AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1 Del Skrevet 29. november 2024 Er det andre som har denne og har reagert på lukten på boksene som fulgte med? Synes de lukter veldig sterkt. Vi har prøvd å lufte boksene,men det hjelper ikke heller. Det er så ille at vi ikke har kunnet ta den i bruk enda.Veldig synd for selve kommoden passer perfekt inne på et lite barnerom. Noen som kanskje har funnet noen andre bokser som kan brukes til denne kommoden?? Anonymkode: a01aa...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #2 Del Skrevet 29. november 2024 Det er mange som skriver om stanken under omtaler på Jysk.no. Jeg ville levert den tilbake, men kanskje du kan finne andre bokser? Anonymkode: 8f932...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er mange som skriver om stanken under omtaler på Jysk.no. Jeg ville levert den tilbake, men kanskje du kan finne andre bokser? Anonymkode: 8f932...d5c Ja, jeg så det desverre ikke før etter vi hadde kjøpt den. Den kan nok leveres inn igjen,men det aller beste hadde vært å finne andre bokser siden størrelsen på kommoden er helt perfekt på det lille rommet. Men det spørs om det er mulig å finne. Anonymkode: a01aa...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, jeg så det desverre ikke før etter vi hadde kjøpt den. Den kan nok leveres inn igjen,men det aller beste hadde vært å finne andre bokser siden størrelsen på kommoden er helt perfekt på det lille rommet. Men det spørs om det er mulig å finne. Anonymkode: a01aa...02a Problemet er nok å finne rett størrelse bokser ja, men masse lykke til! Anonymkode: 8f932...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Problemet er nok å finne rett størrelse bokser ja, men masse lykke til! Anonymkode: 8f932...d5c Tusen takk!🥰 Anonymkode: a01aa...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå