Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #1 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Starter en dagbok her, siden vi begynner å prøve neste mnd. Gleder meg... Har testa for el tidligere. Da har det vært utslag rundt dag 15-21. Men denne gangen har jeg ikke fått positivt enda. Begynte å teste på dag 13. Er på dag 22 nå.. Jeg tester så vi kan være forsiktige rundt el. Venter tanta ca 10. mars, hvis syklusen blir på 30 dager, som den har vært de siste gangene. Hadde vært så perfekt om det klaffa på bryllupsreisen..! Skal begynne på folat idag.. Endret 2. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. mars 2006 #2 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2006 #3 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) IdaH Idag begynte jeg med folat. Har ikke hatt positiv el test enda. Er på dag 23.. Endret 2. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. mars 2006 #4 Del Skrevet 2. mars 2006 Heia du!! Så bra at du har kommet hit da! Sånn at jeg greier å huske å besøke deg oftere!! Så spennende å begynne prøvingen nå!!!! Håper det blir en kort periode for dere!! Og så mener jeg å ha lest at vi ikke alltid har el.........Den dukker nok opp igjen skal du se! Kanskje den bare lader opp til bryllupsreisen?! Legger igjen litt babystøv som innflytningsgave her..........!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #5 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Skytte Takk for babystøv vennen! Hvordan går det med deg? Ble litt redd, siden jeg ikke har fått positiv el test denne gangen.. Men kan jo ikke bekymre meg før vi har begynt.. Sambo ble litt irritert på meg igår, at jeg blir negativ, at jeg tror jeg ikke kan bli gravid - på leeenge.. Han mener det kan påvirke kroppen min, at jeg ikke blir gravid, når jeg tenker sånn. Han sa jeg bør droppe de testene, så har vi sex hver dag heller Han trodde faktisk jeg kanskje kunne være gravid nå, siden jeg har spist såmye sjokolade i det siste.. :grine2: Han er så søt. Gleder meg til å ikke være forsiktig lenger, om en mnd. Sambo mener det gjør ingenting om jeg blir gravid nå. Men har ikke så lyst til det selv, for da kan det jo være at jeg er kvalm på bryllupsdagen + jeg ikke kan drikke hverken på bryllupsdagen & utdrikningslaget. Men det hadde jo vært deilig å fått 2 blå også.. Men jeg skal fokusere på bryllupet nå fremover.. Ikke lenge til nå! Endret 3. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. mars 2006 #6 Del Skrevet 3. mars 2006 Heia du! Joda,går bare bra med meg vettu! Hever stadig Er nok en brilliant idè å fokusere på bryllupp og honeymoon For hvis man planlegger EN ting kan man nesten banne på at kroppen finner ut noe ANNET! Vi prøvde og prøvde,ikkeno skjedde...Neivel,da trenger vi hjelp! Bang,to blå! Hørtes veldig enkelt ut,em jeg liker enkle løsninger i min lille verden! Heier på dere jeg! Og ønsker dere ei knakende fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #7 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Håååper det klaffer med en gang uten noe stress! Går jo an å håååpe Skytte Formen har vært bra siden du fikk to blå? Er du mye kvalmen? Tør ikke satse på at formen min er bra i bryllupet, så vi skal være forsiktige ut denne mnd God helg!! Endret 3. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. mars 2006 #8 Del Skrevet 5. mars 2006 Heia! Skal ikke klage på formen nei! Har vært lit kvalme og uggenhet og alt sånt vanlig,men har nå hengt med på det meste ja! Er ryggen og bekkenet som har velta meg....! Meeen,alt ordner seg for snille piker så det går nok over! Ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. mars 2006 #9 Del Skrevet 5. mars 2006 Var derfor de skulle ha minst 4 uker bryllupsreise før i tiden, slik at det klaffet med barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #10 Del Skrevet 5. mars 2006 Spennande... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2006 #11 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Håper plagene forsvinner snart Skytte! Hatt en fin helg? Koose deg! Sant det liv Lurer litt på når mensen kommer denne gang.. Er på dag 26 idag, og har hatt sykluser på rundt 30 dager. Håper du har hatt en koselig helg! veslo Jeg får fortsette med vasking av hus.. Endret 5. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2006 #12 Del Skrevet 5. mars 2006 Grattis med prøvedagbok! Blir litt enklere å huske å stikke innom deg nå.... Håper det klaffer kjapt for dere når prøvingen er i gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. mars 2006 #13 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei EL på dag 21 er noe sent om du har sykluser på 30 dager. Det trenger å være minst 10-11 dager mellom EL og første mensdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 5. mars 2006 #14 Del Skrevet 5. mars 2006 Million dollar baby Så artig! Uff å så bra den filmen var Sett den? Skal bli bra spennende å følge med i denne boka fremover. krysser fingre og tær og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #15 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Cr@sh Koselig med besøk av deg! Hvordan går det? Ja jeg har nok ikke EL denne gangen, hvis ikke syklusen tuller og er på mer enn 30 dager denne gangen Stjernefisken.. Får se når tanta kommer. Har du dagbok? Fant deg ikke.. Elsket den filmen chrizzy! Veeeldig trist.. Takk for kryssing av alt! Venter tanta rundt 10. mars.. Idag er jeg på dag 27. Endret 6. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. mars 2006 #16 Del Skrevet 6. mars 2006 Mornings!! Suser innom for å ønske deg en fantastisk mandag!! Helga mi har vært veldig okei ja! Må nok regne med vondter i allefall til lillegull er født,men det klarer jeg! Har jo alle superdamer her inne å klage til når det blir for ille så! Hmm...ikke lenge til ikm nå!! Jeg håper bare at EL var før du rakk å teste! Men så var det jo det brylluppet ja...!Nei men da får vi kanskje håpe mest på at det blir et bryllupsreisebarn?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #17 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Skytte! Kose deg masse denne mandagen! Håper formen din holder seg bra vennen! Å ja.. Bryllupsreise-spire hadde vært noe det.. Har hatt EL de andre gangene, rundt dag 15-21, så jeg håper denne syklusen var bare et engangstilfelle. Skal teste neste syklus og sjekke fra dag 10. Håper tanta kommer som venta, at det ikke drar ut. Er greitt å vite at jeg har regelmessige sykluser. Alltid koselig med besøk fra deg! Endret 6. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mars 2006 #18 Del Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #19 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk *MissS* Er formen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. mars 2006 #20 Del Skrevet 6. mars 2006 Innom med en klem og gratulerer med ny dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg