katties Skrevet 14. desember 2024 #141 Del Skrevet 14. desember 2024 Maskinfører skrev (På 10.12.2024 den 7.03): Min avdøde far sa at folk var nye tynnere på 1970 tallet hvorfor visste han ikke Teoe det var en blanding av STORT fokus på sport, sunnere mat, mer press på å ikke være tjukk, men også fordi en del folk røyka mye i stedet for å spise. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. desember 2024 #142 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 9.03): Det er som sagt forskjell på sultfølelsen om du spiser mye eller lite karbohydrater. Og den gnagende sulten kommer normalt i bare korte perioder før den går over hvis du spiser ordentlig mat. Folk som prøver periodisk faste opplever ofte dette, og at de får mer energi og fokus når sulten roer seg litt. Det handler jo også om vaner og den tillærte følelsen av at man "må" ha mat så fort det murrer litt. Anonymkode: f74df...966 Jeg pleier ikke spise frokost når endre gjør det - lunsjen er ofte min frokost, for når jeg først begynner å spise så gjør jeg det jevnlig gjennom dagen og får altså et ekstra måltid. Før min frokostlunsj føler jeg ikke sult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. desember 2024 #143 Del Skrevet 14. desember 2024 katties skrev (2 timer siden): Teoe det var en blanding av STORT fokus på sport, sunnere mat, mer press på å ikke være tjukk, men også fordi en del folk røyka mye i stedet for å spise. Ja det var nok det de hadde jo bare nrk og det er jo ikke så mye og se på tror det var flere som røyka på 1970 tallet enn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå