AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:24 #1 Del Skrevet fredag kl 15:24 Livet ble ikke som vi håpet på og tid er gått. Likevel, på tross av alt vondt du har puttet meg igjennom finnes gode minner av deg. Et savn. Mitt livs kjærlighet. Jeg kommer nok til å savne deg til evig tid og kanskje en gang et annwt sted i en annen tid så vil vi finne hverandre igjen. Jeg håper du får et godt liv. Jeg elsker deg L. Anonymkode: 212f4...e4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:37 #2 Del Skrevet fredag kl 18:37 «Puttet meg igjennom» klinger ikke bra, høres oversatt ut. Anonymkode: f090f...9ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:44 #3 Del Skrevet fredag kl 18:44 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): «Puttet meg igjennom» klinger ikke bra, høres oversatt ut. Anonymkode: f090f...9ec Viktig at du fikk gitt beskjed om det! Skikkelig passende Anonymkode: 50571...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 18:46 #4 Del Skrevet fredag kl 18:46 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Livet ble ikke som vi håpet på og tid er gått. Likevel, på tross av alt vondt du har puttet meg igjennom finnes gode minner av deg. Et savn. Mitt livs kjærlighet. Jeg kommer nok til å savne deg til evig tid og kanskje en gang et annwt sted i en annen tid så vil vi finne hverandre igjen. Jeg håper du får et godt liv. Jeg elsker deg L. Anonymkode: 212f4...e4f ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:42 #5 Del Skrevet fredag kl 19:42 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Livet ble ikke som vi håpet på og tid er gått. Likevel, på tross av alt vondt du har puttet meg igjennom finnes gode minner av deg. Et savn. Mitt livs kjærlighet. Jeg kommer nok til å savne deg til evig tid og kanskje en gang et annwt sted i en annen tid så vil vi finne hverandre igjen. Jeg håper du får et godt liv. Jeg elsker deg L. Anonymkode: 212f4...e4f Fikk en vond følelse her no, går det bra med deg? Hva mener du med farvel? Husk at du kan finne en annen, noen ganger tar det bare litt tid. Har du barn? Kos deg med de og se framover. Anonymkode: d12e9...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå