Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg spraytan sett, og er super fornøyd. Gjett om det var gøy å gå i badeland i går hehe.

Anbefales virkelig. Jeg kjøpte mitt her http://www.solspray.no/

Men det er jo flere som tilbyr da. Men her kan ihvertfall jeg garantere for fargen;) :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var litt dyrt jeg :sjenert: Har prøvd ut spraytan før i salong, og syns at det ble ganske bra. Men, jeg syns at fargen ikke satt så lenge da, og det ble litt skjoldete :forvirret: Men, hvordan får du det sprayet deg over hele kroppen? Du må vel ha noen til å hjelpe deg med det? Smitter det over på klærne da? Jeg husker at en hvit topp jeg hadde ble litt brun etterpå...

Gjest Gjest
Skrevet

Må innrømme at jeg får litt hjelp til spraying ja. Men det smitter ikke av på klærne. Bare pass på å få av all fargen når dusjer. Det som gjør at du blir brun er DHA som reagerer med pigmentet i huden.

Er egentlig ikke så dyrt når det koster 300 eller mer i salong da..... Går jo an å spleise med en venninne også. Men ansikt og hals går feks veldig bra å gjøre selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Når man sprayer seg brun, må man smøre utover med fingrene også, eller lar man det bare være sånn som det er blitt sprayet på? Vil det ikke isåfall lett bli ujevnt?

Gjest Gjest
Skrevet

Du må IKKE smøre utover. Bare la det tørke, det gjør ikke noe om det renner litt. Smører du utover blir det sjoldete, itillegg ser det ut som du har bodd i ett blomsterbed på henda.

Husk å dusje av ALL fargen, etter 4 til 8 timer. Da er det bare huden som er brun og ikke olje/krem som sitter utenpå

Skrevet

Det var jo slett ikke dyrt hvis du valgte kontant betaling i stedet for avbetaling, 1598 kroner tror jeg det var. Dersom du velger månedsbetaling blir det jo over 4000....

Gjest Gjest
Skrevet
Det var jo slett ikke dyrt hvis du valgte kontant betaling i stedet for avbetaling, 1598 kroner tror jeg det var. Dersom du velger månedsbetaling blir det jo over 4000....

Etter hva jeg kan se så koster det kontant 3490,-...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det stemmer vel, men uansett koster det jo faktisk det samme å gå å spraye seg 10 ganger....

Ikke noe å si på prisen spør du meg;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis man går og sprayer seg jevnlig da, vel og merke..... Men det gjør litt med hele selfølelsen og være fin og brun da. Sikkert derfor mange tar solarium.

Gjest Gjest
Skrevet

Men er man sikret god tilgang på mer "tanningveske" da?

Synes utansett det var litt vel dyrt for den pumpe.. Hva med å få kjøpe bare bruningsvesken og så putte den på en vanlig sprayflaske selv.. ?

Det kunne vært no.. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Tviler på at man får et bra reultat med sprayflaske, og så kommer det jo til å ta evigheter.

Tanningvæske kan man jo kjøpe utenom, så skulle vel ikke være noe problem med tilgangen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...