Gå til innhold

Biltyver på ferde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ved to anledninger sett to forskjellige menn som står og tar bilde av biler på en stor parkeringsplass ved et aktivitetssenter. Begge gangene var på kvelden. Da er det gjerne en del biler parkert der, men veldig lite aktivitet annet enn en og annen person som kommer eller går. 

Det var ingenting som tydet på at de tok bilde av en bil de syntes så kul ut. De tok bilder rett bakfra. Fikk følelsen av at de tok bilde av nummerskilt, og lurer nå på om de bruker plassen til å sjekke hvilke biler som kanskje passer seg å ta senere?

Det var senest nå i dag jeg kom over det for andre gang. Mannen sto og tok bilde av en rad med biler, og deretter satte han seg i sin egen bil og ble sittende med nesa i mobilen. Hans bil sto såpass nært min at jeg måtte banke på ruta for å be han om å flytte seg så jeg kunne komme meg inn i bilen min. 

Oppfattet det hele som mistenkelig, men jeg vet ingenting om hvordan biltyver opererer. Er det noe jeg bør tipse politiet om? 

Anonymkode: 1fb12...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel en veldig normal måte for parkeringsvaktene å sjekke om det er betalt eller ei. I disse dager betaler/registerer de fleste parkeringen sin digitalt med apper som EasyPark osv. Til og med min mor på 84 gjør det. 

Det er absolutt det mest sannsynlige senarioet. 🙂

Anonymkode: c088a...bf9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...