Gå til innhold

ODBY kommode fra Jysk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det andre som har denne og har reagert på lukten på boksene som fulgte med? Synes de lukter veldig sterkt. Vi har prøvd å lufte boksene,men det hjelper ikke heller. Det er så ille at vi ikke har kunnet ta den i bruk enda.Veldig synd for selve kommoden passer perfekt inne på et lite barnerom.
Noen som kanskje har funnet noen andre bokser som kan brukes til denne kommoden??

Anonymkode: a01aa...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som skriver om stanken under omtaler på Jysk.no. Jeg ville levert den tilbake, men kanskje du kan finne andre bokser? 

Anonymkode: 8f932...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er mange som skriver om stanken under omtaler på Jysk.no. Jeg ville levert den tilbake, men kanskje du kan finne andre bokser? 

Ja, jeg så det desverre ikke før etter vi hadde kjøpt den. Den kan nok leveres inn igjen,men det aller beste hadde vært  å finne andre bokser siden størrelsen på kommoden er helt perfekt på det lille rommet. Men det spørs om det er mulig å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, jeg så det desverre ikke før etter vi hadde kjøpt den. Den kan nok leveres inn igjen,men det aller beste hadde vært  å finne andre bokser siden størrelsen på kommoden er helt perfekt på det lille rommet. Men det spørs om det er mulig å finne.

Problemet er nok å finne rett størrelse bokser ja, men masse lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Problemet er nok å finne rett størrelse bokser ja, men masse lykke til! 

Tusen takk!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...