Gå til innhold

Porterbuddy estimert til 2330

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...når jeg bestilte med levering 19-22. Det står at jeg må gi kode til budet og pakken må overleveres personlig. 

Men jeg er stuptrøtt og vil legge meg kl 22... Hva om jeg sovner før budet kommer halvannen time forsinket..?

Anonymkode: 6d432...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på linken du har fått på sms og registrer at du ønsket kontaktløs levering, det pleier jeg alltid å ha.

Og bare vær obs på at det ikke er sikkert de rekker frem til deg i dag, de har pleid å utsette levering til neste dag om de blir over en time forsinket hos meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Black Week (= sykelige mengder med pakker som må leveres) og mange steder såpeglatt ute (= alt tar lengre tid).

Skjønner frustrasjonen din, men akkurat her føler jeg litt mer med det stakkars budet enn med deg. Dette klarer du. Det er kjipt, men det går bra.

Anonymkode: 99a0c...3ad

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chailatte skrev (Akkurat nå):

Gå inn på linken du har fått på sms og registrer at du ønsket kontaktløs levering, det pleier jeg alltid å ha.

Og bare vær obs på at det ikke er sikkert de rekker frem til deg i dag, de har pleid å utsette levering til neste dag om de blir over en time forsinket hos meg 😅

Man kan ikke velge kontaktløs levering når man får oppgitt kode. 

Anonymkode: c4d6b...638

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare legge deg. Bare å sette nytt tidspunkt for ny levering.

Når jeg ikke får tatt imot porterbuddy fordi jeg sover eller ikke er hjemme sender de sånn link. Null stress det.

Anonymkode: 6027d...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chailatte skrev (1 minutt siden):

Det er ikke alle pakker som kan leveres kontaktløst. Noen krever personlig overlevering, som f.eks. apotekvarer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan ikke velge kontaktløs levering når man får oppgitt kode. 

Jeg har aldri fått at jeg må oppgi kode av Porterbuddy, har alltid kunne klikke meg inn på linken og velge leveringsmetode selv 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chailatte skrev (2 minutter siden):

Kan ikke velge det hvis det er snakk om for eksempel medisiner.

Men porterbuddy er jo null stress å fikse nytt tidspunkt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt melding til sjåføren via porterbuddy og sagt at levering måtte utsettes. Hadde ikke orka å være så lenge oppe for noen som kanskje kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle pakker som kan leveres kontaktløst. Noen krever personlig overlevering, som f.eks. apotekvarer.

Åå det visste jeg ikke. Jeg bestiller snus med Porterbuddy, bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått at jeg må oppgi kode av Porterbuddy, har alltid kunne klikke meg inn på linken og velge leveringsmetode selv 🤷🏼‍♀️

MEDISINER må overleveres personlig.

Er du helt tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke du handlet varer med aldersgrense. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har ikke du handlet varer med aldersgrense. 

Handler snus 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...