ujevne pusten til kjæresten. Den første natten han sov på sykehjemmet sov jeg sammen med han, men jeg fikk veldig lite søvn. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke sov der når han ønsket det, men var helt ferdig og trengte nettene hjemme for å hente meg inn. Før disse tre ukene gikk jeg med ventesorg i over 2 år og var konstant redd for han. Det siste året han levde var jeg psykolog og sykepleier for han, og tok pulsen på han om natten for å sjekke at han var i live.💔 Anonymkode: bea64...dbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg satt 3 uker på dødsleiet til min kjæreste. Han ble lagt inn på sykehuset på en fredag, og legen sa at han ikke kom til å leve ut helgen, men det gjorde han. Så gikk det et par dager og de sa på nytt at han levde kun noen få dager, men så kviknet han til igjen. Han ble overført til palliativ avd på sykehuset og de sa at dette blir siste stopp, men det ble det ikke. To uker senere ble han overført til palliativ avdeling på sykehjem, og de sa at han kom til å dø i løpet av de to neste dagene, men det gjorde han ikke fordi han kviknet til litt et par dager, men så begynte det å gå skikkelig nedover i løpet av ett døgn og da dro han fra oss. Var helt ødelagt etter 3 uker ved sengen med 4 t søvn hver natt, minimalt med mat og å reise frem og tilbake med buss daglig. Skulle sove på sykehuset men klarte det ikke pga ventilasjonsanlegg som durte, sykepleiere som kom inn hver time for å se til han og det å ligge å høre på den ujevne pusten til kjæresten. Den første natten han sov på sykehjemmet sov jeg sammen med han, men jeg fikk veldig lite søvn. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke sov der når han ønsket det, men var helt ferdig og trengte nettene hjemme for å hente meg inn. Før disse tre ukene gikk jeg med ventesorg i over 2 år og var konstant redd for han. Det siste året han levde var jeg psykolog og sykepleier for han, og tok pulsen på han om natten for å sjekke at han var i live.💔 Anonymkode: bea64...dbe Tenker på deg 🧡 Anonymkode: bea64...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #28 Del Skrevet 1 time siden Det tok ca. 7 dager hos oss, fra hen sluttet å spise og drikke til det var over. Var der hele dagene og kveldene, men reiste hjem for å sove fordi jeg var så sliten. Anonymkode: b96f1...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1 time siden #29 Del Skrevet 1 time siden Hos Pappa satt jeg fra 13 til 16 Desember 2023 satt der også i 8 timer etter han hadde sovnet inn ville vente til sjelen forlot kroppen før jeg gikk ❤️🕯️🕯️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå