AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1 Skrevet 29. november 2024 Noen som har prøvd å lage grateng med brun saus noen gang? Klarer liksom ikke å "se" for meg hvordan det smaker 😅 Men kan jo kanskje være godt med makaroni og kjøttpølse? Anonymkode: 2f9be...ca7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Skrevet 30. november 2024 Kjøttpølse,ertestuing og brunsaus er garantert suksess.På grateng har jeg aldri prøvd men saus er jo godt på det meste. Anonymkode: 533fc...289
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Skrevet 30. november 2024 Synes det høres helt forferdelig ut. Heller hvit saus eller ostesaus, hvis du skal lage grateng av det. Anonymkode: 127d7...b10 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Skrevet 30. november 2024 Grateng, som å gratinere med ost? Brun saus og smeltet ost høres virkelig ikke godt ut sammen 😳 og jeg tenker at det er nok en grunn til at du ikke finner noen oppskrifter når man søker etter noe lignende. Hadde det vært det minste spiselig hadde nok du funnet oppskrifter på ulike sider... Anonymkode: 271b4...bb4 1
Illumi Skrevet 30. november 2024 #5 Skrevet 30. november 2024 (endret) Som en som allerede misliker brun saus kunne du ikke funnet på noe mer uappetittelig. Kjøttkakegrateng....grøss og gru 😂 Endret 30. november 2024 av Illumi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå