AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1 Del Skrevet 29. november 2024 Er det like greit? Blir det sopet opp like mye rusk og støv med en skikkelig tørrmopp som med en støvsuger? Tenker bare at moppen er mye lettere å dra med seg rundt og f.eks sveipe over trappetrinnene med og over gulvene osv. Bruker du tørrmopp eller støvsuger selv? Anonymkode: e25ae...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #2 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg synes ikke det er like bra. Anonymkode: b939f...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #3 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke det er like bra. Anonymkode: b939f...d7b Hva er forskjellen? En hårete tørrmopp får jo med seg alt mulig av smått støv og rusk? Det som blir liggende igjen når man har sveipet rundt noen ganger, kan man ta opp med feiebrettet? Anonymkode: e25ae...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #4 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg synes det er minst like bra, og bruker som oftest tørrmopp. Anonymkode: c12ac...e76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 29. november 2024 #5 Del Skrevet 29. november 2024 Ja det er supert, jeg bruker det. Støvsugeren tar ting som moppen ikke tar, som gjerne er litt støv og rusk inni hjørner og sånt, men det er jo ikke nødvendig å få helt bort hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 Bruker ofte mopp. Føler støvsuger er aller best, og bruker det også, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 Vi brukte kun mopp i flere år, og synes det fungerte bra. Synes likevel støvsuger er best for å få bort støv i hjørner, på lister, karmer, i trappen etc. Anonymkode: 785e4...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #8 Del Skrevet 29. november 2024 Vi brukte mye tørrmopp på våre pergo vinylgulv tidligere. Det fineste støvet hang liksom fast i gulvet, og støvsugeren fikk det ikke opp. Tørrmoppen tok det. Har nå vinylgulv fra ett annet merke, og nå brukes støvsugeren mest. Vil derfor si det kommer an på gulvet. Anonymkode: 973b4...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #9 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg har gammelt og slitt gulv, tepper og katt, så tørrmopp funker absolutt ikke her. Anonymkode: 7a9f5...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #10 Del Skrevet 4. desember 2024 Er veldig fornøyd med tørrmopp. Bruker støvsuger på tepper men ellers foretrekker jeg lydløs tørrmopp. Anonymkode: a0795...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå