AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg snapper med en kar, har hatt god kjemi bare møttes en gang og han sa selv han likte meg!!! Nå i dag, jeg snakket litt med han, så reada han siste snappen min…. Helt sikkert ikke intressert lenger da… har nesten ikke gitt noe pip fra meg… og vi snakker til hverandre en gang om dagen eller annen hver, men i dag!!! Han reada snappen min …. Anonymkode: 4b135...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Skjønner ikke hva du mener 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Hva betyr "reada"? Anonymkode: b491c...8c0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva betyr "reada"? Anonymkode: b491c...8c0 Leste, men svarte ikke. Anonymkode: be0dd...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Hvor gamle er dere? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Han er vel ikke det da. Anonymkode: 8991a...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Da har det nok kjølnet, ja. Anonymkode: 1dca0...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Må dere svare på alle snappene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Mest sannsynlig så har han mista interessen hvis du ikke hører fra han snart. Anonymkode: 188d5...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Leste, men svarte ikke. Anonymkode: be0dd...6dd Jeg fikk en melding før i dag som jeg leste, men ikke har svart på enda. Jeg har vært mye opptatt og i tillegg i dårlig form, og det var ikke noe som måtte svares på akkurat der og da. Nå har jeg kommet hjem, fått i meg mat og slappet litt av, så nå skal jeg svare. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om den personen. Anonymkode: b491c...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #11 Del Skrevet 18 minutter siden Stilte du et direkte spørsmål til han som det var opplagt at du ønsket svar på? Eller sendte du et bilde av et eller annet og lurte på hvorfor han ikke skrev "åh, så fin" eller lignende? Kanskje han åpnet snapen i bilen mens han ventet på grønt lys, og så rakk han ikke å svare og glemte det senere Anonymkode: 92b11...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå