AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1 Del Skrevet 29. november 2024 Usikker på holdbarheten. Kjøpte den for ett år siden pga diare, og nå er det på an igjen med hunden. Den har en sånn plastikkborrelås. Holdbar til mars 2025. Anonymkode: 994db...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #2 Del Skrevet 29. november 2024 Så lenge den har vært i lukket originalpose, mørkt og maks 25 grader så pleier de å være ok. Lukt og se. Feil oppbevaring kan forkorte levetiden. Anonymkode: ccba4...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 Nja, jeg hadde droppet den med mindre den har vært fryst. Så fort du åpner posen og det kommer luft inn er holdbarhet kortere, jeg pleier å si maks 3-6 mnd etter åpning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #4 Del Skrevet 2. desember 2024 Holdbarhetsdatoen gjelder hvis posen ikke er åpnet i det hele tatt. Så fort en pose med tørrfôr er åpnet og eksponert for oksygen så bør den spises i løpet av noen måneder som Arx sier. Men hvis fôret lukter ok, virker tørt og fint så hadde jeg forsøkt å gi det. Anonymkode: b5d36...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå