Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #21 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mars 2006 #22 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk *MissS* Er formen bra? ← Kan vel ikke skryte så mye av formen. Men jobber fullt og holder ut! Nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner.... Det er ikke bra! Hvordan er det med deg i dag a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #23 Del Skrevet 6. mars 2006 Slitsomt å være så trøtt da *MissS* Får håpe det bare er de første mnd Går bra med meg, men hardt å være tilbake på jobb.. Vil bare hjem å slappe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mars 2006 #24 Del Skrevet 6. mars 2006 Grattis med ny dagbok vennen! Håper tanta vil komme til meg snart, så kan jeg kanskje flytte inn i dette flotte nabolaget også..... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #25 Del Skrevet 6. mars 2006 Håper du flytter hit snart cons!! Kjipt ikke tanta har kommet enda da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #26 Del Skrevet 7. mars 2006 Er på dag 28 idag. Håper tanta kommer rundt den 10.mars så jeg vet at syklusene er regelmessige enda. Begynte på folat for noen dager siden, og har tatt Omega 3 en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2006 #27 Del Skrevet 7. mars 2006 Innom med en på en iskald morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #28 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Ja idag var det kaldt Cr@sh ! En varm tilbake! Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2006 #29 Del Skrevet 7. mars 2006 Gratulerer med ny dagbok. Så spennende at dere begynner prøvingen om ikke så alt for lenge. Fikk du positivt utslag på EL denne gangen? Virker nesten som om alt blir bare tull når man begynner å teste. For meg ble syklusene helt tullete iallefall. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 #30 Del Skrevet 7. mars 2006 Heia!! Etter halvannen uke med minus 15-20 grader her har vi bare -6 idag!! Så da kan jeg sende litt "varme" til deg Er nå sol her da så kan få litt varme fra den da! Blir spennende å se om syklusen din oppfører seg nå ja! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #31 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Fikk ikke positivt denne gang monja.. Testa fra dag 13, tom. dag 25 tror jeg. Har hatt el rundt dag 15-21 de andre syklusene. Har du uregelmessige sykluser? Hmmm... Hvem vet, kanskje vi stresser oss opp med å teste, og mensen blir forsinka? Grunnen at jeg tester nå denne mnd, er at jeg ikke må bli gravid på bryllupsdagen. Men neste mnd er vi ikke forsiktige lengre... Kanskje jeg klarer å holde meg unna testene i april, så det ikke blir noe stress rundt det. Har du testa endel? Skytte. Vi har sikkert bare 2-3 minus her, så hvis du sender over, blir det bare kaldere! Sola skinner nå.. Deilig.. Ja jeg håååper tanta kommer innen helga! Ha en super dag! Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #32 Del Skrevet 7. mars 2006 April blir ein spennande mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #33 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Ja mars er bare en sånn dum vente mnd veslo Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2006 #34 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har bare testa denne syklusen, men har ikke fått utslag enda. Jeg er på dag 18 idag, men trodde jeg fikk mensen i går. det gjorde jeg altså ikke. De siste syklusene mine har vært på 28 dager, 26, dager, 31 dager og 17 dager (om mensen kommer skikkelig da) Jeg tror nok det beste er å la det gå som det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #35 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hmmm.. Litt uregelmessige monja.. Men du skal til lege snart? Håper det ordner seg. Det må være frustrerende.. Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2006 #36 Del Skrevet 7. mars 2006 Om uregelmessighetene ikke gir seg kommer jeg nok til å oppsøke lege ja. Det som er så rart er at det var helt greit fram til den syklusen på 26 dager. Før det har det alltid vært 28 dager i hver syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #37 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja det var rart monja... Jeg har hatt sykluser på 30-31 dager, og håper de holder seg sånn. men litt nervøs nå, siden jeg ikke har hatt positiv el test denne siste gangen. Men får håpe tanta kommer til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. mars 2006 #38 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei Epica, tenkte det var paa tide med et lite dagbokbesok hos deg! Haaper EL returnerer i april, det er jeg sikker paa at den gjoer! Saerlig siden du har regelmessige sykluser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #39 Del Skrevet 7. mars 2006 Popelka Håper du har rett! Nå skal jeg være så glad bare tanta dukker opp til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. mars 2006 #40 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei og hå Ville bare fortelle deg en liten *hemmlis* sambo min har begynt å mase litt om prøving... Thihi...Sssshhhhh!! Jeg er jo ikke helt klar...Tror jeg... Men, er jo koselig at han tenker i de banene da... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg