AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg er sivøk og ønsker meg en jobb som virker meningsfull. Blir uvel av all linkedin-jokking og tomme rammeverk Anonymkode: 9d722...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #2 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er sivøk og ønsker meg en jobb som virker meningsfull. Blir uvel av all linkedin-jokking og tomme rammeverk Anonymkode: 9d722...ffd Jeg jobber i kommune og synes det er svært meningsfullt å jobbe tett på organisering av helse- og oppveksttjenester. 😊 Har generelt opplevd å jobbe i det offentlige som meningsfullt fordi man jobber opp mot hva slags samfunn vi ønsker oss. Men hva du opplever som meningsfullt trenger jo ikke være det samme. Er mange veier du kan ta for å slippe Linkedin-jokking, også i det private. Hva finner du meningsfullt da? Anonymkode: c38bc...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #3 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg jobber i kommune og synes det er svært meningsfullt å jobbe tett på organisering av helse- og oppveksttjenester. 😊 Har generelt opplevd å jobbe i det offentlige som meningsfullt fordi man jobber opp mot hva slags samfunn vi ønsker oss. Men hva du opplever som meningsfullt trenger jo ikke være det samme. Er mange veier du kan ta for å slippe Linkedin-jokking, også i det private. Hva finner du meningsfullt da? Anonymkode: c38bc...55d Vil føle at jeg gjør noe annet enn å bare tjene penger. 🥲 (men vil selvfølgelig gjerne ha ok lønn i tillegg) Anonymkode: 9d722...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 Finn et firma du føler gjør noe bra og er meningsfult. 🥰 Helse: norsk luftambulanse, miljø: finn bedrifter som har lagt om/holder på å legge om forretningsmodellen sin til sirkluærøkonoliske prinsipper. Anonymkode: 58391...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Del Skrevet 30. november 2024 Alle jobber er da meningsfulle. Mange siviløkonomer er jo i jobber der de bidrar til at ting blir gjort rett, hindrer hvitvasking og misligheter, sikrer god internkontroll, sikrer at bedriften har det økonomiske på stell slik at andre arbeidsplasser er trygge, designer gode spareløsninger, og mye mer. Hvis det er linked-in promotering som frustrerer deg er løsningen enkel. Logg av. Anonymkode: 3317f...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå